Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!

Vierailija
02.01.2023 |

Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!

Kommentit (868)

Vierailija
381/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacto line

Vierailija
382/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lacto line

Älä ehdota marketti bulkkikamaa kun kaikki tietää että sillä saa tavalliset liruhiukset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vastata kysymyksiin? AP

Vierailija
384/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tuo suolashampoo. Sopiiko se ihan vakituiseen, päivittäiseen käyttöön jos se on myös syväpuhdistavaa? Vai saako sitä käyttää vain harvemmin?

Kerran viikko on ohjeitus mutta tekisi mieli käyttää useammin :D

Vierailija
385/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkashampoo

Vierailija
386/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.

Vierailija
387/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa vuosi hiusten kasvatukselle. Älä käy kampaajalla ja harjaa mahdollisimman vähän. Pese hiukset kaksi kertaa viikossa.

Syö päivittäin biotiinia 5mg, l-kysteiiniä 1/4 teelusikkaa, msm-jauhetta 1 ruokalusikkaa ja viherjauhetta 1 teelusikkaa. Sekoita mehuun tai smoothieen.

Lupaan hyviä tuloksia!

No bullshit

Vierailija
388/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liruhius :D

Vierailija
389/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
390/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiusta paljon, mutta yksittäinen hius on todella todella hentoa. Menee siis helposti luiruna päätä myöden ja rasvoittuu.

1. Kannattaa harkita suihkusuodattimen ostoa. Muutin Helsingistä Turkuun, täällä hanavesi on pehmeämpää ja iholle parempaa kuin Helsingissä. Jos muuttaisin sinne takaisin, niin tod. ostaisin suihkusuodattimen!

2. Ainoa shampoo, joka tuuheuttaa, ravitsee eikä kuivata: https://www.ruohonjuuri.fi/products/attitude-tuuheuttava-shampoo-super-…

3. Lisäksi hiuksiin kerroksia, itselläni näyttää kamalalta tasapaksu malli.

4. Maissijauhoa kuivashampooksi + muotovaahto.

5. Pidä öisin hiukset kiinni jonkinlaisella nutturaviritelmällä.

Vierailija
391/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua koskaan piste.

Vierailija
392/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä?

Vierailija
393/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi paksut ja vahvat hiukset ja parturini suositteli minulle sellaista erikoista shampoota mikä maksaa yli 200 euroa purkki, sanoi että sen avulla hiuksistani tulee vielä entistä paremmat. Voin sanoa että se shampoo mitä käytät vaikuttaa yllättävän paljon siihen miltä lopputulos näyttää. Nettikeskusteluissa jotkut sitten ehdottelevat niitä Dove:n tuotteita, mutta ne ei ainakaan sovi minun pitkille ja vahvoille hiuksille. Suolashampoon voisin ottaa ihan testimielessä käyttöön, jos sillä kuulemma saisi vielä vähän lisää tuuheutta hiuksiin.

Vierailija
394/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?

Vierailija
395/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu

Vierailija
396/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta paras shampoo on se mikä saa just ne sun hiukset tuntumaan parhailta.

Vierailija
397/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain erilaista shampoota? Ehkä siitä on apua. Myös kannattaa kohentaa pesuväliä. Itse pesen 5 kertaa viikossa hiukset ja käytän myös syväpuhdistavaa (suolashampoo). Hiukset tulee sillä puuhtaaksi ja tuuheaksi.

Vierailija
398/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lisää suolaa shampoon joukkoon? Onko kukaan kokeillut?

Vierailija
399/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta shampoon käyttö. Pese pelkällä hoitoaineella vähän aikaa, niin hiukset vahvistuvat.

Voi vtu mikä neuvo. Sitten ne ainakin menee liruna päätä myöten. Älä vaan ap noudata tuota neuvoa, tai sulla ei ole kohta sitä lirulettiäkään, vain kutiseva ja haiseva ja sairas

päänahka.

Olen myös luiruhiuksnen nainen. Talvisin pesen joka toisen kerran vain hoitoaineella. Se tekee hyvää päänähalle, hiukset eivät kuivu liikaa ja tuntuvat ainakin yhtä hyviltä jos ei paremmilta kuin shampoolla pestyt. Luiruuskin vähän helpottaa. Käytän tavallista edullista markettihoitoainetta (esim. Erittäin hieno suomalainen mustikkahoitoaine, Linna tms.) Laitan sitä runsaasti, "vaahdotan" ja huuhtelen hyvin lämpimällä vedellä. Joskus toistan käsittelyn. Viimeksi huuhtelen viileällä, jopa kylmällä vedellä. Päänähka ei kutise, ei ole sairas eikä haise. Hilsettäkään ei ole.

Vierailija
400/868 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkashampoo t. Veeti 12v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi