Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Mutta semmoinen tietyn ikäisillä naisilla yleinen lyhyt kananpersetukka ja se värjättynä (itse) oranssinpunaisen sävyyn, näyttää huonoimmalta mahdolliselta.
mull on hiukset vahvistunut jollain marketin sinisellä tuuhentavalla shamppoolla, monivutamiinilla ja päänahkaöljyllä ( tää koska mulla tosi kuiva kallo)
Noi samat temput nähny monta kertaa
Minulla on lyhyet hiukset, ja parturi suositteli suolasuihketta, sanoen sen sopivan suomalaistyyliseen liukkaaseen hiukseen. Se vaikuttaa yllättävän paljon, ja ei näytä tai tunnu siltä että hiuksissa olisi mitään. Sitä tai suolashampoota ei todellakaan voi verrata meressä uimiseen tai suolalla pesemiseen, lol. Nettikeskusteluissa jotkut suosittelivat että pesisi syväpuhdistavalla shampoolla aina silloin tällöin, itse olen pessyt ihan tavallisella ja en ole huomannut eroa. En tiedä sopiiko se pitkään hiukseen mutta minulla ainakin on juuri tuollaiset lirut hiukset päänahkaa nuolevat.
Vierailija kirjoitti:
Tähän liuruhius ongelmaanhan on ihan selvät ohjeet
1. Vaihda shampoo
2. Vaalenna hiukset. Vetyperoksidikäsittelyllä saat hiuksista kevyemmät, mutta tukan kunto kyllä kärsii tällä.
3. Permanenttikäsittely. Toimii ihan yhtä hyvin kuin blondaus.
4. Hyväksyminen. Hyväksy että sulla on liuruhius.
Mutta jos haluat parantua niin ylläolevilla keinoilla tukka minttiin.
Permanentti ja vaalennus vaan haittaa hiuksia enemmän
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Vierailija kirjoitti:
ok..venatkaa vähä..
Kaikessa maailman rauhassa. Nyt on mennyt jo 15 min.
Olen ollut viikkoja pois täältä, välillä jotain vilkaissut. Ollut surua ja muuta. Luin tätä ketjua lopusta sivulle 10 asti ja nenään sattuu koska olen nauranut röhkien 15 minuuttia putkeen :D Kiitos palsta, kiitos palstahullut.
Käytä perusvoidetta hiuksiin ja päänahkaan ennen saunaan menoa. Voide imeytyy nopeasti ja tehokkaasti, ja saat uskomattoman lopputuloksen kun huuhtelet ylimääräiset osat pois ja tarvittaessa käytät mietoa shampoota apuna.
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että naiset leikkauttavat hiuksensa lyhyeksi kun heille tulee ikää?
Tosi sovinistista heittää tuollaista läppää!
Oletko kokeillut Plantur 39 merkkiä, mulla se auttoi ja voin suositella!