Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva ja tupakka

Vierailija
14.11.2006 |

Kertokaa mielipiteenne siitä (vaikka varmaan tämä aihe on jo useaan otteeseen käsitelty), mitä pidätte äidistä, joka tupakoi (runsaasti) vaikka odottaa ja heti synnytyksen jälkeen tärkeämpänä pitää lähteä tupakkahuoneeseen kuin jäädä imettämään).

Itse olin samassa huoneessa kun tällainen tupakantuoksuinen äiti tuotiin viereiseen sänkyyn. Hän ei selvästikään välittänyt vauvasta, joka huusi jatkuvasti. Saimme kuulla muiden äitien kanssa, että vauvalla on nikotiiniriippuvaisuus. Se oli jotain kamalaa kokea ja nähdä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku hoitaja oli kertonut (joku äideistä oli kysynyt) lapsen itkun syyn. Vielä voin mainita, että tuo tupakoiva äiti ei ollut ruoka-aikaankaan paikalla, hän oli tupakalla. Hän oli vitivalkoinen ja tosi laiha.

Vierailija
2/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on niin moneen junaan. itse olin myös tupakkaäidin kanssa samassa huoneessa, tosin tällä ei ollut mitään haluja imettää ollenkaan kun " pullosta se on niin helppoa!" Hipsi tupakalle " salaa" ja kielsi mua kertomasta hoitajille! (ihan niinku mun olis tehny mieli " kaipailla" hänestä.. hohhoi)

KAKARA MIKÄ KAKARA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon ollu 2vrk polttamatta lainkaan ja vauva on liikkunu tosi paljon enemmän ja supisteluja on ollu entistä enemmän. Kai vauvalla on nikotiinin puutos jo nyt...