Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Salla joutuu kirurgiseen operaatioon: nahkahameen leikkaukseen!!
Vierailija kirjoitti:
Voi meidän Salla! Kai se toipuu siitä leikkauksesta?
Mirkku Mattila kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän. Nahkahametta piti poistaa vyötärön ympäriltä muutama sentti.
Kalle Laitela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän sairaalassa ei mitään nahkahameita leikellä. Vaatturit on sitä varten!!
Romppainen kirjoitti:
Kalle Laitela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän sairaalassa ei mitään nahkahameita leikellä. Vaatturit on sitä varten!!
Se oli välttämätöntä jotta saadaan puristus pois vyötäröltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Cindy kertoo totuuden. Ei kestä salailla. Sitten Eva ja Krisu suuttuu siitä Joonatanille.
Mistä Cindy sen tietäisi? Kai tajuatte, että joku kirjoitti tänne pe keksittyjä ennakkojaksojen tapahtumia. Ei Joonatan ole kertonut vielä kenelläkään ulkopuoliselle.
Mikä ihmeen nahkahameleikkaus?!!
Kari Taalasmaa kirjoitti:
Mikä ihmeen nahkahameleikkaus?!!
Välillä näitä tapahtuu, että pitää mennä leikkaussaliin asti puristuneita vaatteita poistamaan.
Mä voin ostaa Sallalle uuden nahkahameen!
Mua ärsyttää kun tämä nahkahame juttu on taas epäsuora painoviittaus. Ei kukaan täällä jankutijankuta samaa Joannasta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun tämä nahkahame juttu on taas epäsuora painoviittaus. Ei kukaan täällä jankutijankuta samaa Joannasta.
Joannalla onkin nahkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä hamekin monta kertaa ja ihan tunnarissakin hame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Cindy kertoo totuuden. Ei kestä salailla. Sitten Eva ja Krisu suuttuu siitä Joonatanille.
Mistä Cindy sen tietäisi? Kai tajuatte, että joku kirjoitti tänne pe keksittyjä ennakkojaksojen tapahtumia. Ei Joonatan ole kertonut vielä kenelläkään ulkopuoliselle.
Niin tietysti, nyt kun yrittää asiallisesti kommentoida niin tullaan silti haukkumaan. Tuli selväksi minkä toivotte olevan seuraava siirtoni.
Tajusin viimein syyn Susun puhumattomuuteen. Hänpä ei nimittäin ole sarjassa tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä hamekin monta kertaa ja ihan tunnarissakin hame.
Turha seinäruusuhahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tietysti, nyt kun yrittää asiallisesti kommentoida niin tullaan silti haukkumaan. Tuli selväksi minkä toivotte olevan seuraava siirtoni.
Eihän kukaan sinua ole haukkunut? Ihan normaalia kysyä. Sama jos sanoisin että "Henrik kertoo varmaan Kallelle Sampon huijauksesta" yhtä lailla se voisi mennä niin mutta oikeutettua on myös kysyä, mistä Henrik tietäisi. Tämä oli pelkkä esimerkki. Jossain ekoilla sivuilla ennakoiden jälkeen sanottiin että Joonatan kertoi Cindylle. En tiedä onko sitä viestiä enää. Joonatan ei kertonut noista siis muille oikeasti.
Ootin että Panu olisi jossain jaksossa kommentoinut sitä Ismon asuntoa, että kuinka erilaiselta se näyttää. Toihan on Kaukovaarojen entinen. Sampokin on palannut kuin kotiinsa. Ismo osti sen silloin Panulta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ennakkojaksojen käänteitä:
Joonatan saa tietää Krisun ja Evan suhteesta. Hän yrittää saada näitä paljastamaan totuuden. Eva kuitenkin vetoaa Nellan sydämeen. Joonatan ottaa riskin ja avautuu asiasta Cindylle.
Linda päättää sittenkin tarkistaa Miran äiti vaihtoehtojen tiedot. Hän jää kiinni kuitenkin Joannalle, joka käskee tätä lopettamaan kyseiset puuhat.
Ismo ja Panu yrittävät löytää pojilleen sopivaa pappia, mutta kaikki tuntuvat olevan homoliittoja vastaan.
Nella ja Eetu alkavat viettää aikaa yhdessä. Lasse pistää tämän merkille.
Miki on päätynyt Sallan huoneeseen, jossa Salla kärsii supistuksista. Synnytys ei kuitenkaan vielä käynnisty.
Elina sulkee Noelin tahallaan saunan pukuhuoneeseen, jotta voi viettää Toivon kanssa aikaa. Daniela tajuaa tilanteen, mutta päättää pitää Elinan puolia.
Dahlia ärsyttää tahallaan Aaroa kehumalla Gunnaria. Aaro meinaa sortua huumeisiin, mutta Sampo estää häntä.
Tämä on se viesti josta puhuin. Sanotaan ennakkojaksojen käänteiksi. Melkein mikään ei ole totta.
- Joonatan tietää ja uhoaa kertovansa. Kyllä Eva vetoaa sydämeen mutta kukaan muu ei saa tietää.
- Miran äitikuviota ei käsitelty koko viikkona eli pelkkää höpöhöpöä.
- Ismo ja Panu menee kirkkoon mutta papilla ei ole mitään homoliittoa vastaan.
- Eetu näyttää Nellalle kämppää. Kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.
- Miki päätyy Sallan huoneeseen, synnytys alkaa.
- Elinaa tai Noelia ei nähty.
- Dahlia ei ärsytä ketään eikä Aaroa taida näkyä kuin kaupalla. Siinäkin Kalle ja Sampo puhui häistään.
Kai Amandan johtajattaren työasuun kuuluu nahkahame?
Hallitustakin näkyi siinä Mustavaarassa. Beigen haluaisin uutena tapahtumapaikkana. Majatalon ja kahvilan ajat on loppuun luetut. Jotain uutta kumminkin pitäis olla. Liikaa kaikkea vaan tungettu sarjaan, että mikään on varsinaisesti kiinnostavaa. Ennen oli kaikki paremmin. Vähemmän tapahtumapaikkoja ja hahmoja mutta kaikessa oli enemmän järkeä.