Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Miten Joonatan sai selville panot?
Jaana Nieminen kirjoitti:
Mä rakastan tätä Mansikkaa! Anneli Mansikkaa!
Apua, älkää syökö minua!
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut seurata. Turhia pettämisjuonia.
Kari Taalasmaa söi minut lihapullien kanssa.
Ulla-kullan lihapullat. Siellä paisteloo, kohta varmaan valmistakin oon!
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Mä en voi uskoo tätä. Pakkaa tavaras ja heti tai tulee kengän kuva persuuksiis!!
Seppo Taalasmaa kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Mä en voi uskoo tätä. Pakkaa tavaras ja heti tai tulee kengän kuva persuuksiis!!
Mä lähen Malagaan ja otan gigolon!
Vierailija kirjoitti:
Kristian piileskeli huoneen 15 sängyn alla, jossa Salla oleskeli. Kun Sallan synnytys käynnistyi käytävällä, Kristian hiippaili Amandan takakautta pois. Ei näytetty, mutta ilmeisesti Joonatan sattui näkemään vilaukselta Kristianin boksereissa pakenevan paikalta.
LOPETTAKAA! Vain minulla on oikeus roolipelata täällä! Mä olen se yksinäinen hullu!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian piileskeli huoneen 15 sängyn alla, jossa Salla oleskeli. Kun Sallan synnytys käynnistyi käytävällä, Kristian hiippaili Amandan takakautta pois. Ei näytetty, mutta ilmeisesti Joonatan sattui näkemään vilaukselta Kristianin boksereissa pakenevan paikalta.
Ne on vain ne kaksi samaa huonetta aina sviitin edessä! Ei näytä tämä alakerran käytävä ihan siltä että mahtuisi edes ovesta sisään 🤣
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/92290694c5682e9098c20596c8d591ec.jpg
Cindy: "Mun on pakko kertoo tää sulle. Mä sain kuulla tän Joonatanilta. Mä olen hyvin pahoillani. Sun äitis ja Kristianin välillä on suhde".
Nella: "Siis mitä? Eihän... tai, tää kyllä selittää tietyt jutut... tuntuu pahalta, mut toisaalta mä ymmärrän niitä. Äidillä on ollu vaikeeta Mikin kanssa ja Krisu on ollu epävarma ku mulla oli se sydämensiirto."
Cindy: "Siis... anteeks nyt vaan mutta mitä hel ve tin vit tua sä selität?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on vain ne kaksi samaa huonetta aina sviitin edessä! Ei näytä tämä alakerran käytävä ihan siltä että mahtuisi edes ovesta sisään 🤣
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/92290694c5682e9098c20596c8d591ec.jpg
Hei! Onks toi Anneli Mansikka vai Pipsa?🤩
Pannaanko pyllyt hytkymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sallan synnytys alkanut siitä, kun Kristian sai lapsivedet päälle? Salla synnytti käytävällä.
Olen kiitollinen, jos joku tuotannosta paljastaa päätösjakson tapahtumat ennakkoon.
Cindy Rintala kirjoitti:
No mä ainakin bailaan ja aika rajusti
Roosa Kemppainen kirjoitti:
Cindy Rintala kirjoitti:
No mä ainakin bailaan ja aika rajusti
Täällä ois hurjan hyvää uunijäätelöä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on epäilys siitä, että jos Nella yllättää Evan ja Kristianin rysän päältä, hän hetkeksi järkyttyy. Hetken päästä hänen mielensä tyyntyy ja hän tokaisee: "Mä ymmärrän."
Onko Nella ottanut vaikutteita Susulta vai onko Susu aivopessyt Nellan?
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen, jos joku tuotannosta paljastaa päätösjakson tapahtumat ennakkoon.
Päätösjaksossa Mikiä ammutaan ja siinä. Tylsä sarja.
Mulla on epäilys siitä, että jos Nella yllättää Evan ja Kristianin rysän päältä, hän hetkeksi järkyttyy. Hetken päästä hänen mielensä tyyntyy ja hän tokaisee: "Mä ymmärrän."