Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58280)
Ajattelin järjestää HIV näyttelyn tässä ketjussa.
Alkaako tuleva viikko heti homopanoilla?
Hanin möllykät välittömästi tiskiin kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Innan vauva on syntynyt!
Ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Eikös Salla ole jo siinä iässä, että alkaa ns. monopaussi olemaan actuelli? Miten ihmeessä Sallan ikäinen nainen (olisiko 45-48 vuotta) tulee turvallisesti raskaaksi? Sallan äitysneuvolakäynnit, 0 kpl.
Hanna Kinnunen täyttää heinäkuussa 43 vuotta. Olisiko Salla samaa ikää?
Mieti nyt vähän...."Salla" oli noin kolmekymppinen tullessaan sarjaan. Sarjasta lähtiessään oli muka paksuna Ismolle, tuli takaisin Ressun kanssa, joka oli 17-18?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 2kertaa ollut raskaana yli 40-vuotiaana ja ikä ei tuo mitään lisäseurantaa automaattisesti. Normaalit ultrat ja yksi lääkäri oli neuvolassa. Tiheämmät seurannat riippuu äidin/vauvan voinnista ei iästä. Ihan vaan näin faktaa teille🙂
Kyllähän noinkin ylipainoista olisi seurattu tarkemmin. Huomattava ylipaino on riski äidille. Kyllä ikä on riskitekijä, sulle ei ehkä kerrottu sitä😂
Mä niin haluaisin nähdä hanin möllikät kunnolla.
No niin, tässä on kuva itsestäni. Näettehän että olen niin kuin te?
Jutta voisi ryhtyä poliisiksi. Aina on tutkimassa jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Jutta voisi ryhtyä poliisiksi. Aina on tutkimassa jotakin.
Mikä ammatti sillä oli ennen kuin leikautti gigulin pois ja laitatti silarit?
Miksi Hanilla on niin peittäviä vaatteita?
Miran ja Jutan touhut. Ensiksi, Miran asenne ärsyttää. Poliisiaseman kohtaus meni just kuten arvattu. Kun Mira ja Jutta saapui, Joanna poistui samasta ovesta. Kun Mira Jutta lähti, Joanna palasi takaisin samalla ovella. Tämä toki voi olla tuotannon kusetus yritystä.
Nyt vasta Jutalle ja Miralle tulee mieleen netti ja hakukoneet. Jo viimeviikolla ihmettelin, että ei sitten tule mieleen Google tai Face. Fonectan Finder jne. Ärsyttää myös, että katsojille syötetään ajatusta, että viranomaisista ei muka ole mitään apua, enkä nyt tarkoita poliisia, sillä poliisi ei liity tähän mitenkään mutta esmes väestörekisteri tai henkikirjoitusrekisteri.
Jutta ja Mira asuvat luhtirivitalossa joka on taatusti osakeyhtiö asuntoja. Hyvin Jutan rahat riittää. Beigellä muka tuollainen asunto, kalustettuna tyhjänpanttina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hanilla on niin peittäviä vaatteita?
Haluaa peitellä isoja mölliköitä. Pyllykin on aika leveä. Ehkä siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Eikös Salla ole jo siinä iässä, että alkaa ns. monopaussi olemaan actuelli? Miten ihmeessä Sallan ikäinen nainen (olisiko 45-48 vuotta) tulee turvallisesti raskaaksi? Sallan äitysneuvolakäynnit, 0 kpl.
Mieti nyt vähän...."Salla" oli noin kolmekymppinen tullessaan sarjaan. Sarjasta lähtiessään oli muka paksuna Ismolle, tuli takaisin Ressun kanssa, joka oli 17-18?
Jännä ajatella että Hanna oli sarjassa aloittaessaan saman ikäinen kuin mitä nyt on Danielan näyttelijä Lenita. Itse veikkaan että Salla oli sarjaan tullessaan noin 25-30-vuotias. Tällä hetkellä arvioisin Sallan olevan noin 40-45, eli saman ikäinen kuin mitä Hanna itse olen nykyään.
Salla hahmo tuli sarjaan noin 27-28 vuotiaana.
Ei hahmot esitä aina oman ikäisiä luonnostaan.
Tässä sarjassa kaikki saavat lapsensa joko todella nuorina tai sitten jo vanhoina. Siinä noin kolmekymppisenä kukaan ei tunnu lasta saavan. Sallakin on nyt jo pakko olla lähes vaihdevuosissa ja Salla on varmasti muutaman vuoden näyttelijäänsä vanhempi.
Nyt raskauden loppuvaiheissa Sallan raskaus on selvästi ollut vaikea, mutta kyllähän tuo olisi ollut riskiraskaus ihan alusta asti. Äiti on ylipainoinen ja jo iäkäs synnyttäjä, joten monet riskit tähän liittyvät. Varmasti ainakin verenpaine on ollut koholla nyt jo stressinkin takia ja uupumuskin vaivaa. Raskausdiabeteskin on todellinen riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Salla on yli 45v. Toki Sallan tarkkaa ikäähän ei ole kerrottu, mutta uskon että Salla oli alle kolmekymppinen kun sarjaan tuli. Nyt olisi jotain 43 tai 44.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Salla on yli 45v. Toki Sallan tarkkaa ikäähän ei ole kerrottu, mutta uskon että Salla oli alle kolmekymppinen kun sarjaan tuli. Nyt olisi jotain 43 tai 44.
Skandaaliuutisii! Kaikki päättyy kohta. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!