Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Alapeukkujen lisäksi alkoi masentaa tämä syrjiminen. Täällä halutaan todellakin aiheuttaa muille pahaa oloa tarkoituksellisesti.
Tuossa Valtterin kuvaamistouhussa on oikeasti jotain puistattavaa. Kaipa se musiikkikin lisää osaltaan tunnelmaa.
Laura Kiviranta kirjoitti:
Mä ajattelen aina ja vain tätä KETJUA!
Mutsi, voisit ajatella mua ja Oonaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Valtterin kuvaamistouhussa on oikeasti jotain puistattavaa. Kaipa se musiikkikin lisää osaltaan tunnelmaa.
Ei ole oikeita Salkkareita tämmöinen.
Daniela tarvitsee Henrikiltä kyydit.
Noel tais laittaa krokotilikyyneleet tippumaaa! On se kyl aikamoinen!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Miki näki Evaa ja Kristiania. Kuitenkin taas väärä huone jne.
Jotenkin tuli täsmälleen sama fiilis. Se M reaktio oli jotenkin oudolla tavalla erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Noel tais laittaa krokotilikyyneleet tippumaaa! On se kyl aikamoinen!
Ei yhtään sovi paatuneelle narsistille tuollainen vetistely!
Vierailija kirjoitti:
Tästä Valtterin valokuvausfetismistä ei anneta mitää selvää, että mikä on se juttu ja miks, kuin vaan että se on pervoa ja sairasta, eli se niinku riittää katsojalle. Katsojina emme myöskään tiedä, onko Valtterin suhde tunteineen aitoa vai perustuuko vaan sairaalloiseen kuvaamiseen. Tuskin tätä edes avataankaan. Tämä kuvio tulee olemaan todennäköisesti yhtä ohut kuin vainooja Lauri.
Vierailija kirjoitti:
Kävi mielessä että josko Miki näki Valtterin kuvaamassa tajutonta Ainoa. Tuskin tosiaan kuitenkaan näki Evaa ja Kristiania. Tämäkin varmaan tulee ilmi kaikille päätösjaksossa. 12 jaksoa vielä jäljellä tätä kevätkautta näiden uusimpien jaksojen jälkeen.
En usko että kevään päätösjaksokaan on kummoinen kun oli niin huonot ennakot. Ollut jo muutaman vuoden ajan enemmän huonoja jaksoja. Kaukana on ne tasokkaat ajat sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö muistatte, kuinka huvittava tilanne oli Henrikin ja Danielan eka pano. Daniela oli neitsyt ja niin ilmeisesti Henrik myös. Vieläkö muistatte Henrikin after fuck ilmeen joka oli kuin yllätetyllä pikkupojalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö muistatte, kuinka huvittava tilanne oli Henrikin ja Danielan eka pano. Daniela oli neitsyt ja niin ilmeisesti Henrik myös. Vieläkö muistatte Henrikin after fuck ilmeen joka oli kuin yllätetyllä pikkupojalla.
Siellä autossa? Kai nyt Henrik pikkunilkkinä on jo Naantalissa nainut, kun oli pahapoika ollut aikaisemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi mielessä että josko Miki näki Valtterin kuvaamassa tajutonta Ainoa. Tuskin tosiaan kuitenkaan näki Evaa ja Kristiania. Tämäkin varmaan tulee ilmi kaikille päätösjaksossa. 12 jaksoa vielä jäljellä tätä kevätkautta näiden uusimpien jaksojen jälkeen.
Hyvä pointti. Cindy antoi Mikille yleisavaimen, ei huoneen kakkosavaimen ja Miki erehty huoneesta. Miki näkee tilanteen, pitää sitä perverssinä ja sulkee hiljaa oven, Valtteri ei huomaa pervoilultaan tilannetta.
Mulla on oikeus panna tässä ketjussa jos mä haluun. Valittajat lopettakoon itsensä jos on niin paha olo.
Sauli Kiviranta kirjoitti:
Laura Kiviranta kirjoitti:
Mutsi, voisit ajatella mua ja Oonaakin.
Ei ole aikaa kun Aaro vainoo!!! Kukaan ei uskonu ku mä sanoin et se on elossa!!!
4432. Sirkus saapuu sairaalaan 15.6.2023.
Taatusti liittyy Kariin ja Gunnariin jotka eivät pysy nahoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Palaisipa Iiris sarjaan.
Kaukovaarat nyt ei kyl oo mikään kaikkien aikojen perhe, mut olis ainakin jotain.