Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Kuinka moni Salkkari-hahmoista on istunut linnassa tai putkassa?
Skandaaliuutisii! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Kunpa Susu raivoaisi Danielalle eikä lässyttäisi mitään "Mä ymmärrän...".
Niille jotka ei uskonut, niin Petri kyllä näyttää tosiaan käyvän ainakin. Tosin tuntuu ettei mikään viittaa vanhoihin huijauksiin. Kallella on polttarit vai minkä takia se on pukeutunut pinguasuun? Viimeisen viikon jaksokuvia ei ole vielä julkaistu. Ehkä parempi niin koska muuten menisi liian selkeäksi tapaukseksi kaikki.
https://image-mtv-junecomet.azureedge.net/c98846f1-d586-42d2-8981-d9e3d…
Muuten vaikuttaa, että Sallan synnytys ehkä oikeasti alkaa Amandan käytävällä. Joonatan ehkä tietää Evasta ja Mikistä? Mikillä tulee ongelmia tuhoutuneen rahan takia JP:n kanssa? Ismo ja Panu koittaa järjestellä kirkkoa, mutta se ei ole niin helppoa? Homojen vihkiminen ei ole normi asia kaikkiala. Voi olla ettei Kalle ja Sampo alun perinkään edes halua kirkkoa tai ole harkinnut, mutta isät taas vaahtoavat vähän liikaa...
Minä en ole mitään tunkeillut, Seppo minulle antoi luvan tulla hänen saunavuorollaan!
Irma
Minulle jäi myös jaksokuvista fiilis, että Joonatan saanut tietää ainakin osatotuuden Evasta ja Krisusta. Kenties Miki myös joka on kertonut siitä jostain syystä Joonatanille? Nella ei kukaan muu ei saa tietää. Päätösjaksossa varmasti lävähtää tuokin asia kaikkien korville.
Onkohan Fyrkka ja kyrka loppujen lopuksi tilanne, jossa Ismo ja Panu koittaa lahjoa kirkkoa? Vaikuttaa ettei Kalle saa tietää huijauksista. Saattaa jopa olla että häät onkin päätösjaksossa. Tuskin onnistuvat kylläkään.
Mikä tämän Petrin pointti on? Kalle törmää kauppakeskuksessa ja alkaa haikailemaan? Vai käykö Kalle klassisesti panemassa Petrin kanssa ja syyllistyy polttareissaan irstailuun vaikka alkoholia ei juodakaan.
Käyköhän tässä niin, että Ismo saakin tietää Sampon rahahuijauksesta ennen Kallea ja salaa tämän koska ei halua särkeä Kallen sydäntä? Silloin kun Ismo sai aikoinaan tietää Larin isyydestä, niin Ismo päätti salata asian Kallelta koska ei halunnut särkeä poikansa sydäntä. Viitaten tuohon kevätkauden toiseksi viimeiseen jaksoon. Sitten kun kaikki paljastuu Kallelle, niin myös Ismo saa poikansa vihat niskaansa salailun takia.
Kallella nyt ainakin on sormus sormessa yhdessä jaksokuvassa.
Joku on varmasti taas vahinkoraskaana ja asia selviää kauden viimeisissä jaksoissa, eikä isä tietenkään taaskaan ole tiedossa. Veikkaus on, että Eva tai Nella tai jopa molemmat ovat raskaana.
Kurjaa kun tiedossa on jo, että Kalle joutuu taas kärsimään syyttömänä. Sen sijaan raivo on suurta, jos Eva pääsee omasta tilanteestaan kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Joku on varmasti taas vahinkoraskaana ja asia selviää kauden viimeisissä jaksoissa, eikä isä tietenkään taaskaan ole tiedossa. Veikkaus on, että Eva tai Nella tai jopa molemmat ovat raskaana.
Äidin, tyttären ja Kristianin polyamorinen suhde.
Minna Laurikainen sopisi Salkkareihin harventamaan rivejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mitään tunkeillut, Seppo minulle antoi luvan tulla hänen saunavuorollaan!
Irma
Eikö sun röyhkeydelläs oo mitään rajaa!
JP ja Henrik päätyvät sänkyyn päätösjaksossa ja poliisit tulevat pidättämään JP:n.
Onko Juha pistänyt Selman talon myyntiin?
Tv-lehdessä oli että Kallen sanat saa Sampon lähtemään pakoon 😂
Tuotannon on pakko tulla vuotamaan paljastuksia tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon on pakko tulla vuotamaan paljastuksia tähän ketjuun.
Mitä täällä on muka vuodettu?
Lyön vetoa, että vuoden 2023 päätösjakso on huonompi kuin 2021.