Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (57932)
Mihin hemmetissä Nella ja Kristian tarvitsee noin ison asunnon? Ja mistä lähtien vuokra-asuntoa esitellään kalustettuna? Asunto on selvästi omistusasunto. Mutta ei mitä, ei Nella ja Kristian mihinkään muuta Lasselta. Idea on vaan se että saatiin Eetu taas Nellan kuvioihin.
Nellan kasvot ovat koko paljon pyöristyneet. Nähdäänkö syksyllä ihan eri mitoissa oleva Nella?
Vierailija kirjoitti:
Nella varmaan saa tietää Kristianista ja Evasta vasta sen jälkeen kun on itse ihastunut/suudellut/mennyt sänkyyn Eetun kanssa, jotta tekoa ei voi yhtä isosti moralisoida, kun omakaan omatunto ei ole enää puhdas. Huoh.
Jotenkin näin varmaan sarjassa tehdään. Voi olla jopa niin, että Nella ja Eetu käryää eikä Kristian ja Eva. Mä olen täysin varma, että Eva ja Kristian ei jää kiinni siitä, että ne on pettänyt Nellaa yhdessä. Se mitä niillä tapahtuu sen jälkeen kun Nella on "kärynnyt" on toinen juttu ja ikään kuin pelastaa ne.
Omituista että JP ei yhtään ihmettele miks Aki on aina niin vihamielinen sitä kohtaan tapaamisissa. Ensinnäkään, ne ei tapaisi missään missä ne voisi joutua esim. poliisin salakuvaamaksi. Toiseksi, Aki ei ottaisi mitään rahakuorta kadulla vastaan. Syy, ihan jo edellä mainittu. Ja aika pienistä rikoskuvioista on kysymys jos jotain rahaa liikkuu kirjekuoritasolla "pomolle". Noi rahathan on ihan pelimerkkiä mitä Beigen pitäisi tuottaa. Akin tärkein homma olisi välttää, että sitä ei ikinä ja mitenkään voida liittää pimeään rahaan ja rikollisryhmän. Siksi sillä on JP johon sen pitäisi luottaa 100%.
JP ja Hanin jutun ideana ei ollut muu kuin Mikin taustan selville saanti. Ihmettelin heti, että ne on niin epäsymmetrinen pari.
Danielan hahmoon on pakko puuttua. Daniela on tähän saakka ollut melko lapsellinen hahmo, myös pukeutujana. Nyt Daniela on kuin jokin muotimalli tjs. vaikka ei ole enää mitenkään tekemisissä muodin kanssa. Toisaalta myös Henrikin pikkuvanha pukeutumistyyli huvittaa. Vaikea uskoa että sen näköinen tyyppi on töissä lähinnä nuorisokahvilaa muistuttavassa paikassa.
Eikös Axelsson Companyn pomolla ole varaa tilata nannypalvelusta lapsenvahtia. Muutenkin kansainvälisen pörssiyhtiön pomo elää vaatimattomasti ja erittäin mauttomassa asunnossa.
Elina ottaa suunnitelmastaan löysät pois. Olen varma, että Elinan suunitelmassa ole mitään hienoa. Myöhemmin ottaa Toivon, lentokentälle ja pakenee lentäen maasta Toivo mukana. Näin Elina sekä Toivo poistuu sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Elina ottaa suunnitelmastaan löysät pois. Olen varma, että Elinan suunitelmassa ole mitään hienoa. Myöhemmin ottaa Toivon, lentokentälle ja pakenee lentäen maasta Toivo mukana. Näin Elina sekä Toivo poistuu sarjasta.
Mua risoo kun Elina omatyytyväinen ilme naamalla vihjailee monttu auki ilmeellä olevalle Karille että sen mystinen suunitelma etenee.
Kun Kari on yhä Elinan asunnossa asumassa, Gunnar ja, Salla on pois Taalasmaalta ja Ullaa ole taas näkynyt aikoihin, mikähän asunnon funktio oikein on?
Jos Susu palaa juuri ennen Elinan poistumista, niin veikkaan että Susu auttaa Elinaa pakenemaan.
Pannaan pannaan taikinaa, hiljaa hyvä tulee!🎶
Vaivaa vaivaa pullataikinaa, paisu isoksi pullaksi.
- Nella Tamminen
Minkä takia Nellan sukunimi on Tamminen vaikka käsittääkseni Jiri oli tunnustanut Nellan tai Nellan isä oli alusta asti tiedossa. Nimen pitäisi olla Viitamäki.
Sarjassa kaikki menee nopeasti kihloihin, miks Nella ja Krisu ei ole mennyt?
Harmittaa Jannen puolesta. Hänelle oltiin luvattu jauhelihakastiketta ja ei saanut.
Poustuuko muka Elina ja Toivo !!???
Kylläpä oli Kalle sitonut hienosti kaulahuivin ikkunasta poistuttuaan matkalla rappuun😂
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Nellan sukunimi on Tamminen vaikka käsittääkseni Jiri oli tunnustanut Nellan tai Nellan isä oli alusta asti tiedossa. Nimen pitäisi olla Viitamäki.
Sarjassa kaikki menee nopeasti kihloihin, miks Nella ja Krisu ei ole mennyt?
Au-lapsi saa äitinsä sukunimen.
Tuskin olisi JP innostunut jostain Hanista.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olisi JP innostunut jostain Hanista.
Korkeintaan Hanin möllyköistä.
JP ois raiskannut Henrikin jos ei muuten seksiä saa. Kuivana kakkoseen.
Nella varmaan saa tietää Kristianista ja Evasta vasta sen jälkeen kun on itse ihastunut/suudellut/mennyt sänkyyn Eetun kanssa, jotta tekoa ei voi yhtä isosti moralisoida, kun omakaan omatunto ei ole enää puhdas. Huoh.