Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58061)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää tätä.
Taidat olla sama kuin tuo roolipelispämmääjä? Tavoitteena vaan poistaa ketju?
Miksi oletat, että täällä on vain yksi roolipelaaja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka vtu alapeukuttaa?
Tadaa! Se olin mä!
Mitenköhän voisi hakea töihin Vauva.fi:n moderaattoriksi? Olisi mahtavaa päästä laittamaan varsinkin tämä ketju kuriin. Poistaisin kaikki epäasialliset viestit alta aikayksikön ja lätkisin kaikille spämmääjille ja trolleille banneja. Tekisin kunnon puhdistyksen ja pitäisi huolta, että ketju pysyisi asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää tätä.
Taidat olla sama kuin tuo roolipelispämmääjä? Tavoitteena vaan poistaa ketju?
Koska tyyli on niin tunnistettava ja täällä on aina samaan aikaan tuo sama tyyppi, joka voihkii sarjan huonoutta ja toivoo sen loppumista. Tämä henkilö hakee vain huomiota keinolla millä hyvänsä.
Alapeukuttaminen vastaa samaa kuin sanoisi toiselle päin naamaa tapa itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän voisi hakea töihin Vauva.fi:n moderaattoriksi? Olisi mahtavaa päästä laittamaan varsinkin tämä ketju kuriin. Poistaisin kaikki epäasialliset viestit alta aikayksikön ja lätkisin kaikille spämmääjille ja trolleille banneja. Tekisin kunnon puhdistyksen ja pitäisi huolta, että ketju pysyisi asiallisena.
Voisit samalla poistaa koko ketjun.
Jaahas seuraavissa ennakoissa on vaihteeksi K12 seksin takia. Kuka pari tällä kertaa? Eva ja Kristian taas, koska juttelevat rapussa? Eva ja Miki? Daniela tai Hani jonkun kanssa? Jatkuuko Kallen ja Sampon kihlaus vielä tuossa jaksossa? Jakson nimestä voisi päätellä, että joku tai jotkut kirjautuvat mahdollisesti hotelliin?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaminen vastaa samaa kuin sanoisi toiselle päin naamaa tapa itsesi.
Mulla on oikeus alapeukuttaa! Revi siitä!
Vierailija kirjoitti:
Sain joskus vuosia sitten oikeasti bannit tänne. En tiennyt, että se on mahdollista. Ironista että sain sen vain siksi, että puolustin tosielämän ihmisiä. Haukuttiin ihan kamalilla tavoilla ja yritin saada sitä loppumaan. Kiitoksena en enää päässyt koko palstalle ennen kuin ip-osoite vaihtui ja linjat aukesivat takaisin tänne :D
Tamara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vtu alapeukuttaa?
Tadaa! Se olin mä!
Heittäkää jo tuo r a h v a a n omainen keikuttaja ulos täältä!
Vierailija kirjoitti:
Kiristyneen ja haitallisen ilmapiirin takia ilmiannan ketjun.
Tapa ittes luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Koska niin lapsellisia voi olla vain 1 kpl. Plus kirjautuneena näkyy ip-numero.
Ilmeisesti menee niin, että K-12 jaksoihin ei tarvitse merkitä seksuaalista sisältöä jos se on K-7 tasoa. Tavallaan ymmärrän, koska muuten siitä saisi virheellisesti käsityksen että seksuaalinen sisältö olisi K-12 myöskin. Toisaalta samalla vanhemmat eivät voi halutessaan rajata jaksoa pois sen perusteella, koska eivät voi päätellä millaista sisältöä jaksossa on. Jos oikeasti ajatellaan lapsiperheen kannalta, jonka vuoksi ikärajat ovat jaksoissa. Ei K-12 ole tarkoituskaan olla meille aikuisille mitenkään ihmeellisen pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas seuraavissa ennakoissa on vaihteeksi K12 seksin takia. Kuka pari tällä kertaa? Eva ja Kristian taas, koska juttelevat rapussa? Eva ja Miki? Daniela tai Hani jonkun kanssa? Jatkuuko Kallen ja Sampon kihlaus vielä tuossa jaksossa? Jakson nimestä voisi päätellä, että joku tai jotkut kirjautuvat mahdollisesti hotelliin?
Mitä väliä? Onko sinulla siis lapsia, joiden takia joudut valvomaan jokaisen jakson ikärajatunnuksia? Mahtaa olla rankkaa pitää kirjaa. Itselle ei ainakaan ole mitään merkitystä onko joku jakso k12, k18 tai jotain muuta. Outoa, että jotkut kyttää näitä Salkkareiden seksi- ja välivaltakohtauksia kuin joku kirkon siveyspoliisi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti menee niin, että K-12 jaksoihin ei tarvitse merkitä seksuaalista sisältöä jos se on K-7 tasoa. Tavallaan ymmärrän, koska muuten siitä saisi virheellisesti käsityksen että seksuaalinen sisältö olisi K-12 myöskin. Toisaalta samalla vanhemmat eivät voi halutessaan rajata jaksoa pois sen perusteella, koska eivät voi päätellä millaista sisältöä jaksossa on. Jos oikeasti ajatellaan lapsiperheen kannalta, jonka vuoksi ikärajat ovat jaksoissa. Ei K-12 ole tarkoituskaan olla meille aikuisille mitenkään ihmeellisen pelottavaa.
Käsittääkseni Salkkareita ei ole koskaan tarkoitettu lastenohjelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vain Matti Virtanen ollut Miran biologinen isä, joka uhkaili tyttärensä sänkyyn? Hyh hyh!
Vain sun sairaassa päässä.
Itse teininä muistan katsoneen nimenomaan ikärajoja sen perusteella haluanko katsoa jaksoja perheen tai isovanhempien kanssa. Jotenkin se oli todella kiusallista aina. Voin helposti kuvitella että tämän päivän teinejäkin saattaa pikkusen kuumottaa korvissa, jos sattuu katsomaan ja sieltä lävähtää jotain Evan ratsastusta tai Kallen ja Sampon tuuppausta. :D Aikuisena ei toki enää nolota nämä kenenkään seurassa.
Mun mielestä Aino ja Valtter parina ei vaikuta kovin kiihkeiltä. Sellainen tietynlainen super rakastuminen puuttuu. Jos mietitään että heidän pitäisi olla juuri avioitunut onnensa kukkuloilla oleva aviopari.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Aino ja Valtter parina ei vaikuta kovin kiihkeiltä. Sellainen tietynlainen super rakastuminen puuttuu. Jos mietitään että heidän pitäisi olla juuri avioitunut onnensa kukkuloilla oleva aviopari.
Ainolle kelpaa raha ja miehen huomio, niin se riittää.
Euroviisut voisi jatkua loputtomiin. Hyvä ohjelma.