Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58028)
Salkkareita täysin syrjään jäänneitä juttuja:
- Axelsson Company
- Danielan mallin ura
- Beige
- Cindyn Sadi ja Beigen tj rooli.
- Taalasbisse häivytettiin kuten firman velat, firman tilanne jätettiin ? tilaan.
- mitä ihmettä tapahtui niille Gunnarin Taalasbisselle tekemille osakesijoituksille?
Ja lopuksi. Missä Hanin tatskat? Tyyli jolla Hanne mainostaen tuotiin sarjaan, luulisi että sillä olisi kropassaan kaikenmaailman nakkenakuttajaa, rallilippua, 6 noppia jne. Ja mihin jäi se mainostettu punainen urheiluauto joka taisi olla joku 1.3l cityjapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vtu mua vtuttaa tuo Jutan lapsellisuus. Lyön kohta pään seinään.
Jutalla on aina kamala tarve puuttua toisten asioihin "auttamalla" ja noraaliposeerata liberaaleja "arvojaan" , hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää erityisesti Ismon tapa keikuttaa päätään kun se sanoo Kallelle, "mä haluan vaan että sä olet onnellinen". Sarjan pahoin toisten asioihin sekaantuja Jutan ohella.
Päätösjaksossa adoptiopaperit jättää Jutan alttarille, kun tämä alkaa taas käyttäytyä lapsellisesti.
Aaron uus pullaresepti. Ai että tekee kutvanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutalla on aina kamala tarve puuttua toisten asioihin "auttamalla" ja noraaliposeerata liberaaleja "arvojaan" , hyh hyh!
Tekikö keinotekoinen estrogeeni hänestä juoruakan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekikö keinotekoinen estrogeeni hänestä juoruakan?
Muistatteko kuinka Lasselle selvisi että Jutta on mies joka muuttanut itsensä naiseksi. Tai kuinka Jutta kertoi sen Lasselle. Maailman paras tapa avautua asiasta!
Lasse, hetero evp, vielä paritteli Jutan kanssa tuonkin tiedon jälkeen. Näinhän ovat tehneet myös Ismo ja Aaro. Pyritäänkö tällä viestittämään mitä?
Karikin on pannu Juttaa mutta se ei tiennyt mitä pani. Severi jätti Jutan suosiolla rauhaan, sentään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Lars tulee sarjaan? Eikö perheelläkin olisi parempia töitä Henrikille kuin kahvila? Karin kauhistuisi kun kummipoika on pelkkä taantunut baarimikko.
Kyl sä oot härski....haluut vahuksen "tulevan"...
Tuskin Henrikin isä nyt mikään ihan vanhus on. Ei tiedetä Larsin ikää, mut vois olla joku Akin ikäinenkin.
Vieläkö Juttaa jaksaa leikkiä ruoalla? Ilmeisesti ei sitten ole päässyt lapsivaiheesta vielä ohi.
Elina voisi menehtyä tuntemattomasta syystä. Hän ei ole hyvä äiti Toivolle.
Saataisko vaikka Gyllendorffeja ja lisää Ekholmeja sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Elina voisi menehtyä tuntemattomasta syystä. Hän ei ole hyvä äiti Toivolle.
Sanna vaan sopi paremmin Elinaksi.
Ossi ja Tanja vois tulla takaisin pyörittämään Happy Homesia.
Toivottavasti tuotanto tekee oikean päätöksen ja lopettaa sarjan joulukussa 2023.
Dahlian voisi päästää irti rahvaan emännän majatalossa majoittumisesta. Rahaa pitäisi olla, mutta on avokätinen Sallalle vaikke edes pidä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Lars tulee sarjaan? Eikö perheelläkin olisi parempia töitä Henrikille kuin kahvila? Karin kauhistuisi kun kummipoika on pelkkä taantunut baarimikko.
Miten se pitäisi sanoa? Palaa takaisin? Tulee takaisin? Vai joku muu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan että "Milloin Lars ilmestyy takaisin sarjaan?" 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan että "Milloin Lars ilmestyy takaisin sarjaan?" 😁
Eiku joo noinhan se meni 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaa tulimerestä takaisin, tulee hekuman huipulla takaisin.