Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58214)
Mulla on teoria. Aaron ja Lindan käsikohta oli testi, että miten insestikuvio otettaisiin vastaan. Palautteen perusteella osaavat toimia oikein.
Nellan ja Eetun tulevaisuus on myös jo ihan selvä viimeistään nyt. Nella yritti mennä kauppakeskuksessa Eetua pakoon, mutta ei onnistunut. Eetu lopulta jopa hymyily ja sanoi ilmoittavansa jos tulee vastaavia asuntoja uudelleen tarjolle. Se kämppä jota Nella oli katsomassa Joonatanin kanssa oli jo ehtinyt mennä.
Veivaakohan Aaro sitä pullataikinaa siellä takahuoneessa monellakin tapaa? "Uusi resepti".
Tänne on pakko vuotaa spoilereita (tuotannolle terveisiä). Kertokaa, mitä päätösjaksossa tapahtuu ja mihin loppuu.
Miksi Dahlian ja Gunnarin panoa ei näytetty?
Vierailija kirjoitti:
Neljä jaksoa päätösjaksoon asti on loistava päätös tuotannolta pitkään aikaan.
Ei ei ja ei. Yhtään jaksoa on sopiva.
Päätösjaksossa Salla varmaan synnyttää Lasselle lapsen.
Te ette ole mitään muuta kuin pelkkiä säälittäviä siivellä eläjiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Aaron ja Dahlian? Nyt näytettiin sentään rouva vaihteeksi aika vähissä vaatteissa. Sepon kanssa oli myös vähän samankaltaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan kautta levitetään ageismia.
Siis Karin tyttö asuu Ranskassa? Mitä se mulle sitten sano sillon että se ei tunne koko maasta ketään. Valehtelija!
Korhonen on yleisin ohitettuaan Virtasen. Väestörekisterikeskuksen tietojen mukaan 15.5. nykyisenä sukunimenä Korhonen 22 359 kpl ja Virtanen 21 576 kpl.
Juulia Autio kirjoitti:
Te ette ole mitään muuta kuin pelkkiä säälittäviä siivellä eläjiä.
Hyhys! Nii in se Ee va taitaakin olla! Ei ker ota Lass elle!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa monelle jäädä karvas maku suuhun, kun Joanna ei olekaan Miran biologinen äiti.
Sulla jää paskaa perseeseen. Hyh hyh!
Päätösjaksossa mä nukun teltassa ja puu meinaa kaatua päälle. Ei ois osannu sellastakaan odottaa! Onneks seuravaassa jaksossa paljastuu että meillä on vakuutus.
Vierailija kirjoitti:
Neljä jaksoa päätösjaksoon asti on loistava päätös tuotannolta pitkään aikaan.
Se ei poista jaksojen määrää. Ihan liikaa on yli 200 jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Aaron ja Dahlian? Nyt näytettiin sentään rouva vaihteeksi aika vähissä vaatteissa. Sepon kanssa oli myös vähän samankaltaisessa tilanteessa.
Meinasin just tulla kommentoimaan, että oli eläkäläiset tällä kertaa paljon vähemmissä vaatteissa kuin toisen parin puuhat Amandassa :D
Skandaaliuutisii! Delismosta on tullu joku sairas pervojen kokouspaikka! Eräs asiakas kerto mulle ku tuli vastaan. Sampo ja Kalle oli tunkenu porkkanoita pyllyyn, Jutta oli hieronu lihapullia ja mangoja, ja sitten Aaro. Se oli pannu taikinaa takahuoneessa ja voihkinu kovaa! Violakin oli sieltä paennu kesken työvuoron. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin just tulla kommentoimaan, että oli eläkäläiset tällä kertaa paljon vähemmissä vaatteissa kuin toisen parin puuhat Amandassa :D
Valtterin puuhat on niin sairaita, ettei siinä ehditä vaatteita riisua.
Olen samaa mieltä siitä, että Elinasta tulee siltä istumalta epävakaa äiti jos karkaa ja poistuu vähintään vuodeksi Toivo mukanaan. Tuo juonikuvio vain tekee sen, että sama kakka alkaa alusta jos Elina palaa sarjaan. Ainoa vaihtoehto on poistaa Elina ja Toivo ikuisesti tai saada laillisesti Elinalle pojan yksinhuoltajuus.