Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58224)
Tuskin Miki kovasti puristaa Ollin sormea. Mahdollisesti ei ollenkaan jos JP ei jää katselemaan. Odotan niitä hetkiä, kun muutaman viikon päästä Olli on Kajandereilla. Miten pitää pokka kummallakaan? Vähän veikkaan Mikin yrittävän varoitella Lailaa ja puolestaan Olli uhkaa kertoa Mikistä Lailelle jos puuttuu liikaa. Uskomaton homma kuitenkin, että ALAIKÄINEN poika kiinni. Ei varmaan kauaa ole ollut, kun ketään ei kiinnosta.
Hei e e ei ei ei! Se pitää niiku sitruuna laitt aa siihen ensimmäiseks eikä niiku viimeseks!
Semmoinen kutina et Ansku tulee vielä häiritseen Miran/Violan elämää.
RAI RAI RAI ra . Hyviä aikoja vielä tuohon aikaan.
Iida ois voinut vaan kadota uudestaan kun Rosa lähti sarjasta. Katariina ois voinut jäädä ulkomaille kun Jasmin vaihtui Jenniin.
Vierailija kirjoitti:
HANNE vai NELLA?
Kumpaa p*nisit?
Mä panisin kumpaakin.
Mulle kelpaisi Hani ennemmin.
Onkohan Olli adoptiolapsi vai onko toinen vanhemmista suomalainen?
Minä ihmettelen miksi Lassen hirviaterialla Nadjalle ei ollut paikkaa ruokapöydässä. Tyttö lykättiin sohvalle istumaan ja muut kävi aterioimaan muusia ja käristystä🙄 Niin iso tyttö jo, että olisi voinut tuota ruokaa jo syödä, nolo kohtaus🤨
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen miksi Lassen hirviaterialla Nadjalle ei ollut paikkaa ruokapöydässä. Tyttö lykättiin sohvalle istumaan ja muut kävi aterioimaan muusia ja käristystä🙄 Niin iso tyttö jo, että olisi voinut tuota ruokaa jo syödä, nolo kohtaus🤨
Kuiva paistinpalanen voi juuttua kurkkuun.
Olen asunut Kyproksella jo 17 vuotta. Mitähän sille Sepolle mahtaa kuulua?
Irma Halonen kirjoitti:
Olen asunut Kyproksella jo 17 vuotta. Mitähän sille Sepolle mahtaa kuulua?
Sun Kipposi oli hieno! Nimenomaan oli!!
On näissä vaan oma tunnelmansa ja mahtava musiikki! Tuotakaan musiikkia ei ole ollut kuin vaan tässä kohtauksessa 😂 jos pistettäis nykyjaksoon tämä 🤣
Lassen perhepäivällinen ja perhetenttaus oli tosi nolo. Lasse teki itsensä kuten niin monesti aiemminkin, täysin ääliöksi. Lasse, Lasse, Lasse...
Budjetti paukahti sarja pakko lopettaa.
Kallen näyttelijä ei kyllä ite menisi varmaan enää Korkeasaareen oikeasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Budjetti paukahti sarja pakko lopettaa.
Budjetti valui Äijön taskuun, seuraavana Seija-Liisan.
Mä en jaksa. Olen ihan puhki.