Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58042)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Viola ole äitiyslomalla, koska on Ilon ensisijainen huoltaja. Nellalla menee hetki toipua työkuntoon. Tytöillä ei ole mikään kiire, kun kumpikin asuu vanhempiensa kanssa. Eva tosiaan on hieman erikoinen tapaus. Nadja on päivähoidossa mutta itse on vaan kotona. Onhan Eva tehnyt töitä ennenkin joten kyllä varmasti saisi jotain. Olisivat vaikka kirjoittaneet sinne Mooseen, kun sitä aikaisemmin ehdoteltiin.
Salkkarit täynnä peräkammarin poikia ja tyttöjä😂
Nähtävästi, mutta suurin osa näistä on kuitenkin asunut yksin ja pärjännyt elämässä. Tai mulle kammarityypistä tulee mieleen tyyppi, joka ei tee mitään ja asuu vaan lapsuudenkodissaan.
Kaikista eniten ihmetyttää Linda ja Kalle, kun heillä olisi varaa muuttaa muualle. Aarolle asuu oikein koko perhe saman katon alla, kun on tytär, tyttären tytär ja tyttärentyttärenpoika :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Viola ole äitiyslomalla, koska on Ilon ensisijainen huoltaja. Nellalla menee hetki toipua työkuntoon. Tytöillä ei ole mikään kiire, kun kumpikin asuu vanhempiensa kanssa. Eva tosiaan on hieman erikoinen tapaus. Nadja on päivähoidossa mutta itse on vaan kotona. Onhan Eva tehnyt töitä ennenkin joten kyllä varmasti saisi jotain. Olisivat vaikka kirjoittaneet sinne Mooseen, kun sitä aikaisemmin ehdoteltiin.
Nähtävästi, mutta suurin osa näistä on kuitenkin asunut yksin ja pärjännyt elämässä. Tai mulle kammarityypistä tulee mieleen tyyppi, joka ei tee mitään ja asuu vaan lapsuudenkodissaan.
Pärjännyt elämässä asumalla kimppakämpässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjännyt elämässä asumalla kimppakämpässä?
Riippuu varmaan kenestä puhutaan, mutta Viola ja Nella ovat asuneet vaan kimppakämpässä ja kotona. Kari ja Kalle puolestaan ovat asuneet muualla pitkiäikin aikoja. Kari siellä Keniassa useampia vuosia ja Kalle Brasiliassa kymmenen vuotta. Jostain syystä kumpikin on sittemmin jämähtäneet kotiin asumaan.
Silloin Kallen paluun jälkeen kesällä ajattelin, että paluun syyksi paljastuisi jonkinlainen trauma. Vahingossa vammautettu tai tapettu ihminen, kun tosiaan Kalle ja Kuisma lähtivät kultakaivoksen aseellisiksi vartijoiksi. Asiasta ei enää mainittu mitään. Brasilian turvallisuustilannekkaan ei taida olla mikään parhain. Kuten ei varmasti Keniassakaan, jossa Kari oli. Sillä tavalla noissa maissa on pakko pärjätä myös omillaan eteenpäin.
Ja pakko tuohon vielä lisätä, ettei todellakaan voisi kuvitella Kallea tänä päivänä heilumassa ase kourassa. En koskaan ymmärtänyt, miksi lähtivät ulkomaille? Kuisma hylkäsi oman uransa puolustusvoimissa. Onkohan Kuisma palannut Suomeen takaisin. Mitähän mieltä Ismo olisi tänä päivänä Kuismasta. Silloin Ismon ongelma oli ylipäätänsä Kallen homous, vaikka Ismo silloin lopulta jättikin vasikoimatta Kuisman suuntauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Saako palstalle jakaa videoita? Olen halunnut jakaa hassuja Salkkari-videoita, mutta en kehtaa, jos syyllistynkin tekijänoikeusrikkomukseen ja rikon palstan sääntöjä.
Keskustelualueen säännöt ja tekijänoikeudet:
”Keskusteluihin ja kommentointeihin osallistuva vastaa siitä, että hänellä on kaikki tarvittavat tekijänoikeudet ja muut oikeudet ja/tai oikeudenhaltijoiden suostumukset palvelussa julkaisemaansa materiaaliin. Jos keskustelija tai kommentoija haluaa käyttää jonkun toisen kirjoittamaa aineistoa viestinsä osana, lähde on ehdottomasti mainittava.”
Tämän lisäksi jos jakaa materiaalia eteenpäin, joka rikkoo tekijänoikeuksia, syyllistyy itse myös rikokseen. Mikäli haluat jakaa videoita Salkkareista tänne, suosittelen luvan kysymistä tuotantoyhtiöltä. Enkä suosittele jakamaan sellaisia videoita esimerkiksi YouTubesta, jotka ovat luvattomasti ladattu sinne.
Saa nähdä vapautuuko Elina koevapauteen, joka olisi aika erikoista vai onko Salminen tunnustanut ampumisen pelkästään kiusatakseen Noelia. Toivon jälkimmäistä, koska Elina ansaitsisi puhdistuksen maineelleen. Axelssonin osuus tuskin selviää pitkään aikaan vaikka kaikki muut tietävätkin suunilleen kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako palstalle jakaa videoita? Olen halunnut jakaa hassuja Salkkari-videoita, mutta en kehtaa, jos syyllistynkin tekijänoikeusrikkomukseen ja rikon palstan sääntöjä.
Keskustelualueen säännöt ja tekijänoikeudet:
”Keskusteluihin ja kommentointeihin osallistuva vastaa siitä, että hänellä on kaikki tarvittavat tekijänoikeudet ja muut oikeudet ja/tai oikeudenhaltijoiden suostumukset palvelussa julkaisemaansa materiaaliin. Jos keskustelija tai kommentoija haluaa käyttää jonkun toisen kirjoittamaa aineistoa viestinsä osana, lähde on ehdottomasti mainittava.”
Tämän lisäksi jos jakaa materiaalia eteenpäin, joka rikkoo tekijänoikeuksia, syyllistyy itse myös rikokseen. Mikäli haluat jakaa videoita Salkkareista tänne, suosittelen luvan kysymistä tuotantoyhtiöltä. Enkä suosittele jakamaan sellaisia videoita esimerkiksi YouTubesta, jotka ovat luvattomasti ladattu sinne.
En osaa sanoa mitä mieltä Fremantle on mistään, mutta suurin osa tubessa olevista viedoista on tekijänoikeusilmoituksellisia mutta omistaja on sallinut videoiden olevan näkyvillä. Mainostulot menee Framentlelle. Joskus on sellaisia videoita jotka eivät mene ollenkaan läpi ja katoavat hetkessä tubesta.
Kalle vois mennä sanomaan Noelille ja Danielalle että ulos minun talostani senkin Juudakset!
Vierailija kirjoitti:
Kalle vois mennä sanomaan Noelille ja Danielalle että ulos minun talostani senkin Juudakset!
Tätä olen ihmetellyt, Kalle on ikään täysin ulkopuolella ja mielipiteettä nykyisestä Noelista. Edes Miki ei ole käynnyt lätisemässä Kallelle että häätää Noelin sieltä kämpästä, että hän ja lapset jatkaa sulla vuokralaisina Susun katoamisen jälkeen. Mutta ei. Eihän Noelilla ole ystävällismielisiä hahmoja kuin Linda ja Viola ja Aaro. Ja tietysti Daniela.
Kalle voisi kyllä oikeasti muuttaa siihen Noelin ja Danielan asuntoon, mutta remonttia pitäisi tehdä. Nykyinen sisustus on ajalta jolloin Kalle ja Lari asuivat yhdessä siellä. Kaipaa jotain päivittämistä mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Kalle voisi kyllä oikeasti muuttaa siihen Noelin ja Danielan asuntoon, mutta remonttia pitäisi tehdä. Nykyinen sisustus on ajalta jolloin Kalle ja Lari asuivat yhdessä siellä. Kaipaa jotain päivittämistä mielestäni.
Tähänkin saisi jonkinlaisen juonen kärjistämiskäänteen, jossa Noel pitää Danielaa kotona vankina ettei kerro ja Daniela saa yksinään asunnon tuleen. Ja remonttia pitää tehdä vesi ja savuhaittojen takia.
Mikin kohtalo minuakin harmittaa. Tiedä sitten onko hahmo poistumassa ja jotenkin ajetaan tylsäksi. Palaako Susu ja Miki lähtee samalla ovenavauksella? Toivottavasti ei, mutta luin Konstan haluavan aikaa perheensä kanssa enemmän ja karsii asioita elämästään. Musiikkia julkaistaan ja keikoillekin pitäisi päästä.
Luulen, että Nella tapaa Eetun vasta Emilian haudalla. Ja siitä jatkuu yhteinen taival päätyen suhteeseen.
Kahden viikon päästä melkein ennakkakoiden aika. Onneksi tässä vielä jaksaa ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kahden viikon päästä melkein ennakkakoiden aika. Onneksi tässä vielä jaksaa ihan hyvin.
Et voi olla tosissas....
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Jutta muuttui miehistä pitäväksi leikkauksen jälkeen?
Aika yksinkertaista: Jutta on biseksuaali tai peitellyt totuutta eikä halunnut olla ainakaan julkisesti miesten kanssa. Toi aika oli kuitenkin vielä pahempaa kuin sarjassa nähty 90-luvun loppu. Mikään ihme jos piilotellaan.