Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (57886)
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kaarija-haluaa-naytella-Salkkareissa-Ismo…
"Käärijä haluaa näytellä Salkkareissa Ismo Laitelan lemmikkiä"
Seki vissiin ihmetellyt, missä lemmikit 😂
Ihan varmasti tulevaisuudessa kirjoitetaan vähintään Delismon asiakkaaksi. Aikaisemmin kertonut siis katsoneensa kaikki Salkkareiden jaksot. Edelleen seuraa, mutta ilmeisesti Jerellä on vähän sama asenne kuin monella muulla, että kiinnostaa lähinnä mitä pöhköä tapahtuu. Kari on kuulemma lempihahmo. Kyseisen herran muutamassa biisissä on mainittu Kari ja aina miettinyt onko nimi keksitty sarjasta. Voi olla taustalla olevan jotain ihan muuta. Mutta aukesi minulle ainakin uudessa valossa, kun kuulin Jeren seuraavan sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joku oli jossain kertonut, että Pipsan näyttelijä olisi todennut hänen elämäänsä tulevan suuria ja nostalgisia kuvioita. Jotain mitä hän ei osannut odottaa, ja joka sai lähtönsä vitsistä. Mikään ei ole kuitenkaan varmaa."
🤔
Nimenomaan selvitin, ettei näyttelijä ole ollut vuosikausiin missään tekemisissä näyttelijän työn kanssa. Opiskellut muita aloja ja tekee siellä duuneja. Eikä edes asu lähelläkään pk-seutua. Tuskin siis on palaamassa. Enkä kyllä näkisi Ismolle ja Pipsalle enää mitään. Ismo tarvitsee uuden naisen ei mitään eksää.
No niinpä tietysti, olin jo niin innoissani. Mutta ei, sinä oikein menet tutkimaan asioita jotta voit masentaa mut. Kiitos vaan. Tää sai olla tässä!
Voithan sä edelleen olla innoissaan ja toivoa Pipsan paluuta? Tuskin tuotanto on tosissaan koskaan kysynyt paluusta joten ei voi tietää, mitä sanoisi jos joku kysyisi... Eihän tämä millään voi olla minun vikani, jos joku muu keksii tänne olemattomia lainauksia. Tuo että on mukamas puhunut jostain muutoksista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joku oli jossain kertonut, että Pipsan näyttelijä olisi todennut hänen elämäänsä tulevan suuria ja nostalgisia kuvioita. Jotain mitä hän ei osannut odottaa, ja joka sai lähtönsä vitsistä. Mikään ei ole kuitenkaan varmaa."
🤔
Nimenomaan selvitin, ettei näyttelijä ole ollut vuosikausiin missään tekemisissä näyttelijän työn kanssa. Opiskellut muita aloja ja tekee siellä duuneja. Eikä edes asu lähelläkään pk-seutua. Tuskin siis on palaamassa. Enkä kyllä näkisi Ismolle ja Pipsalle enää mitään. Ismo tarvitsee uuden naisen ei mitään eksää.
No niinpä tietysti, olin jo niin innoissani. Mutta ei, sinä oikein menet tutkimaan asioita jotta voit masentaa mut. Kiitos vaan. Tää sai olla tässä!
Voithan sä edelleen olla innoissaan ja toivoa Pipsan paluuta? Tuskin tuotanto on tosissaan koskaan kysynyt paluusta joten ei voi tietää, mitä sanoisi jos joku kysyisi... Eihän tämä millään voi olla minun vikani, jos joku muu keksii tänne olemattomia lainauksia. Tuo että on mukamas puhunut jostain muutoksista jne.
No niin, ja sieltä valehtelu syytökset.
Muistakaa myös että Miian paluu luvattiin. Kun kävi siellä studiossa ja te sanoitte että tulee enkelinä.
Se on kumma kun spoilauksia tulee nykyään vähän ovista ja ikkunoista. Minua ei haittaa, mutta ihan hauskaa. Sen voi jakaa myös tänne, kun kaikki tietää että Kalle on alkoholisti ja juominen on aina vaan ajan kysymys. Eräs tubettaja/vaikuttaja Munkkiniemessä tänään vahingossa saattoi päätyi Salkkareihin Kallen taustalle joka oli kuulemma terdellä juonut viiniä. Oletettavasti siellä on ollut kuvausryhmä paikalla. Muussa tapauksessa varmasti olisi puhunut vain näyttelijästä. Ratkeaminen on aina vain ajan kysymys koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔
Voin pyytää anteeksi jos olen väärässä. Ois vaan kiva kuulla mistä ne puheet on revitty?
Kallella alkaa suu napsua syksyllä? Vihdoinkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔
Voin pyytää anteeksi jos olen väärässä. Ois vaan kiva kuulla mistä ne puheet on revitty?
Nämä huhut ovat olleet ketjussa jo vuosi sitten. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.
Nyt on sitten luvattu Kallen retkahtaminen. Kyllä teille koittaa vaikeat ajat tässä ketjussa, jos olette valehdelleet kaikista jutuista.
Ähkivätkö naiset niin kuin Hani?
Haluan kuulla Noelin ähkivän.
Aiotteko tänään katsoa perheen kesken Salkkareita? Siellä ois seksiä luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuulla Noelin ähkivän.
Henu ja JP vois vähän runkata ja ähkiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten luvattu Kallen retkahtaminen. Kyllä teille koittaa vaikeat ajat tässä ketjussa, jos olette valehdelleet kaikista jutuista.
Kerroin vaan mitä somevaikuttajalla näkyi. Ja tosiaan yli 60k seuraajaa tällä.
https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/345884681_939394…
Lasten kanssa jo innoissaan odotetaan Hanin ja JP:n panoa. Ovathan nuo jo 12v.
Herranjumala ne adoptiopaperit oli paskaset ku ne saatiin sieltä takamuksesta. Jutta kuulemma haluaa että ne yritetään pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa jo innoissaan odotetaan Hanin ja JP:n panoa. Ovathan nuo jo 12v.
Jaksojen ikäraja on k7 eli saa sitä katsoa.
Onkohan Panun tai Valtterin näyttelijät vielä kuvauksissa?
Eihän Kalle ole koskaan pystynyt olemaan pitkiä aikoja kuivilla. Eipä tarvitse olla kovin kummoinen meedio päätelläkseen ratkeamisen tapahtuvan joka tapauksessa. Enemmän olisi yllätys jos Kalle ei ratkeaisi juomaan. Enemmän kiinnostaa onko tässä taustalla esimerkiksi raha huijauksen paljastuminen vai huono suhde? Itse asiassa Kallehan saattaisi jopa pitää omana tietonaan, jos kuulisi vahingossa keskustelun. Kalle ainakin viimeksi poti todella huonoa omaa tuntoa ja piti sitä häpeällisenä asiana eikä halunnut puhua.