Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (57886)

Vierailija
15081/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joku oli jossain kertonut, että Pipsan näyttelijä olisi todennut hänen elämäänsä tulevan suuria ja nostalgisia kuvioita. Jotain mitä hän ei osannut odottaa, ja joka sai lähtönsä vitsistä. Mikään ei ole kuitenkaan varmaa."

🤔

Nimenomaan selvitin, ettei näyttelijä ole ollut vuosikausiin missään tekemisissä näyttelijän työn kanssa. Opiskellut muita aloja ja tekee siellä duuneja. Eikä edes asu lähelläkään pk-seutua. Tuskin siis on palaamassa. Enkä kyllä näkisi Ismolle ja Pipsalle enää mitään. Ismo tarvitsee uuden naisen ei mitään eksää.

No niinpä tietysti, olin jo niin innoissani. Mutta ei, sinä oikein menet tutkimaan asioita jotta voit masentaa mut. Kiitos vaan. Tää sai olla tässä!

Vierailija
15082/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kaarija-haluaa-naytella-Salkkareissa-Ismo…

"Käärijä haluaa näytellä Salkkareissa Ismo Laitelan lemmikkiä"

Seki vissiin ihmetellyt, missä lemmikit 😂

Ihan varmasti tulevaisuudessa kirjoitetaan vähintään Delismon asiakkaaksi. Aikaisemmin kertonut siis katsoneensa kaikki Salkkareiden jaksot. Edelleen seuraa, mutta ilmeisesti Jerellä on vähän sama asenne kuin monella muulla, että kiinnostaa lähinnä mitä pöhköä tapahtuu. Kari on kuulemma lempihahmo. Kyseisen herran muutamassa biisissä on mainittu Kari ja aina miettinyt onko nimi keksitty sarjasta. Voi olla taustalla olevan jotain ihan muuta. Mutta aukesi minulle ainakin uudessa valossa, kun kuulin Jeren seuraavan sarjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15083/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joku oli jossain kertonut, että Pipsan näyttelijä olisi todennut hänen elämäänsä tulevan suuria ja nostalgisia kuvioita. Jotain mitä hän ei osannut odottaa, ja joka sai lähtönsä vitsistä. Mikään ei ole kuitenkaan varmaa."

🤔

Nimenomaan selvitin, ettei näyttelijä ole ollut vuosikausiin missään tekemisissä näyttelijän työn kanssa. Opiskellut muita aloja ja tekee siellä duuneja. Eikä edes asu lähelläkään pk-seutua. Tuskin siis on palaamassa. Enkä kyllä näkisi Ismolle ja Pipsalle enää mitään. Ismo tarvitsee uuden naisen ei mitään eksää.

No niinpä tietysti, olin jo niin innoissani. Mutta ei, sinä oikein menet tutkimaan asioita jotta voit masentaa mut. Kiitos vaan. Tää sai olla tässä!

Voithan sä edelleen olla innoissaan ja toivoa Pipsan paluuta? Tuskin tuotanto on tosissaan koskaan kysynyt paluusta joten ei voi tietää, mitä sanoisi jos joku kysyisi... Eihän tämä millään voi olla minun vikani, jos joku muu keksii tänne olemattomia lainauksia. Tuo että on mukamas puhunut jostain muutoksista jne.

Vierailija
15084/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Voithan sä edelleen olla innoissaan ja toivoa Pipsan paluuta? Tuskin tuotanto on tosissaan koskaan kysynyt paluusta joten ei voi tietää, mitä sanoisi jos joku kysyisi... Eihän tämä millään voi olla minun vikani, jos joku muu keksii tänne olemattomia lainauksia. Tuo että on mukamas puhunut jostain muutoksista jne.

No niin, ja sieltä valehtelu syytökset.

Vierailija
15085/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös että Miian paluu luvattiin. Kun kävi siellä studiossa ja te sanoitte että tulee enkelinä.

Vierailija
15086/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun spoilauksia tulee nykyään vähän ovista ja ikkunoista. Minua ei haittaa, mutta ihan hauskaa. Sen voi jakaa myös tänne, kun kaikki tietää että Kalle on alkoholisti ja juominen on aina vaan ajan kysymys. Eräs tubettaja/vaikuttaja Munkkiniemessä tänään vahingossa saattoi päätyi Salkkareihin Kallen taustalle joka oli kuulemma terdellä juonut viiniä. Oletettavasti siellä on ollut kuvausryhmä paikalla. Muussa tapauksessa varmasti olisi puhunut vain näyttelijästä. Ratkeaminen on aina vain ajan kysymys koko ajan.

Vierailija
15087/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Voin pyytää anteeksi jos olen väärässä. Ois vaan kiva kuulla mistä ne puheet on revitty?

Vierailija
15088/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallella alkaa suu napsua syksyllä? Vihdoinkin!

Vierailija
15089/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Voin pyytää anteeksi jos olen väärässä. Ois vaan kiva kuulla mistä ne puheet on revitty?

Nämä huhut ovat olleet ketjussa jo vuosi sitten. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.

Vierailija
15090/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten luvattu Kallen retkahtaminen. Kyllä teille koittaa vaikeat ajat tässä ketjussa, jos olette valehdelleet kaikista jutuista.

Vierailija
15091/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähkivätkö naiset niin kuin Hani?

Vierailija
15092/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuulla Noelin ähkivän.

Vierailija
15093/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko tänään katsoa perheen kesken Salkkareita? Siellä ois seksiä luvassa.

Vierailija
15094/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kuulla Noelin ähkivän.

Henu ja JP vois vähän runkata ja ähkiä.

Vierailija
15095/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten luvattu Kallen retkahtaminen. Kyllä teille koittaa vaikeat ajat tässä ketjussa, jos olette valehdelleet kaikista jutuista.

Kerroin vaan mitä somevaikuttajalla näkyi. Ja tosiaan yli 60k seuraajaa tällä.

https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/345884681_939394…

Vierailija
15096/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa jo innoissaan odotetaan Hanin ja JP:n panoa. Ovathan nuo jo 12v.

Vierailija
15097/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala ne adoptiopaperit oli paskaset ku ne saatiin sieltä takamuksesta. Jutta kuulemma haluaa että ne yritetään pelastaa.

Vierailija
15098/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa jo innoissaan odotetaan Hanin ja JP:n panoa. Ovathan nuo jo 12v.

Jaksojen ikäraja on k7 eli saa sitä katsoa.

Vierailija
15099/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Panun tai Valtterin näyttelijät vielä kuvauksissa?

Vierailija
15100/57886 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Kalle ole koskaan pystynyt olemaan pitkiä aikoja kuivilla. Eipä tarvitse olla kovin kummoinen meedio päätelläkseen ratkeamisen tapahtuvan joka tapauksessa. Enemmän olisi yllätys jos Kalle ei ratkeaisi juomaan. Enemmän kiinnostaa onko tässä taustalla esimerkiksi raha huijauksen paljastuminen vai huono suhde? Itse asiassa Kallehan saattaisi jopa pitää omana tietonaan, jos kuulisi vahingossa keskustelun. Kalle ainakin viimeksi poti todella huonoa omaa tuntoa ja piti sitä häpeällisenä asiana eikä halunnut puhua.