Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (57959)
Vierailija kirjoitti:
Nellalle voisi tulla suhde tuon Kris Gummeruksen hahmon kanssa.
Kristian on rasittava.
Jos kuitenkin kehiteltäis omanikäistä sutinaa. Tuo mies on 43-vuotias.
Tuo Kris Gummerushan on Sebastianin näköinen, mutta kaipa sopisi myös Noelin sukulaiseksi. Toki jos se Pauli nyt jostain syystä onkin elossa ja ilmestyy sarjaan niin ulkonäkönsä puolesta paras tuohon rooliin on kuitenkin Jarkko Tamminen.
Kris Gummerus on Kallen ikäinen.
Sormus oli myös kuvassa. Tosin varmasti lentää nopeasti nurkkaan jos puoliso ei oo sarjassa.
Ossi Alhapuro on kuollut. Näytteli Sallan isää alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian on rasittava.
Eikö sulle riittänyt jo Samin ja Kertun suhteen dissaaminen!?
Vierailija kirjoitti:
Ossi Alhapuro on kuollut. Näytteli Sallan isää alunperin.
R.I.P näytteli mm. eräässä jännityssarjassa. Pelkäsin lapsena ihan sairaasti sen jälkeen katsoa pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian on rasittava.
Onhan Noelkin nelikymppinen ja seurustelee Nellan ikäisen Danielan kanssa.
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/5674842
Leon näyttelijää haastateltu nuorten poikien hiustrendejä käsittelevään juttuun.
Vierailija kirjoitti:
On sillä suomeksikin tehtyjä rooleja.
Kiitos koostevideosta!
Itselle Gummerus on ihan uusi tuttavuus. En ole katsonut noita sarjoja(/elokuvia?), joissa on näytellyt. Mutta siis vau, yllätyin positiivisesti. Hyvät näyttelijäntaidot ja osaa puhua ihanan sujuvasti ja autenttisesti englantia. Tulee fiilis, että onko jopa liian hyvä Salkkareihin? Meneekö taidot hukkaan? Toivottavasti on kirjoitettu herkullinen roolihahmo ja mielenkiintoiset juonikuviot!
Missä Kris on oppinut noin hyvin lausumaan englantia? Luin pressipäivänä uutisista, että on valmistunut maineikkaasta Guildhall School of Music and Drama -koulusta näyttelijäksi. Mutta onko jotain muutakin kansainvälistä taustaa, missä syy hyvään kielitaitoon?
Ossi Ahlapuro sairasti syöpää, johon menehtyi tänä aamuna. Onkohan tässä syy sille, miksi Markku näyttäytyi sarjassa pikaisesti parin jakson verran viime keväänä uuden näyttelijän kera, vai eikö rooli kiinnostanut koska kyseessä olisi ollut vain kahden jakson visiitti? Joka tapauksessa ikävä uutinen hienon näyttelijän poismeno. R.I.P. :(
Akin lisäksi Karikin käy visiitillä Benjaminin uudessa kodissa ja ihmettelee miten on sellaiseen varaa. Väittääköhän Benkku Karille, että on voittanut pokeripelissä vai jotain muuta? Kari ja Gunnar näyttävät myös vakoilevan jotakuta (Benkkua?) ulkona kahdessakin jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Ossi Ahlapuro sairasti syöpää, johon menehtyi tänä aamuna. Onkohan tässä syy sille, miksi Markku näyttäytyi sarjassa pikaisesti parin jakson verran viime keväänä uuden näyttelijän kera, vai eikö rooli kiinnostanut koska kyseessä olisi ollut vain kahden jakson visiitti? Joka tapauksessa ikävä uutinen hienon näyttelijän poismeno. R.I.P. :(
Voihan minun teksti lainaukseen hävisi. Sitä olin vain sanomassa, että varmasti terveydentila oli jo itsessään syy kieltäytyä paluusta. Sitä arvelinkin, kun ei ole ollut ainakaan viiteen vuoteen missään ja tässä oli pandemiakin päällä. Vaikka tietenkin olisi voinut joka tapauksessa kieltäytyä muutenkin vierailusta sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian on rasittava.
Onhan Noelkin nelikymppinen ja seurustelee Nellan ikäisen Danielan kanssa.
Noel on 39 ja Daniela on 27 tai 28, eli ihan hyvin nämä voisi olla suhteessa!
Danielan näyttelijä on syntynyt vuonna 1996. Noelin näyttelijä on syntynyt vuonna 1983. Tämä wikipedian mukaan.
Daniela on sarjassa max 20-vuotias.
Pakko sanoa, että enhän minä tietenkään tarkoittanut etteikö parikymppinen ja nelikymppinen voisi olla pariskunta. Ei minulla ole mitään sellaista vastaan. Se on vain älytöntä jos kaikki vanhemmat miehet sarjassa laitetaan väkipakolla nuorten naisten kanssa yhteen. Sitä paitsi selvää, että Eetu astuu Nellan elämään.
Gummeruksen hahmon promokuvasta käy jo ilmi, että näyttelee paremmin toimeen tulevaa / korkeammassa asemassa olevaa henkilöä tai on pukupsykopaattirikollinen jne. Luultavammin hän on Noelin kilpakumppani, Beigen työntekijä tai vaikkapa sairaalan uusi toimitusjohtaja. Vasemmassa nimettömässä on sormus. Luultavasti hahmo on jo valmiiksi naimisissa. Muutama muukin sormus löytyy ja käsikorua. Mieheksi sarjan mittapuulla aika paljon koruja. Itse olen epäillyt hahmoksi Henrikin isää Lars Ekholmia. Ei minulla ole hajuakaan minkä ikäinen Larsin pitäisi olla, mutta 43-vuotias voisi helposti olla 20-vuotiaan pojan isä.
Ja onhan täällä epäilty, että Tiia Weckström esittäisi Gummeruksen hahmon vaimoa. Heilläkin olisi ikäeroa, koska tuo Weckström on ollut vuonna 2020 vasta 18-vuotias. Paljon nuorempi kuin Daniela/Lenita vaikka ei uskoisi.
Kristian on rasittava.