Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (57959)
Mä en ainakaan osaa nähdä Hania sotkeutumassa Angervuon pariskunnan perhe-elämään.
Kari valitteli muuten jo apupojan puuttumista, kun piti kiirettä. Kohta Hani saa sieltä varppina duunia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pitkäaikaiseksi tämä Gummeruksen hahmo tulee? Jotenkin on itse tullut nähtyä enemmän puhumassa englantia ja esittämässä ulkomaalaista kuin kansainvälinen tähti, niin hassua ajatella hänen olevan Salkkareissa. Agenttikin taitaa löytyä ulkomailta joten tuskin iäisyyksiin saadaan nauttia hahmosta. Somessaan on epäaktiivinen. Ilmeisesti on kyllä yksityinen tili aktiivisempi joten toistaiseksi paha sanoa onko palannut edes kuvauksiin, vaikka juttujen perusteella vaikuttaa enemmän vakkarihahmolta. Instagramissakin seuraa vain muutamia näyttelijöitä ja heitäkin on voinut seurata jo ennen roolia Salkkareissa.
On sillä suomeksikin tehtyjä rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Kari valitteli muuten jo apupojan puuttumista, kun piti kiirettä. Kohta Hani saa sieltä varppina duunia.
Kari näkee lesboseksiä aitiopaikalta, kun Hani iskee silmänsä asiakkaaseen.
Hani hakkaa sarjan kaikki lesbot.
Mihinköhän suuntaan Elinan ja Noelin keskinäiset välit menevät, kun Elina pääsee ehdonalaiseen. Jotenkin vaikuttanut somen perusteella heillä olevan jonkin verran yhteisiä kohtauksia. Voisiko Daniela saada ylipuhuttua Noelin antamaan Elinan tavata Toivoa edes valvotusti? Entä onko Elina siellä lääkiksessä ja minkälainen virka opinnoilla tulee olemaan. Itse veikkaan Elinan päätyvän sairaanhoitajan töihin sairaalaan. Voihan Elina poistui vankilaankin jos Noel lavastaa pahan rikkomuksen ja Elina joutuu jonnekkin kauas vankilaan.
Vieläkö Seppo-hullu on voimissaan? :D
Kris Gummerus on näytellyt ryssää myös Ivalo sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Mutsis hakataan sairaalaan.
Paneeks Kari karpaasi sitä Hania siellä korjaamon urean polttamalla sohvalla ja sitten tulee Salla?
Eiks Kari koskaa pyyhi sitä sohvaa millään desinfiointiaineella. Siihen on piereskelty, paskottu ja kusastu kännissä. Varmaan oksennuksetkin joskus tulleet, makkaraperunat levinneet ja sellasta. Hyi hemmetti, mä skippaisin sohvan etupihalle, bensaa ja palaan! Yök! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että minua hävettää katsoa näin epäloogista sarjaa. En kuitenkaan pysty lopettamaan sarjan katsomista.
Toivottavasti osaat noudattaa näin yksinkertaista ohjetta: kun Salkkarit alkaa, vaihda kanavaa tai sulje televisio. Sen jälkeen ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Ismopa lyö Hannelta kolme hammasta.
Kalle on tyhmistä tyhmin!! Kunnon pöllö!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onpas tuon Lindan muodot kohdallaan! On ennen ollut noin hekumallisen näköinen??
Seksikkäintä Salkkareissa sitten Marianne Kurjen!
Hän imettää vielä. Naama kuin petolinnun perse. Sut on varmaan vieroitettu liian aikaisin mutsis daisareista kun vieläkin kuolaat akkojen kannuja😂
Muodot=rinnat? Kuinka tyhmä ihminen voi olla? Tai keskenkasvuinen..
Mitähän muotoja sä siinä miehen vartalon omaavassa roikku-utareessa näet?
Ei miehellä utareet roiku.
Luetun ymmärtäminen: vartalo kuin miehellä, lisänä roikkuvat utareet. Monella miehellä on manboobsit 😁
Kukaan ei ole pystynyt kukistamaan Noelia. Siksi hän on Pihlajakadun kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole pystynyt kukistamaan Noelia. Siksi hän on Pihlajakadun kuningas.
Kuiskiva-Paholainen....
Eipä tullut yllätyksenä, että sarjan laatu huononee jakso jaksolta. Alaspäin vajoaa, eikä pohjaa ole näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut yllätyksenä, että sarjan laatu huononee jakso jaksolta. Alaspäin vajoaa, eikä pohjaa ole näkyvissä.
Pelkkää naimista kohta koko sarja. Sairasta.
Sairas ohjelma. Opettaa vaan panoa.
Ei miehellä utareet roiku.