Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Ant... antakaa mulle... ole ystävällinen... yks tuoppi... siis enhän mä ede...s ole hu-humalassa.... saa ta na...
Mua taas panettaa Noel. Että ku se ottas se munansa sieltä housujen välistä ja alkais jyystää toimiston pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Piti tämäkin päivä nähdä. Salkkarit-ketjussa syyllistetään pedofiiliksi.
Kuole sähkötuolissa pedari!
Mitenköhän Valtterin kohdalla tulevaisuudessa tulee käymään. Aino penkoi tavaroita ja syytti suoraan huumaamisesta. Tietenkin Valtter sai Ainon vakuuteltua. Myös Sampolle Aino kertoi tästä. Miten Valtter voi enää ollenkaan huumata vaimoaan, koska muuten Aino tajuaisi heti sen koska päänsäryt jne. Unohdetaanko koko asia kunnes Aino onkin vankina talossa. Luultavasti Valtter on tahallaan jättänyt paperit näkyville tai muuten vaan puuhaillut yllätystä Ainolle Panun kanssa. Eli kaikki onkin hyviksiä. Tämän takia kenties Sampon piti erota Kallesta, että seuraavat viikot saadaan pelkästään Sampo liitettyä Forssin avioparin elämään.
Noelin solmio ja pitkät sukat💕🔥
Missä Aki on töissä? Huvittavan hiljasta Axelsson-yhtiössä. Käyttääkö Aaro sittenkin huumepillereitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle voisi tappaa Sampon.
Eiköhän Kallelle käy sama kuin tytöille joskus eli itsepuolustuksessa joku sekopääkundi kuolee.
Uskon myös, että Kallelle vielä käy Larit ja erittäin kovassa humalassa päätyy panemaan jonkun naisen kanssa joka pamahtaa paksuksi. Tyyliin just Eva, Joanna ja Aino on aina olleet kovia juoksemaan munan perässä.
Onko kiusaajilla hyvä mieli? Kyllä Pipsa vielä palaa, saattepa nähdä.
Vanhat hahmot eivät ole olemassa Salkkareiden nykyisessä todellisuudessa.
Miksi Cindy olisi surullinen kuolleista lapsistaan? Ei niitä kukaan muista. Ne eivät koskaan tapahtuneet.
Mulla on tunne että Kalle vielä saa HIV:n parantumattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle voisi tappaa Sampon.
Eiköhän Kallelle käy sama kuin tytöille joskus eli itsepuolustuksessa joku sekopääkundi kuolee.
Uskon myös, että Kallelle vielä käy Larit ja erittäin kovassa humalassa päätyy panemaan jonkun naisen kanssa joka pamahtaa paksuksi. Tyyliin just Eva, Joanna ja Aino on aina olleet kovia juoksemaan munan perässä.
Harmi, ettei Ainon nykyinen rooli ole mitenkään samanlainen kuin ennen. Ajattelin myös pitkään, että Aino tulee raskaaksi jollekin. Veikkasin tätä Jere ja Tomi sotkun aikaan. Aino ei pidä lapsista joten olisi siinä mielessä kiinnostavaa, jos Aino olisi jollekin kumppanille tullut raskaaksi ja päätynyt pitämään lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne että Kalle vielä saa HIV:n parantumattomana.
Taudista ei voi koskaan parantua. Lääkkeillä nykyään voi elää normaalin elämän. Tietysti Suomessa on myös harvinaisesti tapauksia, jossa sairaus löydetään vasta AIDS vaiheessa ja lopputulemana ihmistä ei voida pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Paniko Roni Matleenaa?
Pani ja kunnolla panikin. Siinä unohtu Talet ja Jeesukset.
Aki ja pahan kosketus -jakso on osoitettu pedofiileille.
Ihanat keskustelut täällä.