Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ei kiinnosta Miran biologinen äiti ja isä. Turhia kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jutalla vielä muna? Muistan kun Ismo näki ainakin unessa.
No ei ole :D Ihan kokonaan on korjausprosessin käynyt läpi. Karikin on pannut Jutan kanssa.
Haluaisin nähdä samanlaisen unen kun Ismo. Seuraavasta ihastuksesta.
Miten uskotte tuon vanhemmuuden lopulta selviävän? Auttaako Aki hämäräkontakteilla vai tuleeko Joanna tajuamaan sen jotenkin itse? Se vasta twisti olisikin että Nikkinen on Miran isä :D
Miten jaksatte tästä roskak sarjasta kesk ustel a! Lähtekää mielummin ryyppäämään
Vierailija kirjoitti:
"Jutta" pani Joannan paksuksi?
Faijas pani ja sai sukupuolitaudin.
Periaatteessa Jutta ja Joanna voisi olla mahdollinen. En tosiaankaan usko siihen, mutta varmasti molemmat ovat olleet vuosia sitten eri näköisiä. Etenkin Jutta on varmasti Juhana ollut miehinen mies, kun oli nainenkin kuviossa. Siinä mielessä ei kyllä mitenkään tavatonta jos yhden illan juttua ei muistaisi. Saati sitten jos Joannakin olisi ollut eri niminen ennen. Mistä näistä tietää. Paljon typerämpiäkin juonikuviota ollut.
Maarit Salin kirjoitti:
Miten jaksatte tästä roskak sarjasta kesk ustel a! Lähtekää mielummin ryyppäämään
Älä provosoi mummi niitä! Siinä on ihan surkeet hahmotkin!
Lakia pitäisi muuttaa. Salkkarit pitäisi kieltää rangaistuksen uhalla.
Kartanon lavasteet pystyyn tai minä poistun ikuisiksi ajoiksi! Miten minun kaihinikin hoidettiin jossain kunnallisessa sairaalassa?!
On toi Noora melkonen. Hyh hyh mitä se siellä talleilla harrastaa. Ja en ois omasta Inkastakaan uskonu että koiraan kajoaa... isänsä takia varmaan seksuaalisuus vinoutunut... Toivottavasti Noora ei Benkkua traumatisoi. Onkohan sillä Annallakaan kaikki hyvin?
Tälle ohjelmalle soisi pakkolopetuksen.
Itse epäilen Pipsaa Miran äidiksi. Ei jumppa naisella ole aikaa lapsia kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Piloil tää on koko sarja 😭
"Aamu ei palaa sarjaan" kiusaaja on varmaan tyytyväinen, että sai minut ajattelemaan ikäviä ajatuksia.
Täällä kyllä kiusataan rankasti. Vähän vois miettii mitä sanoo. Voi osua arkaan paikkaan vaikka ei itse niin ajattelis.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piloil tää on koko sarja 😭
Sellaista se on laskukauden sarja!
Ymmärsinkö oikein, ettei täällä saa edes asiallisesti keskustella sarjan tapahtumista, kuten insestistä, itsemurhayrityksistä tai vaikka raiskauksista? Mistä sitten saa keskustella?
Mä oisin noussut kuolleista Ice Breaker Blue Gliffhanger!