Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
13161/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirkkahan ei taida olla mitään verrattuna kovaluu Anneliin. Sitä piti hiillostaa oikein kunnolla.

Mansikka oli myös pappina.

Mä muistan ku mä rakasin rakasin!

Vierailija
13162/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen kirjoitti:

Joanna Lumijoki kirjoitti:

Tässä. Mä olen sun isäs!

Sä olet pelkkä halpa kopio!

Te molemmat olette varsin rahvaanomaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13163/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo ei ilmeisesti ole ollut koskaan naimisissa tai edes kihloissa. Mikä ihmeen kiire nyt sitten on?

Vierailija
13164/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan pettynyt, jos Miran biologiseksi äidiksi paljastuu joku muu kuin Joanna? Itse en ole. Olen epäillyt pitkään, ettei Joanna ole Miran äiti, vaikka viittauksia löytyy Joannan suuntaan.

Vierailija
13165/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampo ei ilmeisesti ole ollut koskaan naimisissa tai edes kihloissa. Mikä ihmeen kiire nyt sitten on?

Samposta keksittiin bishomseksuaali ei tiedetä mikä seksuaali.

Vierailija
13166/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan pettynyt, jos Miran biologiseksi äidiksi paljastuu joku muu kuin Joanna? Itse en ole. Olen epäillyt pitkään, ettei Joanna ole Miran äiti, vaikka viittauksia löytyy Joannan suuntaan.

Ihan sama, jos molemmat poistuvat ja saatetaan kaikki muutkin surkeat hahmot jollain juonikuvioilla pois.

Vierailija
13167/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasarjan surkeat hahmot joista jaksetaan jankata.

Vierailija
13168/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisestikään itsemurhasta ei pitäisi koskaan laskea leikkiä. En oikein koskaan ymmärrä miksi niin tehdään.

Näin on. Luulisi että Jasminin kohtalo olisi opettanut porukkaa täällä olemaan laskematta leikkiä vakavilla aiheilla. Muuten itselleni on ihan se ja sama, mistä ja mitä täällä puhutaan, mutta kaikki itsemurhajutut, eläimiin sekaantumiset ja insestihommat kannattaisi ihan suosiolla jättää pois.

Salkkareiden itsemurhista ei saa siis puhua. Kiitos tiedosta määräilijä.

Kyllä täällä edelleenkin saa puhua ihan mistä vaan mieli tekee, mutta en ainakaan itse haluaisi lukea täältä mitään insestijuttuja, itsemurhakehotuksia tai eläimiin sekaantumisia. Kyllä varmasti löytyisi asiallisempiakin puheenaiheita. Olen jo kyllästynyt tähänkin että aina kun pyydetään käyttäytymään siivosti, niin tulee pelkkää haukkumista vastaukseksi. Miksei vaan voida puhua Salkkareista asiallisesti? Mikä siinä on niin vaikeaa? Siinä ei ole mitään väärää tai pahaa jos isä ja tytär pitävät toisiaan kädestä kiinni. Tätä ei näemmä olisi pitänyt näyttää, kun siitä tämmöinen haloo on noussut.

Vierailija
13169/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden kohta pois tästä surkeasta roskasarjasta!

Vierailija
13170/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaamme yhdessä kultaiseen nuoruuteen, kun Mustavaara perustettiin!

Vierailija
13171/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä tuli äsken dokkari venäläisistä vakoojista. Yhdellä oli somessa kuva Huvilakadulta. Yrittivät selvittää onko sillä kadulla venäläisomisteisia asuntoja/taloja. Tuli vaan mieleen, että voisi olla kiinnostavaa jos Pihlikselle ilmaantuisi joskus täysin uusi hahmo tyhjästä. Myöhemmin paljastuisi että on suomalaisessa tiedustelupalvelussa tai paremmin kai Supolla töissä. Ei mikään ulkomaa homma vaan vaikka muuten vaan samaan aikaan rapussa asuu joku, jota halutaan erityisesti suurella voluumilla tarkkailla. On ollut Interpolia ja Europolia. Mutta mitään suojelupoliisia ei ole koskaan näkynyt tai mitään muuta tiedustelupeitetoimintaa.

Vierailija
13172/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi on absurdi. Miten voi olla pettynyt johonkin, mikä ei ole vielä tapahtunut?

Vierailija
13173/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Anneli Mansikka oli sarjan paras sosiaalityöntekijä.

Vierailija
13174/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että Sampo on todellisuudessa ollut aina enemmän kiinnostunut miehistä kuin naisista. Sen takia sillä ei ole kuin muutama kiinnostava naissuhde. Muuten on aina ollut huijaamassa. Varmaan Kalle on nyt ensimmäinen mies, johon on uskaltanut rakastua ja olla vain ja sen takia tuntee olensa ns. kotona suhteessa.

Vierailija
13175/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnar Mustavaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astukaa limusiiniin, niin pääsette tasoiseenne paratiisiin!

Vierailija
13176/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu I kirjoitti:

Gunnar Mustavaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astukaa limusiiniin, niin pääsette tasoiseenne paratiisiin!

Sinä katsotkin tv:stä kaikenlaista soopaa! Mennään Gynnar!

Vierailija
13177/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisestikään itsemurhasta ei pitäisi koskaan laskea leikkiä. En oikein koskaan ymmärrä miksi niin tehdään.

Näin on. Luulisi että Jasminin kohtalo olisi opettanut porukkaa täällä olemaan laskematta leikkiä vakavilla aiheilla. Muuten itselleni on ihan se ja sama, mistä ja mitä täällä puhutaan, mutta kaikki itsemurhajutut, eläimiin sekaantumiset ja insestihommat kannattaisi ihan suosiolla jättää pois.

Salkkareiden itsemurhista ei saa siis puhua. Kiitos tiedosta määräilijä.

Kyllä täällä edelleenkin saa puhua ihan mistä vaan mieli tekee, mutta en ainakaan itse haluaisi lukea täältä mitään insestijuttuja, itsemurhakehotuksia tai eläimiin sekaantumisia. Kyllä varmasti löytyisi asiallisempiakin puheenaiheita. Olen jo kyllästynyt tähänkin että aina kun pyydetään käyttäytymään siivosti, niin tulee pelkkää haukkumista vastaukseksi. Miksei vaan voida puhua Salkkareista asiallisesti? Mikä siinä on niin vaikeaa? Siinä ei ole mitään väärää tai pahaa jos isä ja tytär pitävät toisiaan kädestä kiinni. Tätä ei näemmä olisi pitänyt näyttää, kun siitä tämmöinen haloo on noussut.

On kuule kerrottu että Noora ja Ismo tykkäs hevosen makkaroista mutta vähän eri merkityksillä. Mitä me sille mahdetaan?

Vierailija
13178/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdillä ois nyt velvollisuus tehdä tästä insestikohusta juttu.

Vierailija
13179/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Sampo putoaa pohjalle, kun rahahuijaus paljastuu. Ehkä hän yrittää tappaa itsensä, mutta joku pelastaa hänet viime hetkellä. Petri?

Vierailija
13180/59931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä onko Danielan toivomat rakkauden teot myöhemmin sellaisia, että Toivo pitää antaa Elinalle hoitoon. Jotenkin tuntuu ja Noel joutuu taipumaan. Pelkään kyllä Karin möläyttävän asioita ja suunnitelma kusee.

Ketju on lukittu.