Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tiedä bisneksen teosta juuri mitään joten mulle sopii, ettei Beigeä liikaa avata. Totta kai voin olla vähemmistössä tässä, mutta pidän enemmän muun alan toimista kuin sekalaisesta kaupankäynnistä. Mielestäni olisi kivaa jos Delismo olisi enemmän kaupan kaltainen. Stellans oli mielestäni mukava paikka.
Ismon kauppoja on ihan tarpeeksi nähty, niin ois kiva että sais jalansijaa nää isomman luokan firmat. Mielestäni sairaalakin on ihan turha, Kallen lääkärintyö on saanut käänteitä ihan tarpeeksi jo. Beigen bisnesmaailmalla saisi jotain uutta ja isompaa sarjaan. Sinne voisi tulla vaikka uusia hahmoja töihin.
Hahmot muuttuu turhiksi jos niillä ei ole töitä. Kallekin voisi sitten lähteä pois jos sairaala menee pois?
Ei ole nää Kallen uusimmat käänteet muutenkaan kiinnostavia. Muuttunut ihan tylsäksi. Kalle vois siirtyä yksityiselle puolelle lääkäriksi ja kuvattais harvoin enää sairaalakohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna 1999 lihapiirakka oikeus mysteeri katso ja syö lihapiirakka jonka maksat näin
Se oli ilmainen piirakka kanta-asiakkaille, siks Seppo sortui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tiedä bisneksen teosta juuri mitään joten mulle sopii, ettei Beigeä liikaa avata. Totta kai voin olla vähemmistössä tässä, mutta pidän enemmän muun alan toimista kuin sekalaisesta kaupankäynnistä. Mielestäni olisi kivaa jos Delismo olisi enemmän kaupan kaltainen. Stellans oli mielestäni mukava paikka.
Ismon kauppoja on ihan tarpeeksi nähty, niin ois kiva että sais jalansijaa nää isomman luokan firmat. Mielestäni sairaalakin on ihan turha, Kallen lääkärintyö on saanut käänteitä ihan tarpeeksi jo. Beigen bisnesmaailmalla saisi jotain uutta ja isompaa sarjaan. Sinne voisi tulla vaikka uusia hahmoja töihin.
Hahmot muuttuu turhiksi jos niillä ei ole töitä. Kallekin voisi sitten lähteä pois jos sairaala menee pois?
Ei ole nää Kallen uusimmat käänteet muutenkaan kiinnostavia. Muuttunut ihan tylsäksi. Kalle vois siirtyä yksityiselle puolelle lääkäriksi ja kuvattais harvoin enää sairaalakohtauksia.
Sitä hain takaa, että Kalle muuttuu kokonaan turhaksi jos työkin katoaa. Olisi vain isänsä seurassa tai jonkun kumppanin seurassa. Entistä turhemmaksi. Sairaala sentään pääsee mukaan muihinkin kuvioihin.
Mikä ihme mykkäkoulukohtaus tämä on?
https://scontent-fra5-1.cdninstagram.com/o1/v/t16/f1/m78/DD46ECF81D3CC7…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän viesti tule tuollain näkyviin puhelimen ruudulle, pitää kyllä pin-lukko avata.
Kyllä useissa puhelimissa viestin voi nähdä lukitusnäytöltä.
Esimerkiksi?
Minun samsungissa lukitusnäyttöön tulee ilmoituksia ja viestejä. Ei niihin tietenkään voi vastata.
Skandaaliuutisii! Valtter oli haistellu Dahlian pikkuhousuja sviitissä! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä hain takaa, että Kalle muuttuu kokonaan turhaksi jos työkin katoaa. Olisi vain isänsä seurassa tai jonkun kumppanin seurassa. Entistä turhemmaksi. Sairaala sentään pääsee mukaan muihinkin kuvioihin.
Kallelle voisi lavastaa vaikka yhden työhuoneen ja vanha sairaala vaan pois. Sit kaikki isommat kohtaukset jossain oikean sairaalan sisällä. Ois paljon parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä Joonatan on kadonnut Lassen perhepäivällisiltä ja muutenkin loisimasta Sievisillä? Ei ole enää edes Sampon kanssa saunotteluja. Ai niin, se on mölliköitä kyttäämässä Delismossa. 😆
Joonatan on yleensä Lindan kanssa, auttamassa Hania tai Laiteloilla Aaron takia. Sampo puolestaan töissä tai panemassa :D Ei siinä ehdi enää saunottelemaan keskenään, kun niinkin villit yksityiselämät käynnissä.
😩😶🤮
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Skandaaliuutisii! Valtter oli haistellu Dahlian pikkuhousuja sviitissä! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Minun alushousuni on niin lukitussa ja vartioidussa laatikossa että niihin ei pääse kukaan käsiksi minun huomaamatta!
Insesti ei tietenkään järkytä mutta homot kyllä.
Uskaltaako joku vielä väittää ettei muistaisi mukamas SONYAA SONYAA SONYAA SONYAA SONYAA?
Päätösjaksoon onkin tulossa paljon sisältöä. Mira paljastui Joannan tyttäreksi ja Juttaa aikoo adoptoida Miran. Valtter tekee jotain Dahlialle. Laura palaa ja yllättää Lindan ja Aaron sängystä. Daniela ja Gunnar ovat kodittomia ja ovat yhdessä jossain teltassa. Susu palaa ja järkyttyy kun Elina ja Noel on taas yhdessä. Vähän taas niin ja näin nämä käänteet.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Minun alushousuni on niin lukitussa ja vartioidussa laatikossa että niihin ei pääse kukaan käsiksi minun huomaamatta!
Nukkeni mun, tässä ois sulle uudet pikkarit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän viesti tule tuollain näkyviin puhelimen ruudulle, pitää kyllä pin-lukko avata.
Kyllä useissa puhelimissa viestin voi nähdä lukitusnäytöltä.
Esimerkiksi?
Minun samsungissa lukitusnäyttöön tulee ilmoituksia ja viestejä. Ei niihin tietenkään voi vastata.
Joo heti viestin tultua monessa puhelimessa tulee ilmoitus ja näyttö päälle, josta näkee osan viestiä. Tollaset lyhyet näkyy kokonaan. Eli tässä sentään mentiin ihan oikealla kaavalla kun Cindy vain kurkkasi näyttöä.
Heli Sievinen kirjoitti:
Uskaltaako joku vielä väittää ettei muistaisi mukamas SONYAA SONYAA SONYAA SONYAA SONYAA?
Onko Routakedon firma vielä pystyssä? Snowteam? Ekholm Enterprises? Happy Homes ainakin esitteli Camillan asuntoa.
USKOKAA MUSTA MITÄ HALUUTTE SAA TA NA! MÄ MEEN TALLEILLE SITTE VIT TU PANEE HEVOSTA JA LÄHETÄN TODISTUSAINEISTON ULLALLE. SIINÄ SAATTE JÄRKYTTYÄ KU NIIN HALUUTTE!
Hyi hitto tota Lindaa ja Aaroo🤮🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä Joonatan on kadonnut Lassen perhepäivällisiltä ja muutenkin loisimasta Sievisillä? Ei ole enää edes Sampon kanssa saunotteluja. Ai niin, se on mölliköitä kyttäämässä Delismossa. 😆
Joonatan on yleensä Lindan kanssa, auttamassa Hania tai Laiteloilla Aaron takia. Sampo puolestaan töissä tai panemassa :D Ei siinä ehdi enää saunottelemaan keskenään, kun niinkin villit yksityiselämät käynnissä.
Kevätkiima on iskenyt kaikkiin. Onhan nämä jaksot sentäs jo tammikuulta ;)
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Ole sinä hiljaa siinä!