Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
11461/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Miki valehteli Akin puolesta siitä viestistä? Huijaavat yhdessä JP:tä?

Koska Aki valehteli myös Mikille vanhan hoidon lähestyneen polvivamman verukkeella. Aki ei mukamas halunnut ylimääräistä haloota, joten Miki esitti hänellä ja Akilla olleen juoksukilpailu ja jonka seurauksena Miki sai polvivamman. Luultavasti tuosta Akin valehteluosasta totta oli se, että päätyi JP:n kuviohin Camillan lähdön jälkeen. Aki siis valehteli naisen olleen hetkellinen lohtu Camillasta eron jälkeen. Eihän Akilla tainnut olla enää ketään sen jälkeen? Joanna juttukin oli ennen kuin heräsi koomasta. C:n lähdön jälkeen oli vain sinkkuna.

Vierailija
11462/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä kuinka Kari malttaa pysyä alkoholittomalla linjalla. Lupasi Elinalle ja Kallelle noudattaa Kallen määräyksiä terveellisesti ruokavaliosta ja jättää alkoholin pois, mutta aika pian Kari oli jo Elinan juoda kinuamassa olutta. Kone kuulemma käy paremmin mutta Kari sai Elinalta vain teetä. Kiinnostavaa myös tullaanko tässä jotenkin nostamaan esille sitä vaihtoehtoa, että Karilla olisi olemassa jonkinlainen ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11463/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasminin poismeno minullakin käy lähes päivittäin mielessä. Miksiköhän Aino tuotiin takaisin? Onko kenties alun perin ollut puhetta, että Jasmin tulisi takaisin ainakin hetkellisesti? Kaliforniaan lähdön ja paluun välissä oli kuvauksellisesti yli puoli vuotta aikaa. Ainon rooli selvästi on myös pienempi. Vain välillä nähdään niin sanotusti "turhia" välipuhekohtauksia. Kaikki muu liittyy suoraan tähän Valtterin puuhiin tai treffailuun. Itse vahvasti uskon että Ainon tarina sarjassa päättyy Valtterin kiinnijäämiseen. Toivottavasti vaikkapa Panu ottaisi tyttärensä mukaan ja lähtisivät yhdessä Lahteen. Jasminin muistolle voisi tehdä oman hetkensä, jossa Sampo, Cindy ja Joonatan muistelevat Ainon kanssa vietettyjä hetkiä ja nimenomaan Jasminin Ainon hetkiä. 

Jasminin viimeiset kohtaukset taidettiin kuvata silloin viime keväänä, mutta jotain muisteloa sais tulla. Sarjan 25v-juhlaankaan ei ole niin pitkä aika etteikö siihen voisi tehdä myös jotain spesiaalia Jasminista. Siniseen biisin voisi nostaa uudella sovituksella.

Vierailija
11464/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat kuvata taas linnanmäellä. Niissä vanhoissa jaksoissa olivat sielläkin.

Laura, Sauli ja Markus ainakin olivat vuosituhannen tällä puolen ja Sieviset 2010. Mihin Saulin alkuperäinen näyttelijä on kadonnut?

Vierailija
11465/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Mikiä, mut voin mä vähän Krstianinkin kanssa panna!

Vierailija
11466/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapa nähdä kuinka Kari malttaa pysyä alkoholittomalla linjalla. Lupasi Elinalle ja Kallelle noudattaa Kallen määräyksiä terveellisesti ruokavaliosta ja jättää alkoholin pois, mutta aika pian Kari oli jo Elinan juoda kinuamassa olutta. Kone kuulemma käy paremmin mutta Kari sai Elinalta vain teetä. Kiinnostavaa myös tullaanko tässä jotenkin nostamaan esille sitä vaihtoehtoa, että Karilla olisi olemassa jonkinlainen ongelma?

Siis Karin sydäri ei johtunutkaan järkytyksestä vaan epäterveellisistä elämäntavoista? Eihän Kari muutenkaan nykyään juo kaljaa enää juuri mitään, jos olette huomannut. Eli äijäkarin rooli muutetaan kasviskariksi joka varmaan tekee kohta vapaaehtoistyötä setalle.

Karillahan on yhä vielä Taalasbisse. Miksi ei soita sinne, että nyt joku poitsu sieltä tuo hänelle hopi hopi kaljapäkin.

Vierailija
11467/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos Kari sai kaksi infarktia, edessä olisi ollut taatusti joku ohitusleikkaus tai pallolaajennus. Karille ei tehty mitään.

Vierailija
11468/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Karin sydäri ei johtunutkaan järkytyksestä vaan epäterveellisistä elämäntavoista? Eihän Kari muutenkaan nykyään juo kaljaa enää juuri mitään, jos olette huomannut. Eli äijäkarin rooli muutetaan kasviskariksi joka varmaan tekee kohta vapaaehtoistyötä setalle.

Karillahan on yhä vielä Taalasbisse. Miksi ei soita sinne, että nyt joku poitsu sieltä tuo hänelle hopi hopi kaljapäkin.

Eihän sitä suoraan sanottu, mutta Karin elämäntavoilla eli olutta lähes päivittäin koko elämän ja jääkaapista usein tarttui mukaan pelkkää makkaraa, tuskin on kovin yllättävää että näin kävi. Tässä tapauksessa saattanut olla enemmänkin ajan kysymys, koska jotain tapahtuu. Onhan Kari siinä mielessä yllättävän huonossa kunnossa, että väsyy vielä kotiin päästyäänkin ja pitää levätä pienen kävelymatkan jälkeen. Pari kuukautta kun menee niin eiköhän Taalasmaa kirmaa kovaa vauhtia ja istu sohvalla olut kädessä.

Vierailija
11469/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannalle palkinto lapsensa hylkäämisestä.

Vierailija
11470/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Krisua, mut voin mä vähän Eetunkin kanssa panna!

Vierailija
11471/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaaliuutisii! Noora on pannu hevosta! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!

Vierailija
11472/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella Tamminen kirjoitti:

Mä rakastan Krisua, mut voin mä vähän Eetunkin kanssa panna!

Eeva ja Krisu muuttaa Hankoon ja Nella ja Eetu Tallinnaan.

Vierailija
11473/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit on homostelukoulu.

Vierailija
11474/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päivittäiset Henut ja Hanit!😘

Vierailija
11475/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Ismo tykätään hevosten makkaroista.

Vierailija
11476/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan Virpi palaa sarjaan?

Vierailija
11477/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniseen-kappele on kaunis. Vasta vanhemmalla iällä tajusin, että tosiaan oli sarjan oma sävellys. Kappale on jäänyt elämään ja sitä yhtä soitetaan monien hautajaisissa. Siniseen löytyy useammilta hautajaismusiikki listoilta. Kappaleen on sanoittanut Satu Rasila ja säveltänyt Vesa Mäkinen. Ehkäpä hienoin perintö tältä sarjalta. 

Vierailija
11478/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tän firman uusi toimitusjohtaja.

Vierailija
11479/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat nousee siivilleen

Ne lentää suoraan siniseen

Valoon auringon niiden valitus katoaa

Inka-Liina

Vierailija
11480/59931 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni jäi jään alla siniseen cliffhangeriin.

Ketju on lukittu.