Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Moosen vessassa on gloryhole
Unisex se ainakin on. Eipä ole moista toimintaa näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Miralla on nykyään tollanen ihme pissis-tukka? 🤭
Musta se on kasaridiscon tukka.
Tämän puolesta mäkin liputan. Tosin mielestäni tuo sopii Olgalle mutta ei Miralle. Harmi että joskus liikaa kopioidaan näyttelijöiden omaa tyyliä. Robinilla oli kanssa sama tyyli kuin tosielämässä. Kerran Juholla oli stoorissa vapaapäivältä kuva, jossa tukka roikku silmillä ja silmälasit päässä. En ees tunnistanut. Ilmeisesti hän haluaa kodin ulkopuolella pitää sitä, mitä sarjassakin niin sitten sitä ei liikaa muuteta.
Mira joutuu kärsimään äitinsä hylkäämisen takia. Palkinto kuuluu äidille.
Vierailija kirjoitti:
Mira joutuu kärsimään äitinsä hylkäämisen takia. Palkinto kuuluu äidille.
Tai joku sossu on puuhannut taustalla. Kuten Moilanen otti oikeudet omiin käsiinsä.
JP ja Henrik kohtaavat Moosessa. JP käskee Henrikin pelihuoneen puolelle. JP on saanut selville että Henrik asuu Akin luona. JP on vihainen siitä että tietää nyt Akin antaneen velkarahat Henrikille. JP päättää että Akin rooli saa paljastua Henrikille. JP alkaa udella rahojen alkuperää. Henrik keksii nopeasti valheen, yrittäen päästä hankalasta tilanteesta ulos. "Lopeta nyt se valehtelu!" JP karjahtaa. Henrik säpsähtää eikä saa suustaan mitään. "Kerro nyt totuus. Jos sä vastaat väärin, sulle käy huonosti. Mä voin antaa sulle vinkin: nimi joka alkaa A:lla.", JP hiillostaa. "Aki Nikkinen. Mä sain ne rahat Akilta. Mutta mistä sä tiedät?" Henrik ihmettelee. "Aki on mun pomo." JP sanoo ja istahtaa Henrikin viereen. "Aki ei selvästikään ole niin kuin minä. Mä en olis nimittäin suojellut sua." JP tokaisee. "Nyt pitää miettiä että mitä mä teen sun kanssa. Mä en tiedä voinko mä hyväksyä rahoja jotka sä sait mun pomolta. Tää ei tainnut jäädä tähän." JP sanoo ja poistuu paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Miks Miralla on nykyään tollanen ihme pissis-tukka? 🤭
Se on tiktok tukka! 😁
Eetun näyttelijä ollut kuvauksissa tällä viikolla. Mitenköhän Nella ja Eetu kohtaavat uudeen? Vai tuleeko yllätyskäänne ja Eetu tuleekin jonkun toisen hahmon tarinaan kumppaniksi vähitellen. Nella kävi tylyttämässä suoraan lähestymiskiellosta ja jättämään Eetun rauhaan. Eetu lopulta oli perunut hakemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Moosen vessassa on gloryhole
Siis, oikeesti? Kalle vai Sampoko siellä holeilee? Oraali vai anus?
Valitettavasti Miran äidin etsintä huokuu jo valmiiksi ajatusta, ettei kaikki varmastikaan ole mennyt lakien mukaan. Eihän Joanna lapsia inhoa vaan näyttää tulevan hyvin toimeen Nadjankin kanssa. Ilmeisesti ei vaan halua itse äidiksi. Kannattaa silti muitaa, että aikuisen lapsen vanhemmuus on eri asia. Enkä yhtään jaksaisi yllättyä vaikka tässä olisi kyseessä alaikäisen kokema trauma, jossa pienessä yhteisössä on väitetty vauvan kuolleen eikä Joanna ole koskaan kyseenalaistanut. Todellisuudessa ei haluttu epätoivottua ja aviotonta lasta.
Huomaa tosi hyvin, että näissä jaksoissa ollaan Elinan hahmonkin osalta tämän vuoden puolella, kun toi raskausvatsa on kasvanut ja näkyy vähän joka kohtauksessa. Tuntuu ettei sitä samalla tavalla enää piilotella. Vaikka ei tietenkään suoraan näy, mutta joskus oli todella tarkkaa ettei saisi yhtään näkyä missään kohtauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Joko tuo Joanna-jankutus voisi loppua?
Miten se sulle kuuluu?
Juulia oli määrätietoinen nainen, joka on tyydytti vanhempansa monessa eri asennossa. Siitä kuulemma sai hyvät kiksit.
Miks kaikki tuijottaa Cindyn pyllyä? On mullakin pylly, ja se on ainakin kaksi kertaa mehevämpi!
Heli canceloi Sepon. Sepon vika, kun ei antanut lupaa laittaa lesboesitteitä kaupalle.
Näin pylly liikkuu puolelta toiselle. Seppo ja Ismo, kattokaas mallia!
Mielestäni poikkeuksellista että JP kuvio jatkuu ensi syksyyn. Pakkohan siihen on kehitellä muutakin.
Miks Moosesta ole voitu tehdä ns. sateenkaaribaaria kun siellä on myös se unisex vessa. Outoa vaan että siellä ei ole koskaan eri sukupuolia yhtä aikaa paikalla. Sarjassa on 2 lesbian, 1 bi ja 1 homo mutta muuten tämä sateenkastius ei hahmoissa näy esim ei mitään pinssiä tms.
Musta se on kasaridiscon tukka.