Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ensin Noelista, mut se on jo liian kusipää. Mutta onneksi on ihana ja seksikäs Robin!💕
Mä voin ottaa Noelin ja kouluttaa sitä 🤫
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on ihan ku entisajan Habbo hotel. Sielläki aina löydettiin poikaystävä ja harrastettiin "seksiä" laittamalla jotain uh ah viestejä. Silloin tosin oltiin ala-asteella 😂
Olen jo aikuinen, mutta olen taantunut sinne 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mäpä tulen heti seitsemältä haaveilemaan tänne Robinista.
Robin on meidän bearman sankari! 😍
Mua varmaan ärsyttää siksi, kun kenestäkään omat suosikit ei ole kuumia. Täällä ei puhuta kuin Henusta, Hanista, Noelista, Robinista ja Evasta tyyliin.
Repesin kun Ritala olikin yht'äkkiä vankina samassa sellissä Anskun kanssa #vainsalkkareissa
Vierailija kirjoitti:
Mua varmaan ärsyttää siksi, kun kenestäkään omat suosikit ei ole kuumia. Täällä ei puhuta kuin Henusta, Hanista, Noelista, Robinista ja Evasta tyyliin.
Ketkä sun suosikit on? Jokaiselle on jotakin.
Ilja kirjoitti:
Lavastin kuolemani. Pyöritän pikkulasten mafiaa alamaailmassa. Minä olin kopterionnettomuuden takana. Piti päästä vanhemmista eroon. Kohta värvään Ilon ja Toivon joukkoihini. Nadjaa yritin, mutta se ei näytä ymmärtävän mistään mitään.
Tulkaa mafialapset kyytin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ensin Noelista, mut se on jo liian kusipää. Mutta onneksi on ihana ja seksikäs Robin!💕
Mä voin ottaa Noelin ja kouluttaa sitä 🤫
Ota vaan. Mulle jää nallekarhu!🔥💕
Jammu-setä kirjoitti:
Ilja kirjoitti:
Lavastin kuolemani. Pyöritän pikkulasten mafiaa alamaailmassa. Minä olin kopterionnettomuuden takana. Piti päästä vanhemmista eroon. Kohta värvään Ilon ja Toivon joukkoihini. Nadjaa yritin, mutta se ei näytä ymmärtävän mistään mitään.
Tulkaa mafialapset kyytin!
Saammeko nimmarit? Olemme suurimmat fanisi!
Vierailija kirjoitti:
Repesin kun Ritala olikin yht'äkkiä vankina samassa sellissä Anskun kanssa #vainsalkkareissa
Lesbolaisvankilassa se tarkoittaa, että ne laittaa kohta pillut vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida, että se tässä juuri raskasta on kun päivästä toiseen pyörii samoja. Montakohan kertaa Roosa on tänään bailannut Jarin kanssa, Robin on runkannut ja Noel haaveilemassa vetämisestä. Ihan todella tylsää luettavaa. Jos pakko niin käyttäkää koko repertuaaria ja tehkää siitä hauskaa eikä saman kierrätystä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ketju hiljenee.
Ei tarvitse ladella itsestäänselvyyksiä!
Vielä puoli tuntia pano aikaa! Ah! Ah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida, että se tässä juuri raskasta on kun päivästä toiseen pyörii samoja. Montakohan kertaa Roosa on tänään bailannut Jarin kanssa, Robin on runkannut ja Noel haaveilemassa vetämisestä. Ihan todella tylsää luettavaa. Jos pakko niin käyttäkää koko repertuaaria ja tehkää siitä hauskaa eikä saman kierrätystä.
No kyllä Aaro ja Karikin ovat seksikkäitä. Aarolla oli kerrankin paita pois!🔥
Eva kirjoitti:
Voisit mennä sen stripparin seuraan! En kestä kuulla näitä hävyttömyyksiä!
VOISKO JOKU HALUTA MUA NYT HETI!?
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Eva kirjoitti:
Voisit mennä sen stripparin seuraan! En kestä kuulla näitä hävyttömyyksiä!
Syö lihapullas ja pidä se turpas kii saa ta nan harakka! Alkaa vi tu ttaa toi jatkuva kääkätys!
Ismo Laitela kirjoitti:
VOISKO JOKU HALUTA MUA NYT HETI!?
Ismo lopeta huutaminen ja pane mua!
Meillä on vielä paikka vapaa.
T: Niuvanniemi