Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hanne ollut ammatiltaan joku autokorjaaja? Varmaan menee Karin talliin töihin. Seksiä on varmasti tiedossa viimeistään silloin kun totuus Karin lapsen isästä selviää.
Aika sairasta ja pervoa, jos Kari alkaa vikitellä nuoria tyttöjä.
Jokaisen miehen salainen haave.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hanne ollut ammatiltaan joku autokorjaaja? Varmaan menee Karin talliin töihin. Seksiä on varmasti tiedossa viimeistään silloin kun totuus Karin lapsen isästä selviää.
Et varmaan ole kuullut Salmesta ja hänen teoistaan, koska mainitsemasi juttu on pervoa?
Miksi Joonatan ei laittanut ovea lukkoon? Harvoin ovi muistetaan laittaa lukkoon kun on niin kiire muhinoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit pilasi elämäni. Toivottavasti se loppuu tänä vuonna.
Menikö tunteisiin?
Hanne laittaa kutvana-Ismolle jauhot suuhun. Vihdoinkin Ismo saa nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Hanne laittaa kutvana-Ismolle jauhot suuhun. Vihdoinkin Ismo saa nenilleen.
Mutsis laitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, 25-30-vuotias Hanne on nuori tyttö. Varmaan 90 Hanne olisi nuori nainen?
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät menee koko ajan vaan yhä huonoimmiksi.
On varmasti paljon ihmisiä, joita etoo salkkareissa se yletön homoilu ja lesboilu.
Minun mielestä katselu aika on ajoitettu väärin. Salkkarit ei ole lapsille sopivaa ohjelmaa,
salkkareissa esiintyvien irstailujen takia.
Kannatan, sitä, että salatut elämät on jo aikansa elänyt ja joutaa manan majalle.
Minua etoo se jatkuva heteroilu. Pakkoko niitä Evan ja Kristianin paneskeluja on näyttää? Lapset traumatisoituu!
Hani on mun lempi hahmo kautta aikojen.💕
Vierailija kirjoitti:
Saitko sakot nettihäirinnästä?
Vierailija kirjoitti:
Jos jatkuu, suosittelen huonoon oloosi terapeuttia. Tiedän erään, jolta mm. Sebastian ja Aaro ovat saaneet suuresti apua.
Hei vähänks söpö lempinimi toi Hani! Vihaajat taas keksii loukkaantua kaikesta.
Myös Noelin ja Danielan paneskelu oli kamalaa katsottavaa. Heterotkin osaa olla sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joonatan ei laittanut ovea lukkoon? Harvoin ovi muistetaan laittaa lukkoon kun on niin kiire muhinoimaan.
Vastasit kysymykseesi.
Jos itse käyttäisin taloyhtiön saunavuoroa, laittaisin kyllä aina omalla vuorollani pukuhuoneen oven lukkoon. Mutta ai niin, Pihlajakadun saunastahan lukko puuttuu edelleen. Jäi Susun tehtäväksi hommata vihdoin se lukko. Ilmeisesti Susun tilalle ei ole valittu uutta taloyhtiön puheenjohtajaakaan? Joonatan voisi nyt ottaa asiakseen asentaa sen lukon.
Vierailija kirjoitti:
Ritva oli tämä Kalervon naapuri (?) ja Ismon nuoruudenystävä, joka nähtiin sarjassa syksyllä 2020 Ismon Eno-vierailun aikana. Hahmoa esitti Rinna Paatso. Ilmeisesti myöskään Ritva ei ollut Kalervon hautajaisissa, koska Mairen mukaan hän oli ainoa vieras siunaustilaisuudessa. Käsittääkseni Ritvalla ja Kalervolla oli kuitenkin ihan välit kunnossa. Itse sain sellaisen käsityksen, että nimenomaan Ritvalta Kalervo oli kuullut poikansa olevan maisemissa.
Rinna Paatson Ritva olisi ollut juuri sen ikäinen, joka olisi sopinut paremmin Ismon siskoksi Hanneksi. Voisiko Ritva olla Hannen äiti? Kun oli niitä harvoja naisia, jotka tuli Kalervon kanssa toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jatkuu, suosittelen huonoon oloosi terapeuttia. Tiedän erään, jolta mm. Sebastian ja Aaro ovat saaneet suuresti apua.
Terapeutin tarpeessa on kaikki jotka tuota als-ala-arvoista pazkaa fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät menee koko ajan vaan yhä huonoimmiksi.
On varmasti paljon ihmisiä, joita etoo salkkareissa se yletön homoilu ja lesboilu.
Minun mielestä katselu aika on ajoitettu väärin. Salkkarit ei ole lapsille sopivaa ohjelmaa,
salkkareissa esiintyvien irstailujen takia.
Kannatan, sitä, että salatut elämät on jo aikansa elänyt ja joutaa manan majalle.
Minua etoo se jatkuva heteroilu. Pakkoko niitä Evan ja Kristianin paneskeluja on näyttää? Lapset traumatisoituu!
Homojen paneskeluista lapset järkyttyvät lopullisesti.
Mitä ihmeellisimmistä asumiskuvioista johtuen kaikkia taitaa vaivata oman tilan ja yksityisyyden puute ja tästä myös selvästi kärsitään. Aina välillähän tämä käy ilmi. Joku voisi asua ihan yksin ja sitten vuorollaan kaikki muut hahmot olisivat änkemässä tähän asuntoon oman rauhan toivossa.