Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kunnon alapeukutusbileet käynnissä. En enää kestä!
Älä jaksa jankuttaa peukuista. Keskity oleelliseen eli Salkkareihin. Jo ketjun nimen pitäisi kertoa oleellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Celin (Victoria) muistelevat Jasminia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kollegat-muistelevat-jasmin-voutila…
Mä edelleen monesti ajattelen jaksoja katsoessa, miltä Jasmin olisi näyttänyt ja kuulostanut kohtauksissa. Siinö ensi viikon kohtauksessa, jossa Aino ja Sampo olivat niin onnellisia sovinnosta ja halasivat, niin tuli melkein itku. Jotenkin sitä aina päätyy ajattelemaan ettei Jasmin enää ole täällä eikä palaa enää Ainoksi.
Toivoisin että Sanna Marin järjestäisi minulle uuden tyttöystävän. Tässä jotain focusta siitä jota toivoisin. https://cdn1.teensnow.link/w/245/245583.jpg
Vierailija kirjoitti:
Kalle pieraisi TAAS kerran. Hyi hitto !!!🤬🤬
Sampolla saattaa olla fetissi Kallen pieruihin.
Hohhoijaa toi JP. Se nolaa rikollisten maineet.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että Sanna Marin järjestäisi minulle uuden tyttöystävän. Tässä jotain focusta siitä jota toivoisin. https://cdn1.teensnow.link/w/245/245583.jpg
Ninnien pienennys olisi tarpeen.
Pakko sanoa että en ihan vieläkään osaa ottaa täysin tosissaan Sampon seksuaalisuuden toista puolta. Tuntuu vaan niin hassulta. Harmi ettei Karin mielipidettä kuulla. Aika harva muukaan varmaan tietää heistä.
Pelkkä sarjan ajattelu tekee minusta huonon ihmisen.
Tänä päivänä on muuten olemassa Totuuspuolue. Tosin täysin erilainen kuin Salkkareissa Sepon puolueena.
Sarja on lopussa. Katsojaluvut eivät pitkään pysy korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Sarja on lopussa. Katsojaluvut eivät pitkään pysy korkealla.
Kannattaisko vaikka avata finnpanel ja tarkastaa luvut ennen kuin valittaa? Ihan tiedoksi, että ovat nousseet parina viime vuonna. Suoratoisto varmaan vaikuttaa, koska CMore/Katsomo kerää helposti 250 000 katsojaa jo.
Seuraavassa päätösjaksossa sotilaat voisivat hyökätä Pihlajakadulle.
Liikaa jaksoja per kausi. Tämä on yksi syistä, miksi laatu on mitä on.
Mitään fetissejä ei ole taidettu koskaan käsitellä? Tai kolmen kimppaa vain kerran ja toinen oli elokuvassa. Ei välttämättä pitäisi mutta kaiken seksisällön keskellä ollaan kauhean monogamisia ja aina sama syrjähyppy. Koskaan kukaan ei ole avoimessa suhteessa tai päädy mihinkään kolmenkimppasessiohin edes kännissä ja läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitään fetissejä ei ole taidettu koskaan käsitellä? Tai kolmen kimppaa vain kerran ja toinen oli elokuvassa. Ei välttämättä pitäisi mutta kaiken seksisällön keskellä ollaan kauhean monogamisia ja aina sama syrjähyppy. Koskaan kukaan ei ole avoimessa suhteessa tai päädy mihinkään kolmenkimppasessiohin edes kännissä ja läpällä.
Haluaisin itse nähdä sarjassa joskus polyamorisen suhteen. Tätäkään ei ole käsitelty kuin vain hyvin pintapuolisesti silloin siinä Ismon unessa. Polyamoriaa on tosin käsitelty Rantabaarissa, mutta toistaiseksi tätä ei ole ollut itse pääsarjassa. Vaikka Pihlajakadulla suurin osa onkin melko suvaitsevaista porukkaa, niin kyllä esimerkiksi Ismolla ja Lassella saattaisi olla vähän sulateltavaa jos Pihlajakadulla muuttaisi kolmisuhteessa elävä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan suuri merkitys sillä on, että nykyään Rantabaariakin kirjoitetaan samalla poppoolla.
Minä taas haluan, että pihlajakatulaiset hyvästelevät katsojat, jonka jälkeen sarja loppuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan suuri merkitys sillä on, että nykyään Rantabaariakin kirjoitetaan samalla poppoolla.
Rantabaariin imetään laatu ja Salsuihin määrä. Olisi parempi tehdä vaikka Rantabaareja useampi kuin Salkkareita. 3-4 erilaista sarjaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluan, että pihlajakatulaiset hyvästelevät katsojat, jonka jälkeen sarja loppuu kokonaan.
Dahlia ei ole Pihlajakatulainen, joten hyvästelee heidät ja siirtyy omaan parempaan sarjaansa.
Emma ja Celin (Victoria) muistelevat Jasminia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kollegat-muistelevat-jasmin-voutila…