Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ilmeisesti Viola pyytää Noelilta apua Miran suhteen. Anskukin vaikutti olevan tosi huolissaan etten yllättyis jos kertoiskin totuuden.
Mä arvelen, että Joanna antoi miran adoptioon ja miran kuolleet vanhemmat adoptoivat hänet. Kun Mira näki harjoja viola edes omas äiti ei rakastanut sinua.
Jossain CMoren jaksoissako selvinnyt Joannan ja Miran sukulaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveältä tuntuu Jasminin kohtalo 💔
Itselle tulee mieleen, että mitenkä paljon minäkuvan rakentuminen ulkonäölle ja se ettei olekaan enää hoikka vaikutti masennuksen syntymiseen 😕Itse käsitin, ett masennuslääkkeet olivat syy kilojen kertymiselle. Masennuslääkkeethän tunnetusti lihottaa. Eli mt-ongelmat oli ennen kehon muuttumista.
Niin kun katsoo kuvia, kiloja ei todellakaan ole tullut.
Vaan kysymys on juurikin omasta minäkuvasta 😢
Vierailija kirjoitti:
Jossain CMoren jaksoissako selvinnyt Joannan ja Miran sukulaisuus?
Ei!
Kyseessä ihan katsojien 1+1 päässälasku ja salkkarilukutaito.
Lepää rauhassa Jasmin. Sanattomaksi vetää. Vaikken sinua tuntenutkaan, tunnen samankaltaisuutta kanssasi. Sama ikä, masennus riesana. Olen pahoillani että et saanut tarvitsemaasi apua taisteluun. Voimaa läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti omatuntonne kolkuttaa ja kovaa haukkujat ja lyttääkät!
Upea, kaunis ja sydämellinen Jasmin ei jaksanut enää elää. Aivan järkyttävä uutinen, nuori ihminen lähtenyt.😢
Anteeksi, mutta mikä merkitys ihmisen kauneudella on toisen poismenoon?
Osanotot omaisille. Todella, todella surullista. Ja koskettaa läheltä, kun tulee mieleen oman veljeni kohtalo. Hyvin samanlainen. Kiitos Jasmin työstäsi, olit kaunis ja upea, vahva nainen. Harmi että apu ei riittänyt ajoissa. Toivottavasti pääset parempaan maailmaan.
Ja hyvänä huomiona se että Jasmin puhui usein siitä kuinka paljon vihaa sai somessa. Painostaan kun oli laiha taikka kun sai kiloja. Lopettakaa ihmiset toisten kehojen arvostelu. Tässä taas yksi karmea, sydäntäraapiva syy miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti omatuntonne kolkuttaa ja kovaa haukkujat ja lyttääkät!
Upea, kaunis ja sydämellinen Jasmin ei jaksanut enää elää. Aivan järkyttävä uutinen, nuori ihminen lähtenyt.😢
Anteeksi, mutta mikä merkitys ihmisen kauneudella on toisen poismenoon?
Mä olen miettinyt ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvelen, että Joanna antoi miran adoptioon ja miran kuolleet vanhemmat adoptoivat hänet. Kun Mira näki harjoja viola edes omas äiti ei rakastanut sinua.
Adoptiosta olisi kerrottu Miralle jo vuosia sitten. Adoptiolapsilla on oikeus tietää juurensa.
Vierailija kirjoitti:
Korona?
Vaihda jo levyä idari.
Olipa surullinen uutinen. Hieno näyttelijä lähti aivan liian nuorena. Isot osanotot perheelle ja läheisille. Ja paljon tsemppiä koko Salkkarit-yhteisölle!
Ps Vaikka kuinka tuntuis kivalta spekuleerata mikä tän aiheutti, niin älkää. Annetaan läheisten surra rauhassa ilman spekuja!
Toivottavasti tuon Ritalan taustoja avataan myöhemmin. Mielenkiintoinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
näki HARJOJA?????🤣🤣🤣🤣
Veikkaan että Ainon rooli kirjoitetaan pois sarjasta tapahtuneen johdosta kevätkauden jälkeen.
Sami Uotila muisteli kauniisti Jasminia.
Surullista, todella surullista...masennus, itsemurha ? Miksi tästä ei edelleenkään puhuta... ?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Ainon rooli kirjoitetaan pois sarjasta tapahtuneen johdosta kevätkauden jälkeen.
Voisi vaikka peruuttaa kaikki jaksot siihen asti kun Jasminin Aino lähti. Koko sarja uusiksi.
Tämä itse asiassa yllätti positiivisesti. Olin nimittäin ihan varma, että Viola raivostuisi ja syyttäisi Miraa huumeiden salakuljetuksesta ja kaiken pilaamisesta, ja peruisi samalla lupauksen Ilon yhteishuoltajuudesta.