Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59907)

Vierailija
59901/59907 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti Tatun reaktio siihen, että Ismo on Kallen isä, että pidätti oman ihastuksen kohteen isän ja eikä näytä hyvlt hänen  vävy ehdokkaana

Vierailija
59902/59907 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomannut. Sarjassa Jiri ei ikinä kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua. Heti palaa hiat. Sitten se vastaa aina, "ei tietenkään" "sä oot oikeessa" "mun olis pitänyt luottaa suhun" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59903/59907 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut siihen lopputulokseen, että tuotanto on alkanut pohtimaan, ettei teinien suhteissa tarvitse olla kauheeta panemista ja pussailua. Mennään ihan heidän ehdoilla. Mua ei kiinnosta suoraan sanottuna pitääkö Lailan ja Ollin tai Vertin ja Erikan olla koko ajan pussailemassa. On sitä joskus tapahtunut. Käsittääkseni on myös eri tavalla alettu puuttumaan epäkohtiin ja alettu vaatimaan keskusteluita ennen jokaista intiimikohtausta näyttelijöiden ja ohjaajan kanssa.

Vierailija
59904/59907 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tuo Tinderöinti paljastu vähän liiankin helpolla. Tatu on ollut sarjassa 13 jaksoa. Olisi voinut kuvitella, että tuota väännetään johonkin joulutaukoon asti. Nyt pääsevät lähiviikkoina ihan oikeille treffeille. Ehkäpä se Ismokin leppyy kun vaikuttaisi alkavan pian lämpenemään sille IISAlle josta jaksaa koko ajan valittaa :D

Vierailija
59905/59907 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska asia olisi, jos Marianna tulisi raskaaksi Aarolle. Jos Nadja poistuu sarjasta voisi uusi lapsi olla korvaaja. Ja miettikään 5 vuoden päästä teininä olevaa nuorta, jonka molemmat vanhemmat ovat tehneet paljon pahaa. Kummatkin ovat murhanneet ja selkeästi persoonallisuushäiriöisiä ja muita mielenterveydellisiä ongelmia. Pahat geenit joiden vaikutuksen alaisena ei voisi syntyä mitään muuta kuin silkkaa pahuutta, tai sitten se olisi ylikiltti hahmo.:D

Vierailija
59906/59907 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarosta ja Mariannasta tulisi loistava suicide twins. 🤗