Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59134)

Vierailija
59101/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias ei ole kyllä ikinä ollut paikalla kun Magnuksen seksuaalisuudesta on puhuttu, tämän vuoksi ei tiedä, että Magnus on pan. Matiaksella on varmasti Magnuksestakin hetero-oletus, koska ei tiedä tämän tykkäävän molemmista sukupuolista. Miten sitten muuttuu kun aikanaan saa tietää ihastuksesta

Vierailija
59102/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://areena.yle.fi/1-63394374

Areenaan tuli just tän Melvinin näyttelijän Samulin uusin meikkaus ja tarina sarja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59103/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pliis kertokaa nyt minulle joka on nähnyt kaikki tämän viikon jaksot selitys, miksi Matias EI muka tiedä Magnuksesta? Sehän on kerrottu ettei Magnus ole missään kaapissa vaan avoimesti oma itsensä. 

Olen eri mieltä. Magnuksen seksuaalisuuntauksen tietää vain Gunnar, Dahlia, Jiri ja Anniina. Ei teinit. Ei Matias. 

Vierailija
59104/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pliis kertokaa nyt minulle joka on nähnyt kaikki tämän viikon jaksot selitys, miksi Matias EI muka tiedä Magnuksesta? Sehän on kerrottu ettei Magnus ole missään kaapissa vaan avoimesti oma itsensä. 

Olen eri mieltä. Magnuksen seksuaalisuuntauksen tietää vain Gunnar, Dahlia, Jiri ja Anniina. Ei teinit. Ei Matias. 

Teinit itse puhuivat aiheesta. Matias ei ollut läsnä kun puhuivat selän takana.

Vierailija
59105/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.mtvuutiset…

Tämä kuva kertoo paljon. Katso valaistusta. Katso ilmettä. Huomioi syvemmäksi sävytetyt hiukset. Tällä käsikirjoitus pyrkii jälleen vihjailemaan että.. 

Vierailija
59106/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Mariannan ja Aaron "lähentymistä" 🤭

Vierailija
59107/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo tota Magnuksen habitusta, vaatteita niin aika luuseri tulee mieleen, eikö vain? 🤭

Vierailija
59108/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-63394374

Areenaan tuli just tän Melvinin näyttelijän Samulin uusin meikkaus ja tarina sarja :D

Millainen tyttö tuohon Samuliin on oikein ihastunut, vai onko tolla edes tyttöystävää? 😳

Vierailija
59109/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö Olli tai Vertti tyypeiltä jotka pitää salaisuuksia? Miks ne ei lällättänyt tietoa Matiakselle? 

Vierailija
59110/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenaamulla sitten julkaistaan Areenaan Mitä tapahtui Jasminille-podcast. Varmaan aloitan kuuntelemisen heti aamusta. Mites muilla? Meneekö heti kuunteluun? 

Vierailija
59111/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö Olli tai Vertti tyypeiltä jotka pitää salaisuuksia? Miks ne ei lällättänyt tietoa Matiakselle? 

Kaikkien ei tarvitse olla suoraan möläyttelijöitä. Vaikea tietenkin ymmärtää jos itse ei voisi olla kertomatta.

Vierailija
59112/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää jankata tästä. Mun kaikki faktapohjaset viestit alapeukutetaan ja virheet saa vaan yläpeukkua.

Vierailija
59113/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat Lindalle, kun sai tietää Akin olevan se huumediileri, jota taannoin jahdattiin.

Vierailija
59114/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenaamulla sitten julkaistaan Areenaan Mitä tapahtui Jasminille-podcast. Varmaan aloitan kuuntelemisen heti aamusta. Mites muilla? Meneekö heti kuunteluun? 

Ajattelin kanssa aloittaa aamulla. Saa nähdä minkä verran uskaltaa tässä puhua aiheesta, kun osa kuuntelee eri tahtiin. Noin. 4h 15 minuuttia materiaalia. Voi olla että aiheesta tulee omakin keskustelu. Lööpit varmasti huutaa aamusta kaikki raflaavimmat jutut...

Vierailija
59115/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei tarvitse olla suoraan möläyttelijöitä. Vaikea tietenkin ymmärtää jos itse ei voisi olla kertomatta.

Salkkareissa hahmot ovat aina yli-uteliaita ja huonoja pitää salaisuuksia, eli juoruilevat. Miks teinit olisi poikkeus? 

Vierailija
59116/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen valmis muuttamaan mielipidettä, jos käy ilmi ettei Matias tiennyt Magnuksen panseksuaalisuudesta, mutta Magnus on alusta asti kertonut isovanhemmille sekä Jirille. Nuorille kertomista ei näytetty koska se on ikään kuin itsestään selvyys, että asia on tullut ilmi. Erika sen sanoi että kaikkihan sen tietävät että Magnus on panseksuaali.

Vierailija
59117/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat Lindalle, kun sai tietää Akin olevan se huumediileri, jota taannoin jahdattiin.

Lindan oman poliisityön tulos zero. Tarvittiin Joannan panos Kikan avulla. Linda ei ole ainostaan paska poliisi vaan myös aika yksinkertainen. 

Vierailija
59118/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei tarvitse olla suoraan möläyttelijöitä. Vaikea tietenkin ymmärtää jos itse

Enpä tiedä. Ehkä juonellisesti ei vain haluta että Matias saa vielä tietää :D

Vierailija
59119/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnar näyttää nykyään ihan pultsarilta, parturiin ja hiukset ja parta siistiksi.

Vierailija
59120/59134 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä harmitti kun Nella poistui sarjasta. Nyt harmittaa vielä enemmän kun Erika poistuu myös. Muodokkaat tytöt. 

No onneksi niitä tissejä, perseitä ja naisia voi katsoa muualla. En ole koskaan ymmärtänyt miksi jäädään jotenkin kiinni saippuahahmoihin vaikka maailma on auki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi