Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58042)
Vierailija kirjoitti:
Noel tekee Oulussa raisat. In out the game.
Kuka arvasi (tai ehkä tiesin) että Noel tekee Oulussa raisat. Alaprukuista viis mut niinku näin tän 😎
Saga antaa Noelille väkivaltaisia potkuja perseelle, ei mitään onnen potkuja.
Arvasin että tämä "show" alkaa jälleen kun joku vanha hahmo Mustavaaraan/ylipäätänsä konttoriin liittyen muistetaan. Sagan pörssikursseja ei kukaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tämä "show" alkaa jälleen kun joku vanha hahmo Mustavaaraan/ylipäätänsä konttoriin liittyen muistetaan. Sagan pörssikursseja ei kukaan muista.
Jaa ei kukaan? On tämänkin videon melkein 6 tuhatta ihmistä katsonut ja katsojat nähnyt käyrän nousut jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei kukaan? On tämänkin videon melkein 6 tuhatta ihmistä katsonut ja katsojat nähnyt käyrän nousut jaksoissa.
En mäkään muista puoliakaan vanhoista jaksoista vaikka oon ne kerran tai jopa kaksi nähnyt.
Tähän tulee paljon alanuolia, mutta jokainen joka on salkkareita seurannut yhtään 2021-2022 tietää kyllä, että Silvian ja Sampon rakkaustarina oli pelkkä huijaus. Sampo siitä suoraan sanoi Ainolle, että yrittää huijata pelkästään rikkaan Silvia rouvan rahat. Näin Sampo oli toiminut monien muidenkin naisten kohdalla Tinderissä sarjan ulkopuolella. Kalle kyllä pilasi Sampon mahkut rahoihin ja Silvian sydämen, mutta todellisuudessa myös pelasti Silvian. Kukaan ei vain saanut tietää koskaan Kallen olleen oikeassa. Jopa Sampo tunsi syyllisyyttä Kallen pitkään pahoitellessa rakkauden rikkomista. Olkoon tämä viimeinen kerta kun puhun aiheesta. Kannattaa siirtää kyseiset viestit korvasta sisään ja toisesta ulos.
Aaaaahhhhhhh.... Mitenkä niin osasin ounastaa, suorastaan oulustaa tuon Raisan! 😎💕
Kyllä jokainen helmikuussa 2019 seurannut muistaa työn iloa kop-kop ja pörssikurssi lähti jyrkkään nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Aaaaahhhhhhh.... Mitenkä niin osasin ounastaa, suorastaan oulustaa tuon Raisan! 😎💕
Enpä tiedä mutta mäkin aiheesta kirjottelin. En toki Raisaa arvannut vaikka olisi pitänyt.
Kielellä pyörittään Noelia.
Joku kysyy, minä pikkupiparissa kiinostaa? No mahtavat kyydit tietysti by 0:40 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä mutta mäkin aiheesta kirjottelin. En toki Raisaa arvannut vaikka olisi pitänyt.
En mä nyt tota Raisaa arvannut mutta, sen että Noel tekee siellä "raisat" eli dogy dogy 😎
Mä taas tiesin että Raisan näyttelijä on oranssi nykyään mutta en osannut etukäteen yhdistää. Tekee stand upia ja näkynyt mm. Rajalan näyttelijän stooreissa josksu.
Väitän kans ettei media tule tekemään mitään numeroa, että mies panee naista takaa päin ennen ilta kahdeksaa telkkarissa. Mutta jos se ois ollut Kalle ja Tatu niin jo olisi syytetty mädättämisestä, pervoilusta ja ties mistä propagandasta homoilun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Väitän kans ettei media tule tekemään mitään numeroa, että mies panee naista takaa päin ennen ilta kahdeksaa telkkarissa. Mutta jos se ois ollut Kalle ja Tatu niin jo olisi syytetty mädättämisestä, pervoilusta ja ties mistä propagandasta homoilun suhteen.
Man & Woman love is beautiful 💕
MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄÄKIJÄ MÄÄÄÄ
Milloin viimeksi tullut perjantaisin Salatut elämät (poislukien päätösjakso) ?
Vierailija kirjoitti:
MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄÄKIJÄ MÄÄÄÄ
Sä sä sä sä sää...
Paitsi että Lailaa ei voi palkata alle 18v paikkaan jossa anniskeluoikeudet, kuten Moose ja Amanda. Laila ei voi oikein toimia Aaron valinnassakaan koska ei voi myydä alkoholia ja savukkeita.