Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58045)

Vierailija
57861/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut pari kertaa kun katsonut FUGEA 

Haluatko kuulla lisää? 

Vierailija
57862/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu ulos täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57863/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuleeko tämä yhtiökumppani raskaaksi Noelille? Onko vika kuitenkin Danielassa?

Itseäni lähinnä kiinostaa, että nylkyttääköhän Noel tätä partneria kuten Raisaa? 🤪

1:34 

Hyi.

Vierailija
57864/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatut ja Patut lähtis sinne mistä tulivat. Huoh.

Tatu vaikuttaa hyvältä hahmolta. Paljon paremmalta kuin osa nykyisistä.

Tatu on ylivoimainen. Varmaan paras Salkkari-hahmo vuosiin, viiden vuoden sisällä ei ole parempia ollut. Menee helposti ikonisimpien hahmojen listalle. 

Vierailija
57865/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fremantlella on joku toinen sarja myös parhaillaan tuotannossa. Ei varmastikaan Salkkareihin liittyvää, mutta osui silmään kun avustajaryhmässä etsivät nuoria tyttöjä yhteen kohtaukseen avustamaan.

Paljonko Fremantle on tehnyt fiktiota Salkkareiden lisäksi? Ei tule mieleen kuin Rantabaari. Joku uus spin-off?

Tuskin ainakaan Rantabaariin on haku. Sisarsarjaan on yleensä ollut haut vuodenvaihteessa. Toki mikäli ensi kesänä kuvataan uusi kausi, käsikirjoitus on varmaan parhaillaan työn alla.

Vierailija
57866/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset hyvät hyvä hahmot on Saga, Sabrina ja Ingvar sekä palvelijakoulun rehtori. Niiden jälkeen ei tullut mitään tajunnan räjäyttäviä.

Vierailija
57867/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga on ylivoimainen. Uudet hahmot menee minulta suoraan roskikseen kun tiedän missä ympyröissä ne ovat.

Vierailija
57868/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saga on ylivoimainen. Uudet hahmot menee minulta suoraan roskikseen kun tiedän missä ympyröissä ne ovat.

Mielipiteensä kullakin, mutta ihmettelen vain miten voi arvioida ketään hahmoa, jos ei ole nähnyt roolisuorituksia. Mulle ensisijaisesti kaikki muu kuin ympäristö vaikuttaa hahmoon.

Vierailija
57869/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteensä kullakin, mutta ihmettelen vain miten voi arvioida ketään hahmoa, jos ei ole nähnyt roolisuorituksia. Mulle ensisijaisesti kaikki muu kuin ympäristö vaikuttaa hahmoon.

En siedä enää yhtään vuosikausia olleita työpaikkoja. Salkkarit ei tarjoa mitään uutta nähtävää.

Vierailija
57870/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siedä enää yhtään vuosikausia olleita työpaikkoja. Salkkarit ei tarjoa mitään uutta nähtävää.

Miten tämä liittyy mitenkään Tatuun hahmona? Jos Susanna yhtäkkiä näyttelisikin poliisia jättäisit katsomatta?

Vierailija
57871/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kallen ja Tatun välinen juoni on menossa entistä teatraalisempaan suuntaan. Kalle on ensisilmäyksellä rakastunut ja ilmeisesti Tatulla samoja fiiliksiä. Kumpikin taitaa kuvitella toisen olevan mahdoton saavuttaa. Kukahan sen lopulta sanoo ääneen ja sen jälkeen joku suurieleinen suudelma sateessa tyyppinen romantisoitu kohtaaminen. Olen kuitenkin varma, että aika nopeasti arki tulee vastaan ja ongelmia mm. Kallen alkoholismin esiintuleminen.

Vierailija
57872/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mitenkään Tatuun hahmona? Jos Susanna yhtäkkiä näyttelisikin poliisia jättäisit katsomatta?

Saattaisin jättää jos Saga jäisi historiaan. Miksi Saga vain unohdettaisi ja kirjoitettaisi joku satunnainen mitäänsanomaton poliisihahmo?

Vierailija
57873/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa meitä katsoa on moneen lähtöön. Ja saahan sitä Tatusta pitää ilman että sekin pitää haukkua näkemättä. Perustelut tietenkin kelpaa ja ei kelpaa sellaiset että on töissä poliisissa.

Vierailija
57874/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa meitä katsoa on moneen lähtöön. Ja saahan sitä Tatusta pitää ilman että sekin pitää haukkua näkemättä. Perustelut tietenkin kelpaa ja ei kelpaa sellaiset että on töissä poliisissa.

Se on perustelu jos ne työpaikat ei miellytä. Monet kerrat on käyty keskustelua mistä syystä ne eivät olen todentuntuisia.

Vierailija
57875/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on perustelu jos ne työpaikat ei miellytä. Monet kerrat on käyty keskustelua mistä syystä ne eivät olen todentuntuisia.

Mutta kun arvostellaan HAHMOJA, ei mitään työpaikkoja.

Vierailija
57876/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sarjaa tehdään sillä pohjalla että kaikesta säästetään niin ei sellaista huvita katsoa. Salkkareista on parhaat kaudet nähty jos ei suurta muutosta tapahdu. Kaikki täytyisi tehdä eri tavalla.

Vierailija
57877/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt alkaisin katsomaan mieliksesi arviointia varten, nimet ovat läppiä. Enkä ole ainoa joka on sitä mieltä. Tuskin ovat millään mittareilla kilpailemassa Maarit Salinin tai vastaavien kanssa. Historian tuntien olen 99% varmasti oikeassa etteivät ne hahmot ole mistään kotoisin. Monta epämiellyttävää hahmoa tuli muutaman vuoden takaa todistettua. Mitään ihmeitä siihen aikaan verraten ei varmasti ole tapahtunut.

Vierailija
57878/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että Fugen Lumi hakisi salkkareihin. Haluatko kuulla miksi? 

Vierailija
57879/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://img.ilcdn.fi/loUGhEfvHV7jwlKLSUeggJP2U9k=/full-fit-in/920x0/img…

Hän on kyllä ihana ja kaunis. Lisäksi hän on hyvin kehittynyt! 💕

Vierailija
57880/58044 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt alkaisin katsomaan mieliksesi arviointia varten, nimet ovat läppiä. Enkä ole ainoa joka on sitä mieltä. Tuskin ovat millään mittareilla kilpailemassa Maarit Salinin tai vastaavien kanssa. Historian tuntien olen 99% varmasti oikeassa etteivät ne hahmot ole mistään kotoisin. Monta epämiellyttävää hahmoa tuli muutaman vuoden takaa todistettu

Juu...no ehkä mua vaan harmittaa kun ite tykkää paljon ja joka kertainen valitus ja haukkuminen vaan saa mut tuntemaan huonoksi ihmiseksi joka ei saa sarjaa katsoa, kun muuten on jotenkin tyhmä ja vajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme