Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58042)

Vierailija
57761/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä koko rakkauden pilaaja. Huoh.

Vierailija
57762/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv- lehdestä paljastuksia, että Linda kertoo Joannalle, että seurustelee Akin kanssa, mutta Kikka paljastaa huumebisneksia Joannalle samassa hotellissa missä poliisgaala järjestettiin Joanna tajuaa Akin olevan mukana huumebisneksissä.

Toinen on Tatu tekee herkän paljastuksen Lindalle liittyykö tämä tunteisiin Kalleen kohtaan vai hän on homo

Tatu on ihastunut Lindaan 💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57764/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi mun pitkä kommentti tv-lehden paljastuksista katosi johonkin bittiavaruuteen errorin myötä. Yleensä viesti tulee kuitenkin virhekoodista huolimatta läpi.

Vierailija
57765/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kirjoittaa tv-lehden Salkkarit paljastukset tänne tai kertoa seikkaperäisesti?

Kiitos! 

Vierailija
57766/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua edelleen jaksaa naurattaa, että poliisigaala järjestettiin hotellissa ja samaan hotelliin oli sovittuna isot huumekaupat. Ihan varmasti oli gaalailta tiedossa vai oliko tarkoitus jotenkin hämätä? Poliisien omat juhlat jää neljän seinän sisälle. 

Vierailija
57767/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa Saga Korkiakoski nimistä henkilöä?

Vierailija
57768/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Tatun herkkä paljastu liity juurikin seksuaalisuuteen tai ihastumiseen. Se voi olla, ettei Kallen osuus nouse mitenkään esille. Eihän Tatukaan tiedä, että käsittääkseni nimeä. Vaikka voisi ajatella Lindan tajuavan ihastuksen olevan Ismon poika mutta sarjan tyyliin Tatu vain kertoo tavanneensa kivan miehen, mutta ei ota mitään suurempaa kantaa. Muuten tämän päivän jaksossa olivat sairaalan edessä? Mahtoivatko käydä sairaalassa? Kalle tietenkin oli vapaalla. Kosonen ramppasi Lindan kanssa tuomassa milloin mitäkin juoppoja ja nistejä verikokeisiin.

Vierailija
57769/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallesta ja Tatusta ei saa puhua. Tulee heti pirusti alapeukkua :D

Vierailija
57770/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, kun yritin muokata Johannasta vanhaa, mutta sekin taisi ymmärsi miten vanha Johanna, kun ei tarvinnut muokata yhtään mitään

https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_15950854.avif

https://tekoalykuva.fi/dump/34fe73ff-f178-4688-8520-f27e677f01af-1.jpeg

Vierailija
57771/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää petkutusta kaikki.

T: Pamela Andersson

Vierailija
57772/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi ei tajuu mitään?

Ei jessus. Jos mies on hetsku ei sille tuu varmaankaan mieleen että ystävänä pitämä karpaasi on homo. Matiashan ei tiedä että Magnus on joku pin tai pan. 

Eli kysymys. Miten muut teinit muka tietää Magnuksen seksuaali-identiteetin mutta Matias ei muka tiedä. Tässä kohden käsikirjoitus kusee. Ja jos Laila on koko ajan tiennyt, miks se on salannut sen Matiakselta?

Tässä on päätetty toimia seuraavasti. Että voidaan ohittaa tilanne että Magnus ei oo hetero, niin on päätetty hypätä suoraan todellisuuteen että teinit tietää. Näin vältetään epäuskottava tilanne että jokaikinen teini olisi: siistii. Hienoa. Jne.

Vierailija
57773/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisa vaan lällätti Ismoliinille ja painoi kaasua eteen katsomatta. Siellä olisi voinut seistä vaikka Tukku tai Nadja. 😤

Hävytön nainen! 😡

Vierailija
57774/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin 16-17 vuotiaana sanonut kavereilleni että mä en voi lähteä irrottelee, mä meen katsoo isoäitiä. Niin mua olisi pidetty ihan runkkarina. 

Vierailija
57775/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi mun pitkä kommentti tv-lehden paljastuksista katosi johonkin bittiavaruuteen errorin myötä. Yleensä viesti tulee kuitenkin virhekoodista huolimatta läpi.

Ei helvetti. Harmi 😢

Vierailija
57776/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iisa vaan lällätti Ismoliinille ja painoi kaasua eteen katsomatta. Siellä olisi voinut seistä vaikka Tukku tai Nadja. 😤

Hävytön nainen! 😡

Saa ajaaki kumoon vaan ja ruumishuoneelle.

Vierailija
57777/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jossain välissä Juttaa alkaa ottaa pannuun Iisa kun tajuaa että tämä myös tahallaan ärsyttää Ismoa. Yhdessä jaksokuvassa Iisa juttelee Jutan kanssa, hämmentynyt ilme kasvoilla. Jutta on varmaan pitänyt sille Jutta tuokion. 

Vierailija
57778/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin 16-17 vuotiaana sanonut kavereilleni että mä en voi lähteä irrottelee, mä meen katsoo isoäitiä. Niin mua olisi pidetty ihan runkkarina. 

Oon sua varmasti paljon nuorempi ja mun on taas niin vaikea ymmärtää, että näin ajatellaan. Ehkä tässä on se sukupolvien välinen ero.

Vierailija
57779/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-lehden juttujahan ei voi suoraan kopioida, koska se olisi laitonta mutta tässä jotain tiivistettynä.

Gunnar muistaa olevansa Tukun kummisetä. Gunnarin tilanteen kohentuessa entisestään Gunnar vakuuttaa Aaron olevan kaiken takana. Dahlia tyrmistyy Magnuksen väitteistä. Salla, Kari ja Gunnar säikähtää Dahlian kadottua.

Kalle unohtaa mitä oli laitoksella tekemässä ja lähtee pois. Myöhemmin Ismon päästyä vapaaksi törmäävät Amandassa Iisaan joka antaa Ismolle jälleen uuden käyntikortin.

Joanna tosiaan järkyttyy ymmärtäessään Akilla mahdollisesti olevan osuutta huumekuvioon.

Noelin ja Danielan välillä tapahtuu odottamaton dramaattinen käänne. Daniela suunnittelee järjestävänsä Noelille hempeän yllätyksen Oulussa. Jiri kauhistuu nähdessään julkean näyn Noelin hotellissa ja törmätessään samalla Danielaan.

Vierailija
57780/58042 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noelin ja Danielan välillä tapahtuu odottamaton dramaattinen käänne. Daniela suunnittelee järjestävänsä Noelille hempeän yllätyksen Oulussa. Jiri kauhistuu nähdessään julkean näyn Noelin hotellissa ja törmätessään samalla Danielaan.

Noel pettää Danielaa. Tekeekö Noel jälleen "raisat". Jiri näkee tämän ja ryntää pois. Samalla paikalle osuu Daniela. Pitää keksiä joku valhe Noelista. Myöhemmin Noel tulee kukkapuskan kanssa Amandaan.