Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Iljan kaksoissisko Hilja Pohjonen on kasvanut Kristiinan luona Hämeenlinnassa.
Ismo ja Lasse muuttavat sinne Kristiinan täyshoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki ja Patu Talvitie.
Millä perusteella Tatun sukunimi vääntyy näissä väännöksissä Talvitieksi? :D
Kuka sellaista pötyohjelmaa seuraa?
Sarjassa yksityiskohdat muuttuvat nopeasti. Kerttu on kerran maininnut äitinsä, jonka kanssa hänen mukaansa asui Lauttasaaressa. Tietenkin asiat ovat voineet muuttua. Vanhemmatkin voivat olla ex-narkkareita, jotka retkahtelevat. Kertun äkillinen rahan tarve selittyisi sillä. Voi myös olla isosisko, jota haluaa auttaa. Selkeesti tämä Riikka pyörii narkkareiden seurassa kun Kerttu tiesi mennä etsimään ja kyselemään. Harmikseen kuvaa ei meille näytetty. Tuli tässä mieleen että onko ketään vanhoja hahmoja, joka voisi olla Riikka? Eri nimellä esimerkiksi.
Iisa, Tatu, Kerttu ja Riitta. Nyt Riittaa!!!
Eva ja Jiri kuuluvat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu lähteä pysyvästi pois.
Yhden jakson nimi oli jo Prinsessa Dahlia ja tuossa jaksossa Dahlia heräsi koomasta Gunnarin suudelmaan. Jotenkin olen kuitenkin jo pitkään ajatellut jakson nimeä Prinsessa Eva, jossa prinsessamekkoon pukeutunut ja prinsessaksi muutenkin laitettu Eva menee naimisiin prinssinsä Jirin kanssa. Toisaalta tuossa Evan ja Jirin hääyrityksessä, jossa Jiri jätti Evan alttarille Eva juurikin oli kuin naamiaisiin prinsessaksi pukeutunut. Ehkä tästä tämä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta taas myös Dahlia ja Gunnar taitavat kuulua yhteen. Epäsopivia pareja onkin sitten tälläkin hetkellä enemmänkin. Linda ja Aki, Marianna ja Joonatan, Daniela ja Noel ja Anniina ja Jiri nyt ainakin ovat kaikki outoja pareja, eikä mikään noista ole mikään vuosisadan rakkaustarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta taas myös Dahlia ja Gunnar taitavat kuulua yhteen. Epäsopivia pareja onkin sitten tälläkin hetkellä enemmänkin. Linda ja Aki, Marianna ja Joonatan, Daniela ja Noel ja Anniina ja Jiri nyt ainakin ovat kaikki outoja pareja, eikä mikään noista ole mikään vuosisadan rakkaustarina.
Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta itse ainakin tykkään Akista ja Lindasta pariskuntana. Mielestäni Samilla ja Monikalla on hyvä kemia keskenään ja ovat ainakin heittämättä huomattavasti parempi pari kuin vaikkapa Noel ja Daniela. Jopa Kari ja Salla ovat mielestäni jälkimmäisiin verrattuna hyvä pari. Sen sijaan Daniela ja Kristian voisivat olla ihan näyttävä pari.
Seiskan paljastuksissa sanottiin Matiaksen flirttailevan kauniin tytön kanssa. En huomannut mitään flirttailua. Kaksi tyttöä käveli vastaan ja Matias vain oli Magnukselle, että huomasitko toi hymyili mulle. Korkeintaan pienen hymyn saattoi Matias näyttää mutta en huomannut mitään flirttailuksi luokiteltavaa. Pikkusen liioiteltuja jotkut jutut.
Minkä takia Iisan hurjastelusta tehdään numero? Menehtyykö noutajan mukana lähtevä hahmo Iisan auton alle tai jonkun muun, mutta Iisaa luonnollisesti syytetään. Jotenkin outoa kuinka Ismo antoi Kallekin korostetusti käskyn katsoa oikealle ja vasemalle kuin pikkulapselle, ettei jäisi auton alle. Aaro meinasi jäädä mutta osittian omaa katsomattomuutta. Nimenomaan Iisan auton alle ja Ismo lähti sitten autolla perään.
Seuraavan viikon kohu on Magnuksen panseksuaalisuus? Yliksellä ainakin tuntui menevän tunteisiin, kun homo ja biseksuaali saa kaverikseen uuden termin. Kuinka nurin kuppi menisi muunsukupuolisesta tai aseksuaalista?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan viikon kohu on Magnuksen panseksuaalisuus? Yliksellä ainakin tuntui menevän tunteisiin, kun homo ja biseksuaali saa kaverikseen uuden termin. Kuinka nurin kuppi menisi muunsukupuolisesta tai aseksuaalista?
Magnus on ihan täys kallu. Matias post fruittari.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan paljastuksissa sanottiin Matiaksen flirttailevan kauniin tytön kanssa. En huomannut mitään flirttailua. Kaksi tyttöä käveli vastaan ja Matias vain oli Magnukselle, että huomasitko toi hymyili mulle. Korkeintaan pienen hymyn saattoi Matias näyttää mutta en huomannut mitään flirttailuksi luokiteltavaa. Pikkusen liioiteltuja jotkut jutut.
Ei ehkä flirttaillut, mutta oli aivan täpinöissään kertomassa Magnukselle, että näitsä, toinen noista hymyili mulle!! Tuo minustakin viittaisi siihen, että on Matias on kiinnostunut tyttöjen huomiosta.
Tykkään tuosta Lassen ja Joonatanin keskinäisestä meiningistä. Semmosta mukavaa vitsailua ja naljailua toisilleen.
Sarjassa on viimeaikoina useammankin kerran viitattu Iisan liikennekäyttäytymiseen niin näinköhän jossain kohti joku onnettomuus oikeasti tapahtuu. Lisättynä siihen että hän itse pitää itseään keskivertoa parempana kuskina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä flirttaillut, mutta oli aivan täpinöissään kertomassa Magnukselle, että näitsä, toinen noista hymyili mulle!! Tuo minustakin viittaisi siihen, että on Matias on kiinnostunut tyttöjen huomiosta.
Onko Matias niin jurpo että on kuitenkin hetsku vaikka käyttäytyy kuin homo?
Musta Matiaksen naamalle on leivottu erityinen "homohymy" Keravalta paluu jälkeen kun samalla muuttui tyylikin fruittariksi.
Ismo alkaa temuttamaan eli tilamaan Temusta hullun lailla. Shoppailuriippuvuutta sarjassa ei olls viel käsitelty, kohta on Ismon asunto niin täyn eri vehkeitä ja rompetta että ei mahdu edes kävelemään siellä. Paloturvallisuus vaarantuu ja koko Ismon asunto palaa poroksi.
Iljan kaksoissisko Hilja Pohjonen on kasvanut Kristiinan luona Hämeenlinnassa.