Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Onkohan meitä sittenkin huijattu antamalla ymmärtää että Matias olisi kaappi homo mutta ei ikään kuin sitä ei vielä tietäisi itse. Mutta ei olekaan. Siis homo. Tämä on nimittäin kestänyt jo aivan liian kauan epävarmuuden veimaaninen. Mutta tuleeko asia kuitenkin Matiaksen tietoon Ollin kysymyksen kautta. Onko paikalla Ollin ja Magnuksen lisäksi myös Matias vai jopa kaikki nuoret?
Huijattu? Mikä Matiaksen käytöksessä on antanut ymmärtää, että hän olisi homo?
Vierailija kirjoitti:
Kerttu menee vaikeaksi, kun Laila tiedustelee, mihin tämä tarvitsee rahaa. Kerttu pettyy, kun hän ei löydä etsimäänsä henkilöä huumepiireistä. Pian hän yllättyy nähdessään tutun ihmisen.
Mitä se Lailalle kuuluu, mihin Kerttu tarvitsee rahaa. Asia voi ymmärtää niinkin, että Kerttu haluaa vain piinata Lailaa rahan kiristyksellä, varsinkin kun tietää että Laila ei selviä siitä mutta nauttii nähdessään pelokkaan Lailan rimpuilevan kuin mato koukussa.
No tietenkin Kerttu tarvitsee rahaa huumeisiin. Kerttun etsimä henkilö lienee huume diileri. Kerttu näkee Henrikin. Ilmeisesti Henrik myy tai antaa Kertulle "fixit". Eli onko Kerttu niin huumekoukussa että kärsii viekkareista. Tuossa vaiheessa yleensä ihmisen habituksesta näkyy huumeiden käyttö.
Mutta näin syntyy Satu Henrikistä ja Kertusta.
Mä taas en usko, että Kerttu käyttää itse huumeita vaan etsimänsä henkilö narkkiluolasta/kadulta on joku hänen perheenjäsen. Isä, äiti, veli, sisko.
Eihän Magnuskaan ole homo vaan bi. Oli lääpällään Erikaan. Kuten Matiaskin. En mä ainakaan ole olettanut Mariasta homoksi.
Päästääkö Iisa autollaan tuhatta ja sataa pitkin pihlajakatua, remakasti nauraen?
"Ismo lähtee ajamaan takaa kaahailevaa Iisaa, mutta saakin itse ylinopeussakot. Lisäksi Tatu pidättää hänet virkavallan vastustamisesta."
Ärsyttävää, että taas luodaan tällainen tilanne, että Ismo ensitöikseen vihaa Kallen uutta ihastusta.
https://www.mtvuutiset.fi/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.mtvuutiset…
MIKSI IISA NAUROI?
Vierailija kirjoitti:
Eihän Magnuskaan ole homo vaan bi. Oli lääpällään Erikaan. Kuten Matiaskin. En mä ainakaan ole olettanut Mariasta homoksi.
Milloin Magnus oli lääpällään Erikaan? Multa mennyt kokonaan ohi tuo kuvio.
https://www.mtvuutiset.fi/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.mtvuutiset…
Se ilme kun omistaa 40% Amandasta. Eikä Salla ja Lasse sitä tiedä. Ei tiedä tosin Cindykään.
Iisasta on tehty joku kaahailija-Iisa.
Milloin ja miten Sampo on saanut hankittua Henrikin osuuden itselleen?
Omistaako Sebastian vielä jotain Amandasta?
Miksi Aki havittelee jotain kuppaista nuorisokahvila-Moosea? Miksei sen sijaan mielummin Amandaa? Amandasta olisi saanut helpommin hankittua osuudet, etenkin kun on Cindyyn sidoksia.
Ti 23.09. klo 19.30 - 20.00. Jakso 4816. Sampo ja editin kiireet.
Sarjaan tuskin tulee hahmoa Edith. Liittyy editoimiseen. Eli muokkaamiseen. Cindyn osuuden osto ei olekaan laillinen ja tietenkin Sampo koettaa väärentää jotain editoinnilla, kiireessä.
Olen pitänyt Akia ihan terävänä kaverina. Ilmeisesti ei olekaan, koska on jättänyt kommandopipot hävittänättä ja säilönyt ne jemmaan omaan kotiinsa, missä myös poliisi-Linda hengailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan Joannan poistumiseen olla syy myös näyttelijä, koska en usko Johanna haluaa enään pitkäaikaista roolia sarjassa ja ehkä haluaa keskitty perheelämää, koska eikö Johanna asu Tampereella eli joka päivä tampereelta helsiinkiin töihin voi olla aika rasittavaa ja sä joudut olla salkkareissa kiinni joka päivä ja pitkät kuvauspäivät ja ainut pidemmät lomat sulla on vain joulu ja kesä lomat
Onko jossain kerrottu, että Joanna on poistumassa sarjasta? Lähde?
Ei Joanna käsittääkseni ole poistumassa. Taitaa olla vain olettamus, että on lähdössä, koska hahmo on tällä hetkellä vankilassa. Mira, Viola, Nella ja Elina joutuivat vankilaan, eikä näistä kukaan ole enää mukana sarjassa. Eiköhän tässä Joannan tapauksessa ole kyse siitä, että näyttelijä on halunnut aloittaa kuvauksissa hissukseen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ja miten Sampo on saanut hankittua Henrikin osuuden itselleen?
Niin. Me emme tiedä omistaako Henrik Sampon Cindyltä ostamasta (varastamasta) 20 prosentin osyydesta puolet eli 10 prosenttia vai omistavatko Sampo ja Henrik tämän 20% osuuden yhteisesti ilman erityistä osuuden erotusta. Sampo katsoi kadulla puhelimeen ja sanoi Henrikille että kaupparekisterikeskuksesta tuli viesti, sä oot nyt myös Amandan omistaja.
Tosin kaupparekisterikeskus ei lähetä noita tietoja viestinä puhelimeen. Korkeintaan tieto pankkitunnuksilla avautuvaan sähköiseen palveluun ja myöhemmin postitse paperiset materiaalit.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt Akia ihan terävänä kaverina. Ilmeisesti ei olekaan, koska on jättänyt kommandopipot hävittänättä ja säilönyt ne jemmaan omaan kotiinsa, missä myös poliisi-Linda hengailee.
Hyvä kysymys. Mutta nyt on varmaa, Akin (ja Henrikin) suunnitelma Moosen suhteen kusi. Aki jää vielä kiinni rikosliigan pyörittämisestä koska Kikka.
Salkkarit vankila on omituinen paikka. Vartiaa ei kiinosta yhtään vaikka on nähtävissä että yksi vanki on selvästi pahoinpidelty. Tätä ei ole käytetty vankilan sairastuvalla lääkärin pakeilla. Toiseksi, vankila on omituisen sokkeloinen, tila jossa voi puuhastella yhtä jos toista, vaikeasti vartioiden valvottavissa. Kuvattu luultavasti samoissa kellaritiloissa kuin on tämä Lindan työhuone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Magnus oli lääpällään Erikaan? Multa mennyt kokonaan ohi tuo kuvio.
Silloin sarjaan tullessa, kun Erika ja Laila jäivät kiinni tavaroiden hausta. Myös Erika ihastui mutta se unohtui nopeasti.
Ois ollut paljon kiinnostavampaa, jos vaikka Noel olisi ostanut välistä osuuden Danielalle tai Kalle päättänyt sijoittaa ilman omaa velvoitetta työskennellä Amandassa.