Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58528)
Vierailija kirjoitti:
Onko Miska Haakanaa muuten näkynyt kuvauksissa tänä vuonna? Ainakin JP:stä on olemassa pressikuva pressisivustolla, joten tuskin ihan heti ainakaan on poistumassa? Kiinnostaa mihin kaikkeen JP vetää Benjaminin ja Henrikin mukaan.
JP on hahmo joka vaan Poikkeen sarjassa. Kun Rajala ja Miki on laittanut sen nalkkiin, JP ukkeli häipyy kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Kalle myös kännissä selitti Sampolle silloin komeudesta ja hipelöi Sampon jalkaa :D
Muistan. Kalle ahdisteli Sampoa saunan pukkarissa. Ihan sama oliko kännissä, ahdistelu on ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä toi Roinatan viitsii mennä Sampon kanssa saunaan, kaksin? En mä menisi. Ainakaan kaksin. Tuskin muutenkaan. Tie mitä cocksugger ajatuksia siellä korvien välissä vilisee?
Ei me homot sentään kimppuun käydä.
Mutta jo ajatus siitä mitä toi ajattelee mun perseestä tai vehkeestä ja muutenkin tilanne olisi äärimmäisen kiusallinen jos kahdestaan saunassa homon kanssa.
Nykyaikana puhutaan voimaantumisesta.
Mutta älkää mukautunut tähän maailman aikaan sanotaan isossa kirjassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle myös kännissä selitti Sampolle silloin komeudesta ja hipelöi Sampon jalkaa :D
Muistan. Kalle ahdisteli Sampoa saunan pukkarissa. Ihan sama oliko kännissä, ahdistelu on ahdistelua.
Eikö toi tapahtunut ihan Laiteloilla, kun Sampo vei Kallen kotiin? Sampo puolestaan itse lähenteli saunassa. Feikkikyyneliä ja lopulta taputteli reidelle, kun Kalle lupasi olla kertomatta Robinille Samposta ja Silviasta.
Se oli ihan alkua kun Sampo saattoi Kallen kotiin ja Kalle ahdisteli niin Sampo sanoi jotain että voi jeesus xD silloinhan oli rahan huijaus tärkeämpää kuin Kallen munan himoitseminen.
Kalle ei varmasti retkahda, koska Aaron narkomania on päällä. Kerta Petri palaa niin uskaltaisin itsekin väittää juonikuvioiden menevän juurikin niin, että Kallesta ja Samposta tulee jossain kohtaa pari. Kaikki on onnellisesti hyvin kunnes Kalle kuulee Sampon keskustelemassa Ainon kanssa sairaalan huijauksesta ja Petrin juottamisesta. Tästä tieodsta Kallen korkki aukeaa ja lopulta katkaisuhoito kutsuu. Paikalla on myös ex-kihlattu Petri, jonka kanssa vanhat tunteet heräävät eloon ja pääsevät samaan aikaan pois. Luultavasti Ismo suhtautuu vaihteeksi nihkeästi, mutta ehkä hyväksyy kuullessaan totuuden. Toivottavasti tällä kertaa Sampo tajuaa mokanneensa eikä enää yritä pilata suhdetta vaan menee ja etsii itselleen uuden seurustelukumppanin.
Sampon kääntyminen homoksi on yksi sarjan naurettavimmista käänteistä mutta tosiasia on, Kalle on nykyajan mittapuulla monta kertaa ahdistellut miehiä, eritoten kännissä joka ei sinänsä muuta tosiasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sampon kääntyminen homoksi on yksi sarjan naurettavimmista käänteistä mutta tosiasia on, Kalle on nykyajan mittapuulla monta kertaa ahdistellut miehiä, eritoten kännissä joka ei sinänsä muuta tosiasiaa.
Salkkareissa on ylipäätänsä aika paljon ahdisteluita ja epäkohtia, joita pidetään sarjan sisällä normaalina. Kännissä vokotellaan tai naisten lyöntejä ei moralisoida. Muistan kerrankin, kun Kristiina ja Helena löivät molemmat Ismolle litsarit. Menee samaan kategoriaan, kun samassa jaksossa Linda ja Salla läppäsi Karia. Jos mies olisi läppäissyt naista niin se olisi todella iso ja haloon nostava asia. Ei miestäkään saa löydä edes pienesti.
Violan käytös Aaroa kohtaan oli tosi epäkunnioittavaa. Ensinnäkin Aaro asuu kyseisessä asunnossa ja heti ensitöikseen oli ajamassa vaariaan pois. Kuten Linda sanoi ymmärrän huolen, mutta erikoista silti alkaa määräilemään muiden kodissa. Jos miettii kuinka paljon Aarokin on viime aikoina tehnyt Violan ja Ilon eteen.
Aaro olisi voinut sanoa Violalle että etsipä itse uusi kämppä ja mene töihin.
Siitä JP hahmosta tulee enemmänkin mieleen lipevä homo kuin joku huumemies Konna. Varmaan se Miksu on ton JP tyttöystävä.
Sarjassa ei haluttu kertoa paljon Benjamin hävisi. Peliluolassa pelataan oletettavasti niin pienissä kuvioissa, että on epäuskottavaa että rahat liikkuisivat tuhansissa, enemmänkin satasissa. Eikö jätkillä sytyttänyt yhtään, jos nuori humalainen tyyppi ostaa isolla rahalla pelimerkkejä. Pelipöydässä ei ole koskaa rahaa, eli pelimerkit ostetaan. Muuten miksi? Kun koko peliluola ja tapahtuma on laiton, miksi nää jepet ei pelaa suoraan rahalla koska eihän noita juttuja makseta tililtä kortilla. Siksi oli huvittavaa, että Benjamin antoi JP lapun missä on sen tilinumero, niin ei tollanen JP tyyppi heitä mitää fyrkkia Benjamin tilille josta jää todiste, vaan raha vaihtaa rahana käteen. Eikä tollanen Miksu ota tollasia rahoja mihinkään tilille.
Ja miten ne Benjamin massit on yhtäkkiä, ihan loppu, finito. Yhtäkkiä kumpikaan ei enää halua pumpata kiristäen rahaa keneltäkään, "Kristian on kuitenkin meidän frendi". Kristianin ei luulisi enää ikinä näitä kumpaakaan pitävän ystävinään, potkut heti kun voi vaan antaa häviämättä itse enää yhtään mitään.
Nyt toivon, että Benjamin ja Henrik joutuu tosi pahaan kiristykseen. Saavat maistaa sitä itseään, kun kiristetään! 😁
Toivottavasti Benjamin ja Henrik sotketaan mukaan johonkin homohommaan.
Musta olisi heterona tosi kornia ja kiusallista keskustella jonkun homosuhteesta, saunassa! Sampo kuvataan yhtä-äkkiä empaattisena joka haluaa antaa Kallelle aikaa. Ärsyttää toi Sampon omahyväinen homohymy. Kalle on munahoro.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi heterona tosi kornia ja kiusallista keskustella jonkun homosuhteesta, saunassa! Sampo kuvataan yhtä-äkkiä empaattisena joka haluaa antaa Kallelle aikaa. Ärsyttää toi Sampon omahyväinen homohymy. Kalle on munahoro.
Kiihotutko ja viehätytkö jokaisen naisen kohdalla? Eli jos olisit kenen tahansa naisen kanssa saunassa niin katselisit ja haaveilisit hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä toi Roinatan viitsii mennä Sampon kanssa saunaan, kaksin? En mä menisi. Ainakaan kaksin. Tuskin muutenkaan. Tie mitä cocksugger ajatuksia siellä korvien välissä vilisee?
Ei me homot sentään kimppuun käydä.
Mutta jo ajatus siitä mitä toi ajattelee mun perseestä tai vehkeestä ja muutenkin tilanne olisi äärimmäisen kiusallinen jos kahdestaan saunassa homon kanssa.
Jokaisella on oikeus päättää asioista onneksi vaikka omasta puolestani uskallan sanoa, ettei niitä heterokavereita ainakaan kuolata. Enemmän veljellinen suhtautuminen. Muuten toki hyvännäköinen mies saattaa olla kiinnostava. En mä halua ketään tuijotella eikä se ole ok. Oli sitten kyseessä heterot tai homot ja mikä tahansa asetelma.
Ja pah, kyllä mua ainakin lesbonaiset ovat kuolavaluen kattoneet ja kännissä jopa lähennelleet.
Heteronainen
Hanki parempaa seuraa.
Kyllähän ne heteorotkin ovat homoja lähennelleet yhtälailla. Itselläni kyllä ei ole mitään mielenkiintoa jos toinen ei ole kiinnostunut.
Sampo on kiinostunut vain Kallesta. Muut miehet ei kiinosta. Alex oli vain itsensä testaamista. Joonatanin kanssa saunassa, kahden. Sampon ajatukset ei mene yhtään Joonataniin joka on "100x homompi" kuin joku Laitelan Kalle joka on oikeasti vain heteron oloinen setämies femiinisellä käytöksellä. 🙃🤣
Vierailija kirjoitti:
[
Isänsä on näyttelijä Toni Wahlström. Ja omituinen tosiaan tuo esittely. Eihän Vivi käynyt lukiotakaan loppuun joten en tiedä miten on hienosti yhdistänyt mitään. Tämä ei ole oikeasti pahalla mutta tossa on ylistettu vähän liikaa asioita.
Ok, kiitos. Enpä tiennytkään. Mulle tuo näyttelijä on tullu vain takavuosien Isänmaan toivot -ohjelmasta.
Joo, muidenkin esittelyt oli outoja. Esim. BB-Ellasta vähän hassua lukea tällaista tekstiä, kun oli omalla kaudellaan yksi pahimmista kiusaajista ja tosi ylimielinen tyyppi, joka hyljeksi ja puhui pahaa Kristiinasta: "Ellan vahvuudet ovat taito toimia ryhmässä, kommunikoida toisia loukkaamatta sekä kestää häviöiden aiheuttamia pettymyksiä." Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos. Enpä tiennytkään. Mulle tuo näyttelijä on tullu vain takavuosien Isänmaan toivot -ohjelmasta.
Korjaus: tullu = tuttu
Laitela ei ilmeisesti saunonut omalla vuorollaan vaan oli joku ihmeellinen vapaa-vuoro niinku saltsuissa jatkuvasti on eikä pukkari koskaa lukossa. Itse muistan kun Kalle oikein kuolasi Samuli joka käänteessä. Oikee setämies kakskymppisen pojan kimpussa. Pervo! 😠