Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58554)
Vierailija kirjoitti:
Aaro tartteis oikeasti hoidon, ei lääkkeitä saa yhtäkkiä lopettaa.
Ei niin. Siinä voi olla pian niin, että huomaa keskustelevansa jiridemonin kanssa.
Miten hemmetissä toi Roinatan viitsii mennä Sampon kanssa saunaan, kaksin? En mä menisi. Ainakaan kaksin. Tuskin muutenkaan. Tie mitä cocksugger ajatuksia siellä korvien välissä vilisee?
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä toi Roinatan viitsii mennä Sampon kanssa saunaan, kaksin? En mä menisi. Ainakaan kaksin. Tuskin muutenkaan. Tie mitä cocksugger ajatuksia siellä korvien välissä vilisee?
Ei me homot sentään kimppuun käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jo ajatus siitä mitä toi ajattelee mun perseestä tai vehkeestä ja muutenkin tilanne olisi äärimmäisen kiusallinen jos kahdestaan saunassa homon kanssa.
Tuo kuukaudessa kansiksi -käänne on ehkä älyttömin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jo ajatus siitä mitä toi ajattelee mun perseestä tai vehkeestä ja muutenkin tilanne olisi äärimmäisen kiusallinen jos kahdestaan saunassa homon kanssa.
Jokaisella on oikeus päättää asioista onneksi vaikka omasta puolestani uskallan sanoa, ettei niitä heterokavereita ainakaan kuolata. Enemmän veljellinen suhtautuminen. Muuten toki hyvännäköinen mies saattaa olla kiinnostava. En mä halua ketään tuijotella eikä se ole ok. Oli sitten kyseessä heterot tai homot ja mikä tahansa asetelma.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuukaudessa kansiksi -käänne on ehkä älyttömin ikinä.
Kandiksi
Joonatanin isä oli homoseksuaali. Varmasti tässä jo yksi syy, miksi Joonatan on suvaitsevainen eikä hätkähdä kenenkään suuntautumisesta. Onhan Joonatan kerran myös joutunut tilanteeseen, jossa Elias suuteli häntä :D
Miettikää, että Kalle suuteli joskus väkisin sitä Kaita, jota Kalle vahingossa lähenteli ja sai turpaansa. Ei jättänyt rauhaan joten meni ja suuteli. Jos tänä päivänä tehtäisi näin, niin ei kyllä katsottaisi hyvällä. Tietysti voisi olla huvittava käänne jos Kari saisi päänaukomisesta kunnon suudelman kostoksi..
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että Kalle suuteli joskus väkisin sitä Kaita, jota Kalle vahingossa lähenteli ja sai turpaansa. Ei jättänyt rauhaan joten meni ja suuteli. Jos tänä päivänä tehtäisi näin, niin ei kyllä katsottaisi hyvällä. Tietysti voisi olla huvittava käänne jos Kari saisi päänaukomisesta kunnon suudelman kostoksi..
Kalle myös ahdisteli Samuli tai tämän ajan käsitteiden mukaa loi Samulille mm. saunassa turvattoman tilan.
Vierailija kirjoitti:
Joonatanin isä oli homoseksuaali. Varmasti tässä jo yksi syy, miksi Joonatan on suvaitsevainen eikä hätkähdä kenenkään suuntautumisesta. Onhan Joonatan kerran myös joutunut tilanteeseen, jossa Elias suuteli häntä :D
Vetikö stuba noita palloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vivi mukana Komppania Ketonen & Gustafsbergin uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/27d02fa9-c888-4ea2-9ce6-091af79…
"Isänsä jalanjälkiä seuraava nuori lahjakas näyttelijä Vivi on tullut tutuksi eri sarjoista ja elokuvista, kuten Salatut elämät ja Kymmenen riivinrautaa. Vivi on yhdistänyt hienosti uran ja opiskelun, joten kurinalaisuus taitaa kuulua luonteenpiirteisiin. Matkustelua rakastava nuori nainen hakee kokemuksia, ja Komppaniaan mukaan lähtö on varmasti yksi sellainen."
Omituinen esittely. Onko isä siis joku kuuluisuus vai armeijan leivissä, ja miksei sitä kerrota? Mitä muita näyttelijäntöitä Vivillä on ollut kuin nuo 2 mainittua? Kun tuossa annetaan ymmärtää, että olisi useita leffa- ja sarjarooleja.
Isänsä on näyttelijä Toni Wahlström. Ja omituinen tosiaan tuo esittely. Eihän Vivi käynyt lukiotakaan loppuun joten en tiedä miten on hienosti yhdistänyt mitään. Tämä ei ole oikeasti pahalla mutta tossa on ylistettu vähän liikaa asioita.
Eiks Viola suorittanut lukiota, huijattiiks meitä? 🙃
Suhteilla saanut roolin Salatuissa elämissäkin. Viihdejulkkiksia melkein yhtä paljon ärsyttää nämä suhteilla kaiken ja helpon elämän saavat. Valitettavasti tuon ääni on sellainen, että tuskin ilman suhteitaan olisi rooliaan saanut. Valitettavasti myös vaikuttaa, että keltainen neste on mennyt päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus päättää asioista onneksi vaikka omasta puolestani uskallan sanoa, ettei niitä heterokavereita ainakaan kuolata. Enemmän veljellinen suhtautuminen. Muuten toki hyvännäköinen mies saattaa olla kiinnostava. En mä halua ketään tuijotella eikä se ole ok. Oli sitten kyseessä heterot tai homot ja mikä tahansa asetelma.
Ja pah, kyllä mua ainakin lesbonaiset ovat kuolavaluen kattoneet ja kännissä jopa lähennelleet.
Heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle myös ahdisteli Samuli tai tämän ajan käsitteiden mukaa loi Samulille mm. saunassa turvattoman tilan.
Kalle yritti kohteliaasti sanoa tai vihjailla, että haluaa saunoa yksin, mutta Samuli ei tajunnut tuota ja tunki saunaan. Kallella siinä tukalat paikat oli. Tuo kohtaus esitettiin Kallen näkökulmasta ja Kalle oikeasti yritti käyttäytyä asiallisesti, eikä lähennellyt tai mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana puhutaan voimaantumisesta.
Eikä Samuli traumoja saanut, kun paljon myöhemmin naureskeli sille asialle Elinan kanssa. Itse asiassa olin silloin varma, että Elina kuittailee Kallelle ja saa juomaan vaan entistä enemmän. Sen asian takia Kalle ratkesi, kun hävetti niin paljon koko tilanne ja meni välitkin Samuliin siinä samalla poikki kokonaan.
Joku sanoi, että se JP:n kätyri pokerissa huijannut tyyppi näytti Benjamin Peltoselta. Toivottavasti tuo, Robin Packalen tai Tuure Borelius ei sentään ilmesty vielä joskus sarjaan johonkin rooliin.
Kalle myös kännissä selitti Sampolle silloin komeudesta ja hipelöi Sampon jalkaa :D
Onko Miska Haakanaa muuten näkynyt kuvauksissa tänä vuonna? Ainakin JP:stä on olemassa pressikuva pressisivustolla, joten tuskin ihan heti ainakaan on poistumassa? Kiinnostaa mihin kaikkeen JP vetää Benjaminin ja Henrikin mukaan.
Aaro tartteis oikeasti hoidon, ei lääkkeitä saa yhtäkkiä lopettaa.