Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58055)

Vierailija
51001/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASAP, täähän on alkanut pyörimään sarjassa. Ensin Kalle sitten Aki. 

Huomasin. Tätä koitetaan istuttaa suomalaisiin. Turhaan Aki sitä Karille sanoi, ei rasvakari tiedä mitä on asap. 

Vierailija
51002/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ällöttävä toi Sallan maneeri kun se sanoi Karille "että sitten sun täytyy lähteä että mä ja vauva päästään kotiudu" ja iski silmään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51003/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkkarit maailmassa kaikki siirtymät paikasta A paikkaan B tapahtuu meren rannan kautta. Aina löytyy joku puska jonka siimeksestä kallustaa joku salkkarit hahmo joka muka spontaanisti törmää toiseen salkkarit hahmoon. Sitten tämä hahmo koittaa selittää tälle toiselle hahmolle jotain oman edun mukaista mutta on aina sopivan epämääräinen sanomisissaan että tämä toinen ei usko ja sitten tämä toinen ei usko häntä vaikka hän tietää että tämä toinen elää hirviön kanssa! 😁

Nykyään kun ihmiset puhuvat kotieläimistään HÄN muodossa niin salkkareissa hahmot puhuvat tutuistaana läheisistään SE muodossa. 😂

Se mitä tapahtui hetki sitten, kirjoitin siitä päivällä. 

Vierailija
51004/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi asap taitaa olla tänä päivänä nuorison käytössä enemmän. Tai itse en sitä arkikäytössä tuttavapiirissä ole kuullut, mutta somealustoilla sitä tunnutaan viljelevän. Siksi kanssa hieman ihmettelen kuinka keski-ikäiset käyttää sitä.

Vierailija
51005/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun valitettiin että Inka-Liinan laulut ovat liian pitkiä.

Arvatkaa vaan jaksooka pitkiä spekulointeja lukea? HUOH.

Vierailija
51006/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos toi sihteeri ois tullut Noelin ja Danielan luo vähän aikaisemmin? 

Vierailija
51007/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kolmanneksi viimeinen viikko ennen joulutaukoa on Sampon kiinnijääminen. "Ismo on kerroristi" "Kauheeta häätöä" "Tunnusta!" sekä "Tunnustan!" Jotenkin voisin ajatella Kallella ja Sampolla menevän totaalisen lopullisesti hermot Ismoon. Sampo koittaa puhua Ismolle kahden kesken, mutta aikaisemmat huijaukset nousee esille ja Kalle kuulee asiasta vähän. Kalle vaatii Sampoa ja isää tunnustamaan. Kalle lähtee ja kaikki välit perheeseen katkeaa joksikin aikaa.

Vierailija
51008/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Moikka! Pitkästä aikaa. Tulin taas naisten asioita ajamaan. Dahlia näköjään vittuilut täällä urakalla. Se loppuu nyt!

Vierailija
51009/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Moikka! Pitkästä aikaa. Tulin taas naisten asioita ajamaan. Dahlia näköjään vittuilut täällä urakalla. Se loppuu nyt!

Kikkis Lilja

Ei helve tti.

Vierailija
51010/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettis Henrik paremman naisen. Sitten kun totuus Danielalle selviää, niin saisi mukavan koston nähdessään Henrikin onnellisena toisen kanssa. Oppisi Daniela kohtelemaan muita hyvin eikä olemaan kiltti vain silloin kun se kiinnostaa.

Vierailija
51011/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa!! Ketä kiinnostaa!! Huoh.

Tämäpä. Näistä surkeista käänteistä sitten jaksetaan. Huoh.

Vierailija
51012/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla Mustavaara

Hyvä on! Minä maksoin sille sihteerille että jää Noelin palvelukseen! Luulitteko että kooma muutti minua? Sama vanha Camilla minä olen. Sihteerin avulla saan tietoa Noelista ja tuhoan sen paskiaisen. Mä en häviä koskaan, en missään tilanteessa!

Vierailija
51013/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camilla Mustavaara

Hyvä on! Minä maksoin sille sihteerille että jää Noelin palvelukseen! Luulitteko että kooma muutti minua? Sama vanha Camilla minä olen. Sihteerin avulla saan tietoa Noelista ja tuhoan sen paskiaisen. Mä en häviä koskaan, en missään tilanteessa!

Sihteeri

Loppuispa tää piina jo. Ällöttää olla niin mielinkielin sille k-päälle. 

Vierailija
51014/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela Honkanen

Musta tulee ihana pikkuvaimo ja kotiäiti, joka elää hellan ja nyrkin välissä. Hihi!

Vierailija
51015/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa!! Ketä kiinnostaa!! Huoh.

Tämäpä. Näistä surkeista käänteistä sitten jaksetaan. Huoh.

Ihan samalla tavalla jaksetaan kuin sinä jaksat kommentoida kuinka sarja on paska.

Vierailija
51016/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camilla Mustavaara

Dahlia Mustavaara

Voi Camilla miten ovelaa peliä, mä olen ylpeä susta! Se Axelsson ei tosiaan päihitä meitä Mustavaaroja, ei koskaan!

Vierailija
51017/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten roolipelaajat aina saapuu samaan aikaan linjoille. Pari päivää ollut täysin hiljaista. Nyt alkaa sama haukunta ja pommitus. Muutamat ripulit ja pierut. on väännetty silloin tällöin linjoille.

Vierailija
51018/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa miten roolipelaajat aina saapuu samaan aikaan linjoille. Pari päivää ollut täysin hiljaista. Nyt alkaa sama haukunta ja pommitus. Muutamat ripulit ja pierut. on väännetty silloin tällöin linjoille.

Älä edelleenkään sotke mua noihin pieruhulluihin.

Vierailija
51019/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä edelleenkään sotke mua noihin pieruhulluihin. Ja miten niin täysin hiljaista? Mitä itse kävin ketjua läpi muutaman päivän takaa niin on sitä roolipeliä ollut päivittäin.

Vierailija
51020/58055 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ällöttävä toi Sallan maneeri kun se sanoi Karille "että sitten sun täytyy lähteä että mä ja vauva päästään kotiudu" ja iski silmään. 

Koko Salla on ärsyttävän raskas hahmo. Nimenomaan hahmo, ei mitään luonnollista kun se on pitänyt vetää niin överiksi.