Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lÀhetysajat : Salatut ElÀmÀt - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
3 viikkoa jo ilman minua! Voitteko katsojat hyvin?
Jutta Korhonen
Hyvin ollaan pÀrjÀtty ilman sua. Saanpahan viedÀ Aaron sulta, sÀ et nimittÀin ansaitse niin ihanaa miestÀ.
Voisi kysyÀ ansaitseeko Aaro minua tai Rajalaa. Onhan hÀnellÀ taipumusta vÀkivaltaan ja sotkeutumaan huumausaineisiin. Mutta sinullehan se on tÀysin yhdentekevÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Hyvin ollaan pÀrjÀtty ilman sua. Saanpahan viedÀ Aaron sulta, sÀ et nimittÀin ansaitse niin ihanaa miestÀ.
Voisi kysyÀ ansaitseeko Aaro minua tai Rajalaa. Onhan hÀnellÀ taipumusta vÀkivaltaan ja sotkeutumaan huumausaineisiin. Mutta sinullehan se on tÀysin yhdentekevÀÀ.
Jutta Korhonen
SÀkö sitten olet joku tÀydellisyys vai? Suihkutit Ullaa pippurisumuttimella, myrkytit pitopalvelun pullat, ja kirsikkana kakun pÀÀllÀ puolustit huumeriikollista. Aijai, sinuna en muita moralisoisi.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ veikkaatte syyksi, ettÀ Seppo palaa?
Onko Seppo palaamassa sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Jutta Korhonen
SÀkö sitten olet joku tÀydellisyys vai? Suihkutit Ullaa pippurisumuttimella, myrkytit pitopalvelun pullat, ja kirsikkana kakun pÀÀllÀ puolustit huumeriikollista. Aijai, sinuna en muita moralisoisi.
Dahlia Mustavaara
Niille on hyvÀt syynsÀ. Ulla on ollut sietÀmÀtön lÀhiömummeli, joka roikkui Gunnarissa ja vandalisoi vielÀpÀ Mustavaara-yhtiön tiloissa. Pupu on minun luotettava palvelijani ja hyvÀ ystÀvÀni, siinÀ ei hÀnen rikokset paina.
Laura Kiviranta
Sarja on hullu, sarja on hullu!
Vierailija kirjoitti:
miten musta on jo kuukausia tuntunut siltÀ ettÀ joulun pÀÀtösjaksossa akinik irrottaapi hengen pois tÀstÀ jpstÀ
Henun kanssa pitÀisi alkaa nahkainen homosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskauden viimeisen jakson nimi pressin mukaan on Seppoko se oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti jakson nimessÀ lukee Sepon nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn Kallea ja Sampoa. Lomaa on mennyt useampi pÀivÀ ja Ismo on koko ajan mukana. Ei anna hetken rauhaa. PÀÀlle Ismo uhriutuu koko ajan, kuinka hÀn perui omat juttunsa ja toi Sampon Kreikkaan. Huh toi ei ole enÀÀ perinteistÀ Ismoa, vaan ihan jÀrkyttÀÀ kÀytöstÀ. Ismolla itsellÀ ei selvÀsti ollut aikomusta lÀhteÀ. Ihmekkös jos pojat haluaa kotiin, enkÀ ihmettele ettei Kalle enÀÀ puhu Ismolle ollenkaan.
Yritettiinkö keskiviikon jaksossa antaa ymmÀrtÀÀ, ettÀ Sampo ja Kalle olivat muka panneet sillÀ vÀlin kun Ismo oli asioilla (hotellihuoneita kyselemÀssÀ) ja miehet oli partsilla juomien kanssa?
Mahtaa Sampoa puuduttaa kun joutuu myös itse juomaan niitÀ hemmetin moktaileja koska Kalle.
"Onhan tÀssÀ jo lomailtukin" sanoi Sampo, kun pariskunta sekÀ Ismo oli lÀhdössÀ ennenaikaise
En oikein ymmÀrrÀ ettÀ sarjassa pÀÀtetÀÀn tehdÀ nÀitÀ ns. "etelÀn matkoja" jotka sitten kuvataan todella naurettavasti. Klassiset esimerkit viraalihitiksi noussut Monica ja Eva tropiikissa tai Dahlia ja Aaro Roomassa. TÀmÀkin Rodoksen kortti olisi voinnut jÀttÀÀ kÀyttÀmÀttÀ ja kuvata loma jonain kylpylÀ reissun Suomessa kun Rodoksen hotellihuone oli muutenkin niin suomalainen ja miehet oli koko loman jossain parvekkeella.
Ennen kaikkea heterona ihmettelin ettĂ€ homoseksuaalit Kalle ja Sampo eivĂ€t edes tutustuneet paikalliseen gay elĂ€mÀÀn tai rantakulttuuriin, eivĂ€t olleet kertaakaan rannalla tai edes uima-altaalla tai hotellin rantabaarissa. ĂĂ€rettömĂ€n tylsĂ€ loma. Mutta mitĂ€ nyt kahdelta muutenkin vĂ€hemmĂ€n jĂ€nnittĂ€vĂ€ltĂ€ heteronormatiivistĂ€ elĂ€mÀÀ elĂ€vĂ€ltĂ€ perusmiehiltĂ€ voi odottaa.
Ei pysty katsomaan Ismoa tai Sallaa. Ihan hirveetÀ paskaa on molempien kohtaukset.
Dahlia Mustavaara
Nyt purkakaa se Moose ja viekÀÀ sen vaneriseinÀt roskalavalle!
EihÀn Kalle ja Sampo voi mennÀ mihinkÀÀn. Jos yrittÀvÀt jÀÀdÀ kahdestaan huoneeseen, niin Ismo aloittaa heti saman itkun kuinka siitÀ halutaan eroon ja tÀssÀkö kiitos kaikesta. Tuskin saivat olla enÀÀ loppulomalla kertaakaan viettÀmÀssÀ sitÀ oikeanlaista hÀÀmatkaa.
MitÀ heteromiehenÀ tekisin Rodoksella jos vaimo kotona ja kaverin kanssa liikenteessÀ. EnsinnÀkin vuokraisin skootterin jolla liikkua edullisesti ja kÀtevÀsti ruuhkaisella Rodoksella paikasta toiseen. Rodoksella voi ajaa skootterilla pienessÀ pierussakin. Oman hotellin uima-allas ja rantabaari tulisi taatusti tutuksi kuin aamu alkaisi minibaarilla ennen aamiaista, ettÀ se pysyy sisÀllÀ. Mulla olisi mukana myös ns. erikoiskassa ihan sitÀ varten, ettÀ toteutan matkalla niitÀ seksuaalisia toiveita mitÀ eukko ei mahdollista Suomessa. Mm. isorintainen tumma nuori nainen ja anaaliseksiÀ(kin). Kaiken sen minkÀ saa kotona ainoastaan pc:n edessÀ kÀteen vetÀen. MitÀ muuten on jÀrkee lÀhteÀ johonkin Rodokselle. Toki tuon saa rahalla suomessakin mutta ei sama fiilis. Uimarannalla kÀytÀisiin katsomassa naisia ylÀosattomissa, ennen kaikkea eksoottisemman kulttuurin naisia. Viinaa vetÀisin niin kuin suomalainen mies vetÀÀ. Sen verran himmaisin ettÀ pystyy paneen. Panon jÀlkeen ei kun pellit auki vodkatonicin kera. Litkutelkoon muut vain moktaileja mutta nÀin suomalainen perusmies yhÀ 2023.
Heiluvien seinien kahvila pois, pois, pois! Jere selvisi lavasteen yli putoamisesta đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
EihÀn Kalle ja Sampo voi mennÀ mihinkÀÀn. Jos yrittÀvÀt jÀÀdÀ kahdestaan huoneeseen, niin Ismo aloittaa heti saman itkun kuinka siitÀ halutaan eroon ja tÀssÀkö kiitos kaikesta. Tuskin saivat olla enÀÀ loppulomalla kertaakaan viettÀmÀssÀ sitÀ oikeanlaista hÀÀmatkaa.
PASKIN HĂĂMATKA IKINĂ JONKA ETKOT OLI JOSSAIN AMANDAN VANERIKOPISSA.
Katsoiko kukaan heiluiko Laitelan asunnon seinĂ€ kun Ismo ja Kalle menivĂ€t huoneisiinsa? đ€Ł
Jutta Korhonen
Dahlia pois sarjasta, pilaa kaiken!
Vierailija kirjoitti:
MitÀ heteromiehenÀ tekisin Rodoksella jos vaimo kotona ja kaverin kanssa liikenteessÀ. EnsinnÀkin vuokraisin skootterin jolla liikkua edullisesti ja kÀtevÀsti ruuhkaisella Rodoksella paikasta toiseen. Rodoksella voi ajaa skootterilla pienessÀ pierussakin. Oman hotellin uima-allas ja rantabaari tulisi taatusti tutuksi kuin aamu alkaisi minibaarilla ennen aamiaista, ettÀ se pysyy sisÀllÀ. Mulla olisi mukana myös ns. erikoiskassa ihan sitÀ varten, ettÀ toteutan matkalla niitÀ seksuaalisia toiveita mitÀ eukko ei mahdollista Suomessa. Mm. isorintainen tumma nuori nainen ja anaaliseksiÀ(kin). Kaiken sen minkÀ saa kotona ainoastaan pc:n edessÀ kÀteen vetÀen. MitÀ muuten on jÀrkee lÀhteÀ johonkin Rodokselle. Toki tuon saa rahalla suomessakin mutta ei sama fiilis. Uimarannalla kÀytÀisiin katsomassa naisia ylÀosattomissa, ennen kaikkea eksoottisemman kulttuurin naisia. Viinaa vetÀisin niin kuin suomalainen mies vetÀÀ. Sen verran himmaisin ettÀ pystyy paneen. Pan
Jaa. Onpa jĂ€nnÀÀ. đ„±
Kaikkia homoja nyt ei vaan kiinnosta jokin erikoinen "homoelÀmÀ"!
miten musta on jo kuukausia tuntunut siltÀ ettÀ joulun pÀÀtösjaksossa akinik irrottaapi hengen pois tÀstÀ jpstÀ