Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58403)
Eetu Haapavirta
Siistiä jos joku vois ottaa näitä munkin näyttöjä. Ihan sairaan paljon pitäis esitellä näitä kohteita!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä tuo Jutta urputtaa Joannalle? Ei Joannan ole pakko olla Miralle äiti jos ei halua. Etenkin jos on rais kattu ja siitä jää traumat.
Ois tehny abortin.
Ei tehnyt, mutta nyt kohtelee Miraa aivan kuten toivoisi ettei tämä olisi koskaan syntynyt.
Ossi Puolakka
Tanja ei puhunut Jarkolle musta. No, olenhan minäkin siinä asunnossa aikanaan asunut! Tulee pikkasen Riku mieleen, mutta ollaan päästy yli siitä.
Maarit Salin
Mä odotan kun se mun Silja Siljuskani palaa sieltä Amerikasta lastensa ja miehensä kanssa Helsinkiin! Meillähän ehtii tulla Aleksin ja Sofian kanssa kiire lähteä! Onneksi mulla on se uusi työpaikka päätoimittajana, että enköhän mä asunnonkin sieltä löydä!
Vierailija wrote:
Ihanaa kun Ulla Taalasmaata näytetään niin vähän. On niin ärsyttävä hahmo, eikä osaa näytellä.
Ei osaa näytellä? 😆
Vierailija wrote:
Maarit Salin
Mä odotan kun se mun Silja Siljuskani palaa sieltä Amerikasta lastensa ja miehensä kanssa Helsinkiin! Meillähän ehtii tulla Aleksin ja Sofian kanssa kiire lähteä! Onneksi mulla on se uusi työpaikka päätoimittajana, että enköhän mä asunnonkin sieltä löydä!
Ismo Laitela
Meille mahtuu ainakin koko porukka kylään. Kiva kokoontua tässä meidän tai siis teidän Salinien entisessä asunnossa! Olihan teillä ne hotellitkin varattuna, niin ei tule sitten ongelmia yöpymisen kanssa. Onneksi ette ole menossa sinne Amandaan, tuntuu että siellä on kaikki tutut majoittunut ja säkin olet varmasti saanut siitä pimeästä huoneesta tarpeeksesi!
Oona Kiviranta
Kiva nähdä sitä Sofiaakin pitkästä aikaa! Tästä tulee hieno kotiinpaluu!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä tuo Jutta urputtaa Joannalle? Ei Joannan ole pakko olla Miralle äiti jos ei halua. Etenkin jos on rais kattu ja siitä jää traumat.
Ois tehny abortin.
Ei tehnyt, mutta nyt kohtelee Miraa aivan kuten toivoisi ettei tämä olisi koskaan syntynyt.
Joanna huomasi raskautensa liian myöhään. Tietyt viikkorajat, milloin voi abortin tehdä. Sitten ei auta kuin synnyttää.
Vierailija wrote:
Oona Kiviranta
Kiva nähdä sitä Sofiaakin pitkästä aikaa! Tästä tulee hieno kotiinpaluu!
Laura Kiviranta
Se Saulikin lupas tulla katsomaan mua, kun pääsen täältä mielisairaalasta, mutta tulkaa te nyt Miron ja lapsen kanssa ainakin!
Minkä ihmeen takia Danielan piti tunnustaa syrjähyppy Noelille vaikka Hanikin oli kehoittanut olla tekemättä sitä ja vetää Henrik myös mukaan ongelmiin. Onks toi Daniela ihan penska?
Roolipelit on roskasarjaa tasokkaampia.
Uusi Salkkarit-tähti Merja Larivaara: "Esitän Dahlian sukulaista!"
Vierailija wrote:
Minkä ihmeen takia Danielan piti tunnustaa syrjähyppy Noelille vaikka Hanikin oli kehoittanut olla tekemättä sitä ja vetää Henrik myös mukaan ongelmiin. Onks toi Daniela ihan penska?
Rehellisyys on hyvästä mutta aika hassusti tuo yhtäkkiä ilmaantuu Danielalle vai eikö kykene sänkyyn Noelin kanssa ja pakko tunnustaa teko?
Antti Holma Salkkarit-roolistaan: "Eija Vilpas esittää mahtavaa äitiä roolihahmolleni!"
Mitä varten roolipelien ketju on perustettu jos sitä ei käytetä? Sielläkin monta sataa sivua ja tuhansia viestejä. Periaatteessa en näe mitään syytä miksi ei voisi olla aktiivinen vai onko sitten, että on vain yksi tai kaksi pelaajaa jotka eivät halua yksin puhua. Joskus tuo taisi olla ärsyttämiskeino, kun se tunnustettiin ja siirtyivät pois.
Uusi hahmo saapuu Salattuihin elämiin - Esko Roine hyppää Einari Kuusiston rooliin: "Ullan pyromaani-serkku!"
Maarit Peltomaan hienostunut Gunilla on tyrmäävä seurapiirirouva: "Dahlian kanssa on hauskoja hetkiä!"
Saija-Reetta Kotirinta musisoi uudelleen Salatuissa elämissä: "Inka tekee uuden vaikutuksen!"
Jerry Mikkelinen palaa Salkkareihin! - "KP nähdään juhlavuoden ohjelman juontajana!"
Niina Kanerva
Sä oot lämpimästi tervetullut katsomaan miten meillä Happy Homesissa nykyisin menee. Mäkin palasin tänne vasta äskettäin. Joku Eetu Haapavirta on täällä uutena välittäjänä ollut jonkin aikaa.