Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58403)
Roosa Kemppainen
Anna anteeks Minna. Kyllä se sun miehes näyttää ihan Jari Sillanpäältä.
Vierailija wrote:
Aki vois puolustaa Henrikiä Noelille. Muutenkin vois laittaa sen liigansa kovistelemaan tätä. Mutta ai niin, niiden kaunat on unohdettu!
Ai niin! Pilailukaupan naamari päässä yliajot on unohdettu 🤣🤣🤣
Dahlia Mustavaara
Roskasarjalla viiraa pahemman kerran, lentää nyt jonkun sekopäisen roskasarjan perään!
Dahlia Mustavaara
Se häiriintynyt roskasarjan näyttelijä kehtasi vielä soittaa suutansakin!
Dahlia Mustavaara
Pupu, kärräisitkö surkeat näyttelijätkin ulos!
Dahlia Mustavaara
Tuollainen ei ole yhtään sivistynyttä! Että sen Seiliksen pitikin mennä kieltämään lavasteiden purkaminen! Kun roskasarja loppuu, niin mä opetan ne moukat tyylin saloihin, sitä ennen se tuotanto pitäisi opettaa yleensäkin tavoille! Kaipaatko sinäkin yhtiön kokouksia, kuten muut Mustavaara-yhtiön jäsenet?
Jutta Korhonen
Vit tuako toi nirppanokka valittaa täällä 24/7? Eikö vanhuksella ole tarpeeksi tekemistä? Vanhainkotiin sais mennä bingoa pelaamaan!
Jaksossa Nais, Joonatan. Hani muuttaa kimppakämppään.
JP Kokko
Aina kun sä lähelle tuut, mun nahkavaatteet notkahtaa. Nahka nahka, notkahtaa. Nahka nahka, notkahdetaanko?
Kalle ruskettu yhdessä päivässä 😂
Henrik Ekholm
Aina kun sä lähelle tuut, mun seksikkäät briefit notkahtaa. Briefit briefit, notkahtaa. Briefit briefit, notkahdetaanko?
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Vit tuako toi nirppanokka valittaa täällä 24/7? Eikö vanhuksella ole tarpeeksi tekemistä? Vanhainkotiin sais mennä bingoa pelaamaan!
Dahlia Mustavaara
Pitäisikö sinun lentää sekopäisen Ismo Laitelan perään?
Salla Mattila
Aina kun sä lähelle tuut, mun kimittävä ääni notkahtaa. Kimittävä kimittävä, notkahtaa. Kimittävä kimittävä, notkahdetaanko?
Vierailija wrote:
Salla Mattila
Aina kun sä lähelle tuut, mun kimittävä ääni notkahtaa. Kimittävä kimittävä, notkahtaa. Kimittävä kimittävä, notkahdetaanko?
Dahlia Mustavaara
Älä viitsi kimittää, sattuu korviin!!
Dahlia Mustavaara
Surkea roskasarja on unohtanut minun Pariisin palvelijakoulun jonon, limusiinin ja kartanon remontin. Ei tällä rahvaalla tekeleellä hyvin mene!
Vierailija wrote:
Henrik Ekholm
Aina kun sä lähelle tuut, mun seksikkäät briefit notkahtaa. Briefit briefit, notkahtaa. Briefit briefit, notkahdetaanko?
JP Kokko
Kaivetaan jöllikkä esiin! 😉
Jarkko Peltonen
Mä irtisanon ne Kajanderit että Tanja saa sen mun asunnon omaan käyttöönsä!
Vierailija wrote:
Kalle ruskettu yhdessä päivässä 😂
Se on se Rodoksen aurinko. Ei tarvitse olla kuin hotellihuoneessa ja iho on jo ruskettunut! 😄
Vierailija wrote:
Jarkko Peltonen
Mä irtisanon ne Kajanderit että Tanja saa sen mun asunnon omaan käyttöönsä!
Tanja Puolakka
Kiitos Jarkko! Nyt mulla on hyvä syy asettua taas Helsinkiin!
Dahlia Mustavaara
Turha toivo! Siitä roskasarjan tuotannosta ei ole mihinkään!