Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Laura Kiviranta
Paula, mikä tää on? Punainen on spekuloijien lempi väri, se houkuttelee ne tänne. Mä olen aina spekuloijien, mutta sulla saattaa olla vielä mahdollisuus pelastaa itses ja perhees.
Spekuloijat
Roolipelaajat, roolipelaajat, roolipelaajat.
Paula Sievinen
Menkää pois, jättäkää meidät rauhaan!
Spekuloijat
Meidän suosikki tyypit! Ihana nähdä teidät yhdessä. Me rakastetaan teitä aina. Meidän pitää nyt lähteä, mutta me tullaan hakemaan teidät vielä.
Paula Sievinen
Minne ne katos?
Koska mulla on vaikeeta elämässä. Kaipaisin sellaista turvallista paikkaa puhua. Ilman että saa vitsejä tai mollausta. Ei ole mitään paikkaa. Saan iloa lähinnä spekuloinneista.
Vierailija wrote:
Paula Sievinen
Minne ne katos?
Laura Kiviranta
Ne on ovelia liikkeissään. Paula, sun on pakko karata ennen kuin on liian myöhäistä. Pelasta perhees!
Oona Kiviranta
Mua sä et tolla roolipelaamisella huijaa. Spekuloija sä olet ja äitikin huomaa sen vielä.
Mustavaara-sarjan tähti Nevena Ek: "Anna asui Iidan kanssa Tampereella!"
Vierailija wrote:
Koska mulla on vaikeeta elämässä. Kaipaisin sellaista turvallista paikkaa puhua. Ilman että saa vitsejä tai mollausta. Ei ole mitään paikkaa. Saan iloa lähinnä spekuloinneista.
Netissä on hankala välttyä ilkeiltä tyypeiltä. Mutta on täällä myös hyvää tahtoviakin. Mullakin on vaikeaa elämässä. Pidetään yhtä.💕
Ilona Chevakova Mustavaara-sarjasta: "Sabrina ei ole kapinallinen Mustavaara Ingvarin kanssa!"
Paula Sievinen
Mun pitää lähteä maasta. Ehkä mä vielä joskus voin palata perheeni luo, kun spekulojien aiheuttama vaara on ohitse.
Dahlia Mustavaara
Muistakaa se kartanoni! Muuten roskasarja loppuu kertakaikkiaan välittömästi!!
Veikkaan että miljonääri Aino maksaa Sampon huijausrahat aikanaan. Ostihan Ainokin parin tonnin laukun niillä. Sit Kalle ja Sampo voi joskus alottaa puhtaalta pöydältä ilman salaisuuksia.
Aaro Vaalanne:
Laura, Laura, Laura
Vierailija wrote:
Kai mun sitte pitää lopettaa Salkkarit ettei tarvi tätä negaa kuunnella.
Miten olis, että lopettaisit vaan tän palstan seuraamisen!
Tässähän käy niin että kohta Erikasta tappelee musta poika ja matias.
Vierailija wrote:
Spekuloijat
Roolipelaajat, roolipelaajat, roolipelaajat.
Vain yksi hörhö roolipelaa.
Ulla Taalasmaa
Mä en tota hömppää ole katsonut vuosikausiin!