Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58205)

Vierailija
481/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noel ja Daniela tämän hetken ärsyttävimmät hahmot. Oikeastaan Daniela on jopa Noelia ärsyttävämpi.

Noel on ärsyttävä, mutta seksikäs. Eva on oikeasti rasittava hahmo.

Seksikäs Noel? 🤢

Vierailija
482/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallan ja Karin häävalssi: Sontsan alla.

Kariko telkesi Sallan navettaan, jossa Salla söi kaksi nautaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evahan oli ihan erilainen Siuntiossa asuessaan. Vasta Pihlajakadulle muuton jälkeen muuttui lapselliseksi. Aluksi suhtautui hyvin ja asuismaisesti Nellan sydänsairauteen. Sääli, että moni hahmo tavallaan pilataan.

Vierailija
484/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva on hyvä hahmo.

Vierailija
485/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva on hyvä hahmo.

Miksi puolustat l*t*aa? Eva paneskeli vävypoika-Kristianin kanssa useammin, joka johti siihen, että Nella melkein kuoli.

Vierailija
486/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa Aki istuu bussipysäkillä maikkarin tv mainoksessa?

Vierailija
487/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sarjan ylimielisin hahmo? Tietysti Dahlia.

Vierailija
488/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee jotenkin mieleen Noel. Toki Dahliakin sitä on, mutta Noel luulee voittavansa kaikki. Olisi hauskaa nähdä sellainen nainen tai mies joka saa Noelin alistumaan huijauspuuhissa. Salminen melkein onnistui.

Vierailija
489/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutsis on.

Vierailija
490/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta tuntuu, että lopulta Daniela ansiosta Elina saa tulevaisuudessa tavata Toivoa. Jos paljastuu julkisesti ettei Elina ampunutkaan Noelia, niin Daniela saattaa ihmetellä Noelin käytöstä. Joten Noelin pitää leikkiä olevansa helpottunut ettei se ollutkaan Elina ja alkaa hyväksymään edes pikkuisen Elinaa Toivon elämään.

Vierailija
491/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vuonna 2023 kohtaus, missä Daniela meinaa istua Toivon päälle?

Vierailija
492/58205 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta Salatut elämät on opettanut? Huumekokeilun voi aloittaa teini-iässä, mitä enemmän ryyppää, sitä paremmin jaksaa töissä ja kostaminen on joka tilanteessa oikein.

Vierailija
493/58205 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen istuu Akin vieressä bussipysäkillä maikkarin mainoksessa?

Vierailija
494/58205 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen istuu Akin vieressä bussipysäkillä maikkarin mainoksessa?

Mikä mainos?

Vierailija
495/58205 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt mainosta, mutta olisko samoja spottimainoksia? Itse olen nähnyt Benkun ja Henkan keskustelemassa (sama josta oli aikaisemmalla sivulla kuvalinkki). Mainoksessa mainostettiin ennakoita. Sitten eilen vilahti sellainen, jossa kaksi nuorta oli elokuvissa ja katselivat puhelimesta Salkkareita ja toinen kommentoi jotain ja Ismo ilmestyi takaana hyssyttelemään. Mulle ainakin jäi mielikuva, että tehtyjä mainoksia.

Vierailija
496/58205 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt mainosta, mutta olisko samoja spottimainoksia? Itse olen nähnyt Benkun ja Henkan keskustelemassa (sama josta oli aikaisemmalla sivulla kuvalinkki). Mainoksessa mainostettiin ennakoita. Sitten eilen vilahti sellainen, jossa kaksi nuorta oli elokuvissa ja katselivat puhelimesta Salkkareita ja toinen kommentoi jotain ja Ismo ilmestyi takaana hyssyttelemään. Mulle ainakin jäi mielikuva, että tehtyjä mainoksia.

Kristianista ja Nellasta oli myös samanlainen kuin Henrikistä ja Benjaminista. Kaksikko sohvalla pohti, miten jengi aina tietää ennen heitä mitä Salkkareissa tapahtuu seuraavaksi. Ootteko pistäneet merkille, että sarjaa mainostetaan oikein urakalla. Ihan mielenkiintoista. Tuntuu kerrankin, että otetaan vakavasti Salkkarit sarjana.

Vierailija
497/58205 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kyseiset mainokset ovat tuotannon damage control. Yrittävät kaikin keinoin peitellä, että sarja on todella surkea.

Vierailija
498/58205 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kyseiset mainokset ovat tuotannon damage control. Yrittävät kaikin keinoin peitellä, että sarja on todella surkea.

Eipä tollaisilla mainoksilla mitään saada. Tuskin kukaan joka ei sarjasta ei pidä päätyy katsomaan uuttakaan kautta joidenkin mainosten perusteella. Tänäänkin nähnyt jo neljä kertaa monelta eri kanavalta näitä mainoksia. 

Vierailija
499/58205 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön valmiiksi jo vetoa, että jos Petri ja Kalle eroavat niin Sampolla on jo uusi. Ikuinen vatvominen jatkuu.

Vierailija
500/58205 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli Pihlajasatu jatkuu kesällä, kerrotaankohan siitä tuolla synttäripressissä? Yleensä noissa pressitilaisuuksissa on esitelty jo Pihlajasadussa mukana olevat perheet/hahmot (paitsi 2020). Itse haluaisin nähdä Pihlajasadussa Taalasmaan ja Kivirannan perheiden vaihtoehtotodellisuudet. Myös Kallen tarina olisi mielenkiintoista nähdä Pihlajasadussa. Kallen tarinaan voisi saada mukaan poistuneista hahmoista ainakin Samin ja Miian, sekä ehkä myös Sannin, Talen, Iljan ja Kristiinan. Kivirannan tarinassa mukana olisivat Laura, Oona, Sauli, Aaro, Eero, Anni, Linda ja Viola. Ehkä myös Sieviset voisi saada tähän mukaan. Taalasmaiden tarinassa Ulla, Seppo, Kari ja Elina. Tässä todellisuudessa Dahlia ja Gunnar olisivat yhä yhdessä ja Dahlia ja Ulla olisivat olleet jo lapsuudesta asti parhaita ystäviä. :D Ilmeisesti Ullan ja Dahlian välit lämpenevät jonkin verran tulevaisuudessa myös itse pääsarjassa, ainakin Maija-Liisan ja Inkerin IG-liven perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi