Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58492)
Vierailija wrote:
Huomaa, että tänne oli pesiytyeet viikonlopun kunniaksi y l i l a dan j o n net, kun viestit koskee heille niin eksoottista lesboseksiä.
Snä katselet käsi housuissa lempisarjassa ho moja, les boja ja tran seja, joten suu suppuun🤣🤣🤣
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se ennakkokuva missä makasi lattialla.... voi morjens! 😂 Ihme ettei Amandan kumisevissa portaissa ole aiemmin sattunut mitään
Onhan niissä aiemminkin kaatunut monta hahmoa, puukko selässä tai ilman. Viimeksi Dahlia loukkasi nilkkansa.
Kuinka tarjoiluvaunut saadaan yläkertaan?
Dahlia Mustavaara
Sitä minä itsekin mietin. Joudun kävelemään kumisevia portaita ylös vaikka maksan sievoisen summan koko roskatalon laaduttomasta palvelusta!! 😡
Elsa Toivio
Kyllä minä jaksan seurata huonoa laatua ja jos en jaksa, niin lopetan sarjan! Lavasteita pitää purkaa koko yö!!
Rosmarine Duncker
Mun viikkosiivoojakin panee paremmin kuin Eva!
Liisa Toivio
Vauvalaiset apuun! Katsokaa että Ylilaudan evakot poistuvat suorinta tietä!!
Sonya Fadiga
Senegalissa lavasteen purkaminen on täys tabu!
Raisa Korppa
Tavataan sitten Tamara Goes Striptease -sarjassa!!
Ulkolavasteen muovin haju 🤮
Ulkolavasteen metallinen kynnys 🤮
Dahlia Mustavaara
On se kummallista miten sarjoista voi tulla niin erilaisia. Toinen on parempi Rantabaari ja toinen, no nykyiset Salkkarit!
Dahlia Mustavaara
Mikael Tuominen on komea lavasteen purkaja. Jos hän olisi muutaman vuoden nuorempi, saattaisin itsekin haksahtaa!
Dahlia Mustavaara
Lavasteen purkaminen on tänä päivänä varmaan konkurssiin johtavaa!
Dahlia Mustavaara
Aivan kuin Salkkareiden menneisyydessä. Ainakin siihen asti kunnes kopteri on pudonnut ja käsikirjoitus on täynnä surkeita käänteitä.
Dahlia Mustavaara
Lavasteen purkajilla viiraa pahemman kerran, lentää nyt jonkun rakennusalan lakon perään!
Vierailija wrote:
Huomaa, että tänne oli pesiytyeet viikonlopun kunniaksi y l i l a dan j o n net, kun viestit koskee heille niin eksoottista lesboseksiä.
Homoseksi taas on heille varsin tuttua.
Lääkärillä oli matkavaattena tavallistakin hirveämpiä vaatteita. Ehkä oli kerännyt mukaan kaikki roskakuntoiset vaatteensa, jotka voi heittää sitten matkalla likaisina roskiin estääkseen tuholaisten leviämistä kotiinsa. Lääkäri oli ennen matkaa taas kovassa puutteessa. Miksi lääkäri ja puoliso eivät sitten jääneet yöksi Amandaan rauhassa muhinoimaan? Viime aikoina lääkäri nimenomaan on tehnyt aloitteet, ei puoliso.
Mä en jaksa teidän sekopäisiä juttuja.
Sarjassa ei muuten ole vielä käsitelty tuholaisongelmia, vaikka ovat nykyään suuri ongelma jo suunnilleen kaikkialla. Amandaan voisivat ensin levitä jonkun asiakkaan mukana ja sieltä sitten Pihlajakadulle, Delismoon ja Mooseen.
Vierailija wrote:
Lääkärillä oli matkavaattena tavallistakin hirveämpiä vaatteita. Ehkä oli kerännyt mukaan kaikki roskakuntoiset vaatteensa, jotka voi heittää sitten matkalla likaisina roskiin estääkseen tuholaisten leviämistä kotiinsa. Lääkäri oli ennen matkaa taas kovassa puutteessa. Miksi lääkäri ja puoliso eivät sitten jääneet yöksi Amandaan rauhassa muhinoimaan? Viime aikoina lääkäri nimenomaan on tehnyt aloitteet, ei puoliso.
Dahlia Mustavaara
Minä yövyn vain hotelleissa joissa ei ole tuholaisongelmaa ja korkeat standardit. Tämä peräkylä ja kumiseva majatalo on poikkeus. Heittäkööt ahtaan käytävän tohtori roskakuntoiset vaatteensa roskiin, kun majailee rahvaan hotellissa!
Kuinka tarjoiluvaunut saadaan yläkertaan?