Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58495)
Itse odotan varmistusta, ettei Valtter ole Elovirta. Haluan olla vain täysin varma siitä. Akihan ei varmastikaan tietäisi Valtterin teoista. Hehän ovat tavanneet 2000-luvulla. Tai Seiskassa oli ainakin vanha kuva kohtauksesta.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
ps Matti Rististä ja Rami Rusista on niin vaikea nähdä samana hahmona :D
Onks tolle Evalle kehittynyt keski-ikäisen naisen "etupylly"?
Onneksi Kalle sentään iskenyt ensimmäistä näkemäänsä miestä ja päätynyt tämän kanssa sänkyyn tai etsinyt seuraa Tinderistä. Tätäkin kun on aikaisemmin tehnyt.
Oikeastihan Kallen muuhun luonteeseen sopisi se, että ei harrasta irtosuhteita ja olisi ollut vain pari kumppania. Kallella tuskin kuitenkaan ihan mahdottomia määriä miehiä on ollut, eikä todellakaan mitään useita kymmeniä, ehkä joku 20 on lähellä. Tietysti jo tuo on iso luku. Sarjan historiassa eniten sänkykumppaneja on kyllä ollut Sebastianilla, Pietarilla ja Jimillä. Toki suunnilleen kaikilla hahmoilla näitä on ollut liian monta ja harvalla luku on jäänyt pieneksi.
Mitähän mieltä Matti Ristinen on tästä roolistaan Salkkareissa? Tavallaanhan se on sittemmin pilattu. Valtteri ja Kalle olivat ne jotka pussasivat ensimmäistä kertaa Suomen televisiossa. Monesti unohdetaan kuinka nimekäs näyttelijä Ristinen jo siinä kohtaa oli. Aina muistetaan vaan Kallea ja Peteä mutta ei Mattia ollenkaan.
Eihän Aki ja Cindy ole vielä varsinaisesti yhdessä. Ainakaan Aki ei ole vielä paritellut Cindyä.
Haluan Kallen touhuille ja kärsimyksiltä jonkun selityksen. Menisi Kalle nyt vaan sinne Robinin terapiaan ja saisi sen autismikirjon diagnoosin. Sen kun selittäisi Kallea edes jollakin tavalla.
Viikon jakson Kristian Nella ja Miki Eva kohtaus on ÄLLÖTTÄVÄ 😠
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan Kallen muuhun luonteeseen sopisi se, että ei harrasta irtosuhteita ja olisi ollut vain pari kumppania. Kallella tuskin kuitenkaan ihan mahdottomia määriä miehiä on ollut, eikä todellakaan mitään useita kymmeniä, ehkä joku 20 on lähellä. Tietysti jo tuo on iso luku. Sarjan historiassa eniten sänkykumppaneja on kyllä ollut Sebastianilla, Pietarilla ja Jimillä. Toki suunnilleen kaikilla hahmoilla näitä on ollut liian monta ja harvalla luku on jäänyt pieneksi.
Siis Jirillä. Nykyisistä naishahmoista tällä kyseenalaisella kärkisijalla taitaa olla Aino tai Eva.
Vierailija kirjoitti:
Hannen sijaan olisi voinut selvitä, että Ismolla onkin salattu vain muutaman vuoden nuorempi velipuoli. Aimo Räsänen olisi sopinut esittämään tätä hahmoa.
Totta. Ja Hani olisi voinut olla tämän veljen "näsäviisas" tytär, joka Ismoa ärsyttäisi tuoden esimerkiksi Miian mieleen. Salkkareiden käsiksessä olisi niin paljon hyviä saumoja parantaa tarinan kulkua. Nyt se on lähinnä vitsiksi vedetty komedia.
Kevään päätösjaksossa tullaan näkemään se, että Nella ja Eva odottavat kumpikin Kristianin lasta. Sitä juonen käännettä käsikirjoittajat tuskin osaa jättää käyttämättä.
Miten tuo uusi Aino näyttää ihan siltä kuin se olisi astunut jostain vanhasta kotimaisesta elokuvasta nykyaikaan 🤔
Miks toi Akin ja Cindyn mokellus vaan jatkuu ja jatkuu kun se ei ees ole huvittavaa?
"Muutuithan säkin umpiheterosta ainaki umpi-idiootiksi" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannen sijaan olisi voinut selvitä, että Ismolla onkin salattu vain muutaman vuoden nuorempi velipuoli. Aimo Räsänen olisi sopinut esittämään tätä hahmoa.
Totta. Ja Hani olisi voinut olla tämän veljen "näsäviisas" tytär, joka Ismoa ärsyttäisi tuoden esimerkiksi Miian mieleen. Salkkareiden käsiksessä olisi niin paljon hyviä saumoja parantaa tarinan kulkua. Nyt se on lähinnä vitsiksi vedetty komedia.
Kevään päätösjaksossa tullaan näkemään se, että Nella ja Eva odottavat kumpikin Kristianin lasta. Sitä juonen käännettä käsikirjoittajat tuskin osaa jättää käyttämättä.
Kauniissa ja rohkeissa oli jo yli 20 vuotta sitten kuvio, jossa 40+-ikäisellä Brooke Loganilla oli salasuhde lapsensa Bridget Forresterin miehen Daecon Sharpen kanssa ja tuli tästä raskaaksi ja synnytti kolmannen lapsensa Hopen. Bridget Forrester ei tosin tuossa raskaaksi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumekauppaan,rahanpesuun tai prostituutioon Benjamin ja Henrik varmasti nyt sekaantuvat tai joutuvat sitten itse ihmiskaupan uhreiksi.
Benjamin ja Henrikin vuoro joutua linnaan?
Pihlajakadulla linnavempuloita kun riittää, ex sellaisia, Aki, Kari, Linda, Elina, Nella, Viola ja Mira.
Se on venkula, linnanVENKULA.
Elina saa luvan antaa Noelille kunnon opetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan varmistusta, ettei Valtter ole Elovirta. Haluan olla vain täysin varma siitä. Akihan ei varmastikaan tietäisi Valtterin teoista. Hehän ovat tavanneet 2000-luvulla. Tai Seiskassa oli ainakin vanha kuva kohtauksesta.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
ps Matti Rististä ja Rami Rusista on niin vaikea nähdä samana hahmona :D
Niitä aikoja kun Salkkareissa oli jotain tasokkuutta ja näytellijät hyviä. Matti Ristinen oli hyvä Valtterin roolissa ja Rami Rusinen oli inhottava.
Vierailija kirjoitti:
"Todellisuudessa miehet on kuulunu aina mun valikoimiin, mä en vaan oo tiennyt sitä."
"Todellisuudessa vanhemmat miehet on kuulunu aina mun valikoimiin, mä en vaan oo tiennyt sitä."
Kaukovaarat 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Todellisuudessa miehet on kuulunu aina mun valikoimiin, mä en vaan oo tiennyt sitä."
"Todellisuudessa vanhemmat miehet on kuulunu aina mun valikoimiin, mä en vaan oo tiennyt sitä."
Kaukovaarat 😅
Mitä vi**n paskaa toi on? 😳
En pystyis elämään itseni kanssa jos oisin noin tyhmä