Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58492)
Gunnar Mustavaara
Mun muistisairauteni on täysin hallinnassa vai sittenkin unohtunut?
Vierailija wrote:
Ivan Puopolo ei tiennyt että Esko olisi laulanut sarjassa. Duo Osmokin oli, mutta ex-kumppaninsa Sare oli Inka-Liinana. Salkkarit ei tullut sanallakaan puheeksi Tanskasten haastattelussa, mutta otsikoissa puhutaan lähes 20 vuoden jälkeen ex-Salkkarit-tähdestä tai vastaavasta. Varmasti olisi aika vaikea saada enää mukaan Hennaa, mikä on harmi. Surkeita enimmäkseen nämä uudet hahmot.
Tämäkin näyttelijä on jo neljäkymppinen.
Vierailija wrote:
Gunnar Mustavaara
Mun muistisairauteni on täysin hallinnassa vai sittenkin unohtunut?
Dahlia Mustavaara
Pelkkiä tylsistyneitä tyhjäpäitä ne käsikirjoittajat ovat!
Onkohan piankin tai mahdollisesti koskaan tulossa jakso, jossa Miki täyttää 40? Jostain syystä tällaista jaksoa olen nyt useastikin miettinyt.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ivan Puopolo ei tiennyt että Esko olisi laulanut sarjassa. Duo Osmokin oli, mutta ex-kumppaninsa Sare oli Inka-Liinana. Salkkarit ei tullut sanallakaan puheeksi Tanskasten haastattelussa, mutta otsikoissa puhutaan lähes 20 vuoden jälkeen ex-Salkkarit-tähdestä tai vastaavasta. Varmasti olisi aika vaikea saada enää mukaan Hennaa, mikä on harmi. Surkeita enimmäkseen nämä uudet hahmot.
Tämäkin näyttelijä on jo neljäkymppinen.
Mitäs sillä iällä on merkitystä? Onhan Koverokin 5 vuoden päästä 70-vuotias.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämäkin näyttelijä on jo neljäkymppinen.Mitäs sillä iällä on merkitystä? Onhan Koverokin 5 vuoden päästä 70-vuotias.
Joo, ja Kalle jo viisikymppinen.
Aamu takaisin kartanon remonttiin ja sarja uuteen nousuun!
En kuitenkaan usko, että 5 vuoden kuluttua loppuvuodesta 2028 tämä sarja enää jatkuu.
Vierailija wrote:
Onkohan piankin tai mahdollisesti koskaan tulossa jakso, jossa Miki täyttää 40? Jostain syystä tällaista jaksoa olen nyt useastikin miettinyt.
Miki vois poistua lastensa kanssa sarjasta. Tammiset, Joanna, Susu ja Olli myös. En jaksa niitä, huoh.
Vierailija wrote:
En kuitenkaan usko, että 5 vuoden kuluttua loppuvuodesta 2028 tämä sarja enää jatkuu.
Paremmat sisarsarjat sitten tilalle. Salkkarit on täyttä paskaa, eikä toivoa paremmasta laadusta ole.
Dahlia Mustavaara
Limusiini, se on korvaamaton. Pupun mä sain, haluan hänet takaisin nyt vain.
Tuotannolle vaan laulaa nyt saan, hahmoista parhain mä oon!
Palvelun hän loi, suojan hän soi. Ylellisyyttä koin, nyt kiittää Pupua voin.
Kartanosta voimaa mä saan, remontin parhaimman ansaitsen.
Näyttäisi että sarjan viimeisellä syyskauden viikolla tulee viisi jaksoa. Kauden viimeinen jakso 4517 näyttäisi tulevan perjantaina 22.12. Tuskin tuosta eteenpäin tulee enää mitään vaan jatkuu sitten tammikuussa uusin jaksoin.
Dahlia Mustavaara
https://www.is.fi/autot/art-2000009905015.html
Voi kuinka pieni se Sannan limusiini on! Ex-pääministeri ei päihitä mua koskaan, ei missään asiassa!
Pakko muuten korjata, että puhuin aikaisemmin puutaheinää. Siis eihän Kalle tuossa välissä tule Suomeen takaisin vaan Sampo menee myöhemmin. Siinä on vain vähän taukoa välissä. Jostain syystä sotkin että ristiäiset ois välissä.
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
https://www.is.fi/autot/art-2000009905015.html
Voi kuinka pieni se Sannan limusiini on! Ex-pääministeri ei päihitä mua koskaan, ei missään asiassa!
No Sanna Marin tuskin on mikään miljonääri. On vähän eri asia kylpeä loputtomassa rahassa kuin saada muutama kymppitonni kuussa palkkaa. Sillä ei herroiksi pidemmänpäälle eletä.
Voisko noihin biiseihin saada mihin biisiin ne on muokattu vai onko nämä omia runoja nykyään? En ainakaan saa ite enää kiinni joten tylsiä luettavia.
Miki elää sillä peiteoperaatiolla ja niillä lisätuloilla JP:ltä. Duuni muualla on tarkoitus olla peitettä.
Mikistä ollaan kovaa vauhtia tekemässä "Ei jumalauta" Sebastian kakkosta.
Vierailija wrote:
Voisko noihin biiseihin saada mihin biisiin ne on muokattu vai onko nämä omia runoja nykyään? En ainakaan saa ite enää kiinni joten tylsiä luettavia.
Dahlian biisi on Äideistä parhain, jonka lauloi Camillalle ennen Camillan ja Akin häitä (kohdassa 00:48)
Käsikirjoittajat ovat unohtaneet kaiken hyvän. Pelkkää panoa ja suhteita, huoh!!