Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko Joanna/Linda/Rajala tarkastaneet Amandan valvontakamerat tuolta yöltä? Kävikö Ainon ja Valtterin huoneessa kukaan muu? Esim. Sampo "tuomassa pyyhkeitä" ja olisikin lisännyt tappavaa ainetta johonkin Valttarin käyttämään juttuun. Tai sujauttanut ainetta Valtterin lasiin juhlinnan aikana? Kannattaisi siis tarkistaa myös Moosen kamerat, eivätkös he siellä juhlineet.
Salkkareissa ei koskaan ole valvontakameroita siellä missä odottaisi nykyään olevan kuten Delismo tai Amanda. Sen sijaan kun joku jää sarjassa suojatiellä auton alle, aina löytyy valvontakuvaa kuten Noel/Aki ajoi Elinan yli.
Tämäkin järjetön käänne voisi paljastua sille hallitukselle. Aki saatiin yhtiöstä ulos ja myymään osakkeensa jonkun naamarileikin takia 🤣
Ulkolavasteen käyttö pitää lopettaa. Ilman väärin tehtyä lavastetta selvitään paremmin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Yrittäköön Dahlia saada kartanon sairaalan tilalle. Ei tule onnistumaan.
Dahlia Mustavaara
Se mauton kunnallisen sairaalan käytävä lähtee vielä ja sinä sen mukana suoraan kaatopaikalle!!
Jutta Korhonen
Sitä päivää odotellessa. Tuotanto ei kuuntele sun vaatimuksias. Seilis pitää sairaalasta kynsin hampain kiinni.
Saga Korkiakoski
Noel Axelsson, sinut on erotettu yhtiön johdosta ja sinun osakkeesi pakkolunastetaan väärinkäytösten takia.
"Mira puolestaan kiukuttelee Violalle ja Jutalle siitä, että nämä ovat jatkaneen Miran biologisen äidin etsimistä. Äidiksihän on paljastunut Joanna."
Ilmeisesti ei enää mitään muttia. Joanna on Miran äiti kuten alusta asti epäilty.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Yrittäköön Dahlia saada kartanon sairaalan tilalle. Ei tule onnistumaan.
Dahlia Mustavaara
Se mauton kunnallisen sairaalan käytävä lähtee vielä ja sinä sen mukana suoraan kaatopaikalle!!
Jutta Korhonen
Sitä päivää odotellessa. Tuotanto ei kuuntele sun vaatimuksias. Seilis pitää sairaalasta kynsin hampain kiinni.
Dahlia Mustavaara
Sitten minä ryhdyn toimiin. Mun lakimiehet syö elävältä koko roskasarjan tuotannon.
Surkeat hahmot ja lavasteet pois.
Surkea sarja pitää lopettaa jos laatu ei muutu 😡
Pamela Viljanen
Minä olen Beigen uusi osakkeenomistaja!
Vierailija wrote:
Pamela Viljanen
Sonya Fadiga
Tervetuloa! Tämä hallitus kaipaa osaavia henkilöitä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pamela Viljanen
Sonya Fadiga
Tervetuloa! Tämä hallitus kaipaa osaavia henkilöitä.
Sabrina Mustavaara
Ehdottomasti! Eiköhän jatketa tässä agendassa eteenpäin.
Vierailija wrote:
"Mira puolestaan kiukuttelee Violalle ja Jutalle siitä, että nämä ovat jatkaneen Miran biologisen äidin etsimistä. Äidiksihän on paljastunut Joanna."
Ilmeisesti ei enää mitään muttia. Joanna on Miran äiti kuten alusta asti epäilty.
Surkea juonikuvio. Lähtekööt molemmat sitten pysyvästi pois eikä tarvita takaisin.
Vierailija wrote:
Salkkareiden juonipaljastukset: Erika ottaa likaiset keinot käyttöön – kiristää tätiään. Uusi Salkkarit-hahmo Erika näyttää heti, mistä on tehty.
Tämä on niin aina tätä. Kiristystä tai juonittelua. Olihan tämä arvattavissa, että ei tämä Erika mihinkään kommuuniin muuta vaan jää Akille kuten Henrik tai Hani Ismolle. Tai Nella Lassella.
Ainokin saattaa muuttaa Ismolta ehkä Mikin luokse, tuskin kimppakämppään.
Todennäköistä on, että palatessaan Susu muuttaa vuokralaiseksi Elinan asuntoon.
Kiristystä, panoa, sukulaisten ja isyyden selvitystä, suhdekiemuroita, huoh huoh huoh!!!
Vierailija wrote:
Tänään näkee Nellan lantion, reidet ja perseen jos joku on manuaalisti? 😜
Ketään ei kiinnosta sun kuolaamiset.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyi hele minkälainen hu o ra Eva on. Ensin Kristiania ja nyt sitten Eetu. Koko ajan uusia miehiä.
Hu o rat ei jaa ilmaiseksi.
Eva on surkea ja rasittava hahmokin vielä. Tamara on paljon kiinnostavampi.
Vierailija wrote:
Poliisilla ei voi hiukset liehua auki työaikana, eikä naiset käytä korkokenkiä.
Eikä samat poliisit voi tehdä kaikkea Helsingin poliisin työtä yhdessä ahtaassa kuulustelukopissa.
4505: Eva - pois, pois, pois
4506: Kajanderit lähtee kohti Susun viitoittamaa tietä
4507: Joanna lähtee Lumijoelle
4508: Sieviset, Vaasantie on kuuma
4509: Kaukovaaroja odottaa Lahti
4510: Laitelan loma
Vierailija wrote:
En ole koskaan nähnyt käydessäni lääkärin vastaanotolla lääkärin käyttävän läppäriä. Salkkareissa taitaa tuo sama läppäri olla käytössä jokaisella vuorotellen😂
HP on ainakin Mustavaaralla ollut käytössä. Eikö siellä sairaalassa enää ole pöytäkonetta niin kuin yleensäkin on?
Dahlia Mustavaara