Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58274)
Dahlia Mustavaara
Mä en tajua mitä tuotanto näkee tässä käsikirjoituksessa. Mä näen harvinaisen rahvaanomaisen roskasarjan.
Minna Laurikainen
Kannattaa varautua siihen, että kohta tarjoillaan Amandan viimeiset salaatin lehdet.
Dahlia Mustavaara
Herra paratkoon, ilmankos roskasarjassa on huono käsikirjoitus.
Dahlia sitten kannattaa kirjoittaa roskasarjasta ulos. Eipä tarvitse sitten sitä enää sanoa.
Ulla Taalasmaa
Aina tätä huonoa sarjaa saa hävetä!!
Vierailija wrote:
Dahlia sitten kannattaa kirjoittaa roskasarjasta ulos. Eipä tarvitse sitten sitä enää sanoa.
Jos Dahlia siirretään parempaan Mustavaarojen sarjaan, kuten Alissa, Lola ja Pietari siirrettiin Rantabaariin.
Dahlia Mustavaara
Pitääkö teidän aina olla niin herkkänahkaisia?
MTV:n vastaavana tuottajana sarjan osalta oli pitkään Sarita Koskelin/Harma. Hän jäi pois 2017 (?) ja paikalle astui Jani Hartikainen. Nyt näytti olevan vaihtuneen MTV:n tuottaja Marko Karvoon näissä uusimmissa ennakoissa. En kylläkään tiedä onko mitään merkitystä, kun on vain ohjelman kanavan tilaajan ominaisuudessa mukana.
Kuulemma sillä halvimmalla Katsomo+ tilauksella näkee Salkkarit perjantaisin. Ainoa on tosiaan, että siinä on yhtä paljon mainoksia kuin maksuttomasssa versiossa. Saattaa tuoda uusia katselijoitia Katsomolle.
Dahlia Mustavaara
Miten te voitte tukea tuotantoa tässä asiassa!? Kirjoittakoot vaikka yhdyntöjä kaikki jaksot täyteen, niinkö?
Vierailija wrote: Miksi sitten katsot, kun on roskaa, kysyn vaan.
Dahlia Mustavaara
Mä en tajua mitä tuotanto näkee tässä käsikirjoituksessa. Mä näen harvinaisen rahvaanomaisen roskasarjan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos Dahlia siirretään parempaan Mustavaarojen sarjaan, kuten Alissa, Lola ja Pietari siirrettiin Rantabaariin.
Musta Inkeri ansaitsisi ihan muun roolin paremmasta tuotannosta kuin Dahliana.
Dahlia Mustavaara
Ei ollut mitään tekemistä niin päätin tulla parjaamaan kirottua roskasarjaa.
Alapeukuttaja aktivoitunut ja aloittanut päivän työt.
Jos Dahlia lähtisi pois niin se olisi jo jäävuoren huippu.
Vierailija wrote:
Jos Dahlia lähtisi pois niin se olisi jo jäävuoren huippu.
Dahlian sarja vie pääsarjan kaikki katsojat.
Vierailija wrote:
Sallakin aikamoinen kiero kiristäjä, kun pojan nimeksi tulee Mattila jos avioero astuu voimaan.
En oikein ymmärrä miksi lapsen sukunimi olisi ylipäätään Karille ongelma. Onhan Oonankin sukunimi Kiviranta. Olisi muuten mukavaa jos Seppo tulisi katsomaan uutta lapsenlastaan. Oonankaan vierailua en panisi pahakseni (tai Ressun/Mirkun).
Muuttaako Aino tosiaankin Laiteloille? 😳
Se on pysyvää sitten kuten Aaro, Hani ja jos nyt Aino. Sitten vielä Sampo ja Kalle. Ismon klaani peittoaa Lassen klaanin. 😂
Millähän perusteella ensi viikon seksuaalisen sisällön kohtaukset olivat vain K-7 ja se aikaisempi Nella ja Eetu peiton alla K-12?
Kaiken järjen mukaan Evalla. Kun aina sutinoi kaikkien kanssa ja itkee Krisunki perään.