Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58183)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nyt muissa kommentoiduimpien listassa näkyy ilmeisesti palstan koko historian kommentoiduimmat keskustelut. Vain yksi näistä vanhoista Miksi Salkkareissa osa ii-keskusteluista on ollut tätä nykyistä pidempi.
Ainakin kommentoijien/seuraajien ja peukkujen määrä on selvästi vähentynyt. Jossakin oli kymmeniä tai satoja peukkuja aktiivisemmin. Nykyisin korkeintaan joku muutama kymmenen peukkua tulee.
En kyllä yhtään ihmettele miksi 🤣 Ei täällä ole enää kuin hyppysellinen käyttäjiä. Ne sitkeimmät, jotka sietää tätä "keskustelun" tasoa.
Vierailija wrote:
Ullan sisko
Hellurei! Voin minä näinkin puhua, jos nimeni kerran ärsyttää.
Ulla Taalasmaa
Mervi, sinä oot minun siskoni! Älä nyt yhtään itteäs peittele!!
Ne moukat eivät vain kestäneet, että kaikilla on oikeus keskusteluun.
Karin Ekholm
Voi niitä Virtauksen aikoja, sielläkin minä puhuin ruotsia väliin.
H-P Björkman olisi kyllä huippu, jos saataisiin Salkkareihin edes piipahtamaan. Voisi esittää jotain Gyllendorfin kartanonherraa tai Henrik Ekholmin isää. HP osaa puhua kivan yläluokkaisesti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nyt muissa kommentoiduimpien listassa näkyy ilmeisesti palstan koko historian kommentoiduimmat keskustelut. Vain yksi näistä vanhoista Miksi Salkkareissa osa ii-keskusteluista on ollut tätä nykyistä pidempi.
Ainakin kommentoijien/seuraajien ja peukkujen määrä on selvästi vähentynyt. Jossakin oli kymmeniä tai satoja peukkuja aktiivisemmin. Nykyisin korkeintaan joku muutama kymmenen peukkua tulee.
En kyllä yhtään ihmettele miksi 🤣 Ei täällä ole enää kuin hyppysellinen käyttäjiä. Ne sitkeimmät, jotka sietää tätä "keskustelun" tasoa.
Turhista käänteistä ei saa mielenkiintoista keskustelua. Tuotanto ajaa itsensä vielä tuhoon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuntuu kyllä ihan samalta. Jopa spekuloista pystyy päättelemään ainakin joistakin, että muutamia kirjoittajia säännöllisesti. Epäsäännöllisesti useampia.
Maarit Salin
Mun lempi hahmo Putouksessa oli se Leena Hefneri. En muista miksi, siitä on niin kauan ja taisin olla ihan hirveen humalassa kun sitä silloin katsoin.
Vierailija wrote:
H-P Björkman olisi kyllä huippu, jos saataisiin Salkkareihin edes piipahtamaan. Voisi esittää jotain Gyllendorfin kartanonherraa tai Henrik Ekholmin isää. HP osaa puhua kivan yläluokkaisesti.
Voisi olla joku Gyllendorf. Karinin serkku tai veli. Eikö se Karinin veljen poika ainakin näkynyt sarjan alussa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kukaan ei enää peukuta, koska niistäkin vedetään herneet nenään.
Dahlia Mustavaara
Aivan kuin minun nuoruudessani. Ainakin siihen asti että lattia on täynnä halvoissa polyesteri-rytkyissä tanssivia moukkia tyylittömissä tanssikengissään.
Vierailija wrote:
Maarit Salin
Mun lempi hahmo Putouksessa oli se Leena Hefneri. En muista miksi, siitä on niin kauan ja taisin olla ihan hirveen humalassa kun sitä silloin katsoin.
Gunilla Beckström
Leena Hefner oli myös minun favorit!
Ulla Taalasmaa
Nyt tämän surkean käsikirjoituksen on loputtava.
Pupu I
Minä vapaudun vankilasta tuota pikaa. Haluaisiko rouva minut takaisin palvelukseensa?
Inka-Liina
Yhtiön eteen käveltiin, Noel oli valannut sen. Saga hiljaa pelkäsi, että se menisi konkurssiin, aa-aa, aa-aa, aa.
Noel nousee siivilleen, se lentää ulos sieltäkin, katoaa kaikkien silmistä kauas Keravalle.
Dahlia paikkansa saa, hallituskin taputtaa. Uudet linjaukset ne kurssin nostaa vaan, aa-aa, aa-aa, aa!
Seppo Taalasmaa
Milloinkas ne on alkanut käyttämään surkeaa ulkolavastetta?
4501: Mustavaara-yhtiön Saga jatkuu
4502: Kaiken se pestään
4503: Laulua elämään, Hani-Liina
4504: Ullan pullat käy myyntiin paiston kautta
4505: Karinin hurmåria
Ulla Taalasmaa
Nyt meillä on pitopalvelussa paremmat pullapakkaukset. Ei enää tulosteta niitä lappuja tukkurasioiden päälle!
Seilis
Tervetuloa purkamaan ulkolavastetta
Seppo Taalasmaa
Täällä haisee kakka!