Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58152)
Salkkareissa saunavuorot ihan miten sattuu. Ikinä tämä pukuhuoneen ovi ei ole lukittu. Miesten lenkkisauna? Ei helv... 🤣 Mistä lähtien?!
Tietää nii satasella mihin tämä johtaa https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kaksikko-jakaa-hellan-het…;
Vierailija wrote:
Salkkareissa saunavuorot ihan miten sattuu. Ikinä tämä pukuhuoneen ovi ei ole lukittu. Miesten lenkkisauna? Ei helv... 🤣 Mistä lähtien?!
Tietää nii satasella mihin tämä johtaa https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kaksikko-jakaa-hellan-het…;
Oiskin joskus kohtaus, jossa olisi erikoinen porukka eksynyt samaan aikaan lenkkisaunaan.
Myös naisissa voisi olla sekalainen porukka, koska yleensä saunassa on aina kaverukset, sukulaiset tai pari.
V i ttu tuo alapeukuttaja on lapsellinen!!
Liian pienellä noi nuolet. En tykkää.
Juuri sopivat nuolet. Toivottavasti jäävät eikä pilata.
Ihan sopivat peukut. Ei niille kannata antaa liikaa omassa päässä arvoa. Sentään ovat kuitenkin olemassa edelleen.
Eikös ollut helppo arvata kuka oli oven takana vaikka myös Karin on ennakolta mainittu. Mutta kun ovikello soi, olin että se ei ole Karin, se on tämä uusi, Erin.
Nella pukeutunut tuohon työhän aivan liian avokauluksellisesti ja missä se Nellan leikkuuarpi?
Aaron puhetyyli on alkanut nyppiin, hänellä ei ilmeisesti ole omia lapsia.. 😡🤣
Alapeukuttaja
On ongelmanuoren elämä
Niin raskasta ja yksinäistä
Oon jäässä
Mun avanto on jäässä
Mä tulin tänne alapeukuttamaan
Kun läheiset petti ja lähti menemään
Oon jäässä, mun avanto on jäässä
Se tuntuu peukaloissa
Hania kuumotetaan perusteellisesti 😁
Homopojat kuumotteloo 🤭
Joonatanin työkalupakki on tyhjä kun heiluu niin kevyesti kädessä eestaas. 😆
Joannan piti tehdä ostoksia, menikin Mooseen?
4498. Mua polttaa liekit ovion 21.11.2023
Hieno väännös!!! 🤣 Ovi on 🤭
Vierailija wrote:
Joonatanin työkalupakki on tyhjä kun heiluu niin kevyesti kädessä eestaas. 😆
Huomasin. Tyhjä pakki heiluu kepeesti kädessä! :D Joonatanin firma on ihan feikki 🤭
Dahlia Mustavaara
Kyllä on niin epäkäytännöllinen tämä uusi palsta. Pettymyksiä toisensa jälkeen. Häpeäisivät!
Tuuren ja Axelin storyssa näkyy Tom of Finland kuva maskihuoneessa 😂
Mitä toi Joanna ramppaa ympäriinsä sinne tänne?
Tosi ärsyttävää sarjassa kun siellä on tulossa kevät ja kesä kun oikeasti on syksy ja talvi tulossa.
Tuolla uudistuneessa katsomossa näyttäisi olevan enemmän jaksoja ihan keväältä 2019. Legendaarinen jakso "Gunnar saa käyrän nousuun" jossa näkyy ensi kertaa Saga Korkiakoski ja muuta Mustavaaran hallitusta.