Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58120)
Aina vaan tuntemattomat marssii lukittuun rappuun.
Dahlia Mustavaara
Tämä palsta näköjään otti mallia Salkkareista ja pudotti laatuaan huomattavasti.
Mistä tieto uusista jaksonimistä?
Jutta Korhonen
Meilläkin sairaalassa tää uus järjestelmä on ihan perseestä!
Ensin kannattaa ihan vain mennä pressiin tai Wikipediaan. Turha huutelu ei täällä auta eikä saa ketään vastaamaan sen nopeammin mihinkään. :D
Ei tämä vielä täysin kunnolla toimi. Jotenkin pistää liikaa silmään nämä uudet pallurat sivunumeroissa. Liian pienet fontille. Itse nuolet eivät haittaa, ovat paljon enemmän piilotta mutta olemassa. Kaikkeen tottuu jos on pakko.
Kalle Laitela
mä pieraisin. 🤮
Mitä merkitystä sillä on vaikka rikoksen uhri olisi siirretty jonnekin muualle tai jopa kuollut, ei se poista rikoksen tutkinnan tarvetta. Eli missä hitossa on 24/7 Linda ja Joanna?
Vierailija wrote:
Mitä merkitystä sillä on vaikka rikoksen uhri olisi siirretty jonnekin muualle tai jopa kuollut, ei se poista rikoksen tutkinnan tarvetta. Eli missä hitossa on 24/7 Linda ja Joanna?
Ehkä eivät vain näytä? Cindy ei voinut puhua ja silminnäkijöitä ei ole. Aina nolla siinä. Korkeintaan kamarilla etsitään kameroista. Linda on muuten kadonnut. Ensi viikolla jaksokuvien perusteella Rajala ja Joanna hoitavat Ainon tenttaamista.
Tyypillistä salkkarit logiikkaa. Ei tarvitse kuin yksi hahmo mainitsee toisen hahmon, niin kolmas heittää jo parittavalla tyylillä kommenttia parisuhteesta tai panemisesta.
Tää uusi lainaaminen on vähän hankalaa. Sori, en oikein tiennyt mihin kohtaan pitäisi kirjoittaa.
Onko Akilla varaa maksaa Cindyn hoito? Ikinä kukaan koskaan kysy minkään hoidon hintaa, sinne vaan Sveitsiin. Sitten tuo assarihomma Nellalla. Ei mitään järkeä. Ärsyttää näiden typerien juttujen läpihuuto. Nyt tosiaan sarjan voi lopettaa, vaikka alusta saakka oon katsonut.
Itse lähinnä ihmettelin miten Jutta ei muka pärjännyt ilman assaria, kun ei Aarolla ja Kallella ollut mitään assaria.
Alapeukuttaja käynyt kaikki kommentit tarkasti läpi jälkikäteen. 🤣